Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28 Volgende
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2011 13:20 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Chill, gaat er dus ook 80 euro af?
Het beste nieuws hiervan is nog wel dat Nintendo hun lesje wel heeft geleerd voor de Wii U.
Die 20 gratis games zijn wel tof, maar ik zou er geen 80 euro voor over hebben, vooral omdat ik de meeste (van de tot nu toe bekend gemaakte) al heb. |
Dus wacht, de 3DS daalt in prijs tot 170 euro? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 28 Jul 2011 13:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 28 Jul 2011 13:39 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | Chill, gaat er dus ook 80 euro af?
Het beste nieuws hiervan is nog wel dat Nintendo hun lesje wel heeft geleerd voor de Wii U.
Die 20 gratis games zijn wel tof, maar ik zou er geen 80 euro voor over hebben, vooral omdat ik de meeste (van de tot nu toe bekend gemaakte) al heb. |
Dus wacht, de 3DS daalt in prijs tot 170 euro? |
Via verschillende winkels kun je 'm nu al voor onder de 190 krijgen, dus ik ga er van uit dat onder de 150 moet lukken over 2 weekjes ^_^
Ik vind 't logisch dat Nintendo's cijfers slecht zijn, check hoeveel leuke Wii games er dit jaar zijn uitgekomen (Kirby's Epic Yarn en... dat was 't, en die kwam vorig jaar uit in de rest van de wereld). En de 3DS software line-up is echt zielig tot aan 't eind van 't jaar.
EDIT: "It eats money", lulz |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 28 Jul 2011 13:50 Onderwerp:
| |

|
Niet alleen Nintendo anders, Sony heeft ook een serieus verlies gemaakt; |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2011 14:41 Onderwerp:
| |

|
Hmmm... misschien dan ik de komende maanden toch maar een Nintendo 3DS halen. Voor €170 is het wel heel aantrekkelijk, vooral voor het aankomende Super Mario 3DS.
Trouwens, wat zal Robert zich kut voelen met de prijsdaling. Een 3DS kopen voor de volle mep en dan horen dat het ding binnen twee weken serieus in prijs daalt. |
|
Terug naar boven |
|
|
@HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 28 Jul 2011 14:41 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Niet alleen Nintendo anders, Sony heeft ook een serieus verlies gemaakt; | Sony heeft zeven fabrieken moeten stilleggen gedurende meerdere weken. Winst zou verbazend zijn, zeker voor een bedrijf dat typisch al geen zware winst boekt. Tot een jaar geleden maakte Nintendo echter €4-5 miljard winst per jaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2011 14:42 Onderwerp:
| |

|
@HatersWillBeLovers schreef: | konnichiwa schreef: | Niet alleen Nintendo anders, Sony heeft ook een serieus verlies gemaakt; | Sony heeft zeven fabrieken moeten stilleggen gedurende meerdere weken. Winst zou verbazend zijn, zeker voor een bedrijf dat typisch al geen zware winst boekt. Tot een jaar geleden maakte Nintendo echter €4-5 miljard winst per jaar. |
Eerder €4-5 miljard aan omzet. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 28 Jul 2011 14:56 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | @HatersWillBeLovers schreef: | konnichiwa schreef: | Niet alleen Nintendo anders, Sony heeft ook een serieus verlies gemaakt; | Sony heeft zeven fabrieken moeten stilleggen gedurende meerdere weken. Winst zou verbazend zijn, zeker voor een bedrijf dat typisch al geen zware winst boekt. Tot een jaar geleden maakte Nintendo echter €4-5 miljard winst per jaar. |
1) Het verlies van sony gaat over de gamedevisie.
2) Cijfers die bekend werden gemaakt waren van April-Juni.
Fabrieken waren open in April die stillagen. |
|
Terug naar boven |
|
|
@HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 28 Jul 2011 16:02 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Christian Vuye schreef: | @HatersWillBeLovers schreef: | konnichiwa schreef: | Niet alleen Nintendo anders, Sony heeft ook een serieus verlies gemaakt; | Sony heeft zeven fabrieken moeten stilleggen gedurende meerdere weken. Winst zou verbazend zijn, zeker voor een bedrijf dat typisch al geen zware winst boekt. Tot een jaar geleden maakte Nintendo echter €4-5 miljard winst per jaar. |
1) Het verlies van sony gaat over de gamedevisie.
2) Cijfers die bekend werden gemaakt waren van April-Juni.
Fabrieken waren open in April die stillagen. | Bij Sony zit gamedivisie mee in de Bravia afdeling en dergelijke. Een onderscheid kan dus moeilijk gemaakt worden.
"Door de schade in het land kwam de productie en de aanvoer van onderdelen in het gedrang"
http://www.beursduivel.be/nieuws/111085/Japanse_elektronicagiganten_in_het_rood |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 28 Jul 2011 19:22 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2011 20:20 Onderwerp:
| |

|
Oeh, ik dacht dat Nintendo altijd zijn handhelds en consoles met winst zou verkopen. Toch wel een mindere tijd voor het bedrijf. Een beetje zoals Sony na het succes met de PlayStation 2. Ik denk dat Nintendo een beetje arrogant is geworden met het succes van de DS en Wii, en dat ze dachten het succes met de 3DS en Wii U gemakkelijk te kunnen herhalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 28 Jul 2011 20:35 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Oh fuck yeah! |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 28 Jul 2011 22:02 Onderwerp:
| |

|
Vind het jammer om te zien dat Nintendo de prijs nu al moet verlagen, maar ik begrijp het wel. Zelf heb ik geen spijt van mijn aankoop. Vind het overigens wel heel coulant van het bedrijf dat ze twintig gratis titels aanbieden voor huidige Nintendo 3DS-eigenaren. Er zitten namelijk hele mooie titel tussen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 28 Jul 2011 22:30 Onderwerp:
| |

|
Tja, zelfs ik moest er uiteindelijk aan toegeven dat de 3DS zijn 250 Euro niet waard is. Zeer matige software line-up, nog matigere 3rd party support en beloftes die niet waar worden gemaakt, er zijn nog steeds mensen die wachten op E-shop kaarten terwijl deze voor eind Juni(!) waren belooft. 19 Juli zou er een speciale 3DS evenement zijn en niemand heeft er ooit meer iets over gehoord....
Ik hoop dat deze actie ervoor zal zorgen dat de 3DS zal overleven zeker na de doodslag van vorige week Dinsdag; MML3 canceled. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 29 Jul 2011 02:59 Onderwerp:
| |

|
Smerig maar ik kon het echt niet laten XD..
Remember:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Jul 2011 12:34 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Tja, zelfs ik moest er uiteindelijk aan toegeven dat de 3DS zijn 250 Euro niet waard is. Zeer matige software line-up, nog matigere 3rd party support en beloftes die niet waar worden gemaakt, er zijn nog steeds mensen die wachten op E-shop kaarten terwijl deze voor eind Juni(!) waren belooft. 19 Juli zou er een speciale 3DS evenement zijn en niemand heeft er ooit meer iets over gehoord....
Ik hoop dat deze actie ervoor zal zorgen dat de 3DS zal overleven zeker na de doodslag van vorige week Dinsdag; MML3 canceled. |
En Assassin's Creed: Lost Legacy ook. Hoe meer ik naar de line-up van de 3DS kijk, hoe minder aantrekkelijk ik de nieuwe handheld vind. Vorig jaar op de E3 werden er voor de handheld titel na titel aangekondigd, maar vele van die games verschijnen pas volgend jaar of zijn volledig van de rader verdwenen.
Eerlijk gezegd zie ik af van de aanschaf van een 3DS. De line-up voor eind dit jaar is erg mager met Mario Kart 7 en Super Mario 3D Land, en eerlijk gezegd interesseert enkel die laatste mij. Natuurlijk is ook Ocarina of Time verschenen, maar dat maakt het aantal titels dat ik wil op de 3DS gelijk aan twee. Veel te weinig om 170 euro aan uit te geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 29 Jul 2011 14:02 Onderwerp:
| |

|
Games worden altijd gecancelled en vaak bij een nieuwe console, remember the Getaway en Eight days....
De line up die je noemt zijn alleen de Nintendo games ... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 29 Jul 2011 14:28 Onderwerp:
| |

|
Trouwens:
- Business is shifting towards 3rd party reliance, want to strengthen
- For gamecube missed price cut opportunity and this influenced 3ds decision to cut price, cash balance enables decision to cut price
- We are already running, will see impact by year end, doesn't mean doing nothing untl year end
- 3D alone won't provide full satisfaction, other features important
- Wiiu is not limited to tv, is multiscreen and believe it is dramatic change from wii, believe tvs will be online and connect to smartphones
- No share buy-back as short term, focused on long term, shareholder return comes from improving 3ds by year end
- Need to be more flexible and work with other platforms and use them. Hardware+soft brings value
- No intention to sell ip on other platforms, but need to take advantage of other platforms they don't have to increase the value of software
- Not concerned about people getting tiredness from 3d, will be doing software that is not 3ds focus, perhaps digital side
- For 3ds and wiiu we are strongly aiming on digital side
- Digital is where we are yet to expand and where we are aiming for, been doing trial and error so far
- Plan very soon to announce strategy for combination of digital and packaged and synergy between the two
- Original DS at 15000yen was not profitable and 3ds is further unprofitable, as volume expands cost down effect
- On price cut large us retailer told them "feel like christmas is already here"
- Needs to deliver game experience what mobile phones cannot offer
- Aim is to combine social and real networks, synergise and maximise, aiming for new software this fy and next
-Said has no conclusion yet on sns impact, claimed no correllation between sns growing and nint sales down
- Aim to recover trust by 3ds recovery, no slides or presentation, into q&a now with first question on sns impact from fido
- Iwata taking responsibility for 3ds,, taking 50% salary cut and other execs 30% cut, reduced bonuses too
- Retailers decide over summer for xmas, developers won't then reduce plans for next y
- Price cut now because 1) so install base higher ahead of own title launches and hence success 2) message to developers and retailers
- 3ds line-up for third party doesn't show MGS which is surprising, not sure if it was on list, could be a delay
http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=157740&sid=572d219e6f5bc85a8925f0163c6a87dd |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 29 Jul 2011 14:40 Onderwerp:
| |

|
Ist party line up voor eind dit jaar is acceptabel, het is juist de 3rd party line up die weer achterloopt, 3DS lijkt de kant van de Wii op te gaan als het zo doorgaat, behalve dat het voor geen meter verkoopt.
Capcom is al goed bezig met het annuleren van Megaman Legends 3 en ik zie Square Enix later wel hun games porten na de Vita met betere graphics en meer content net zoals veel developers dat doen met Wii games. Of wat dacht je van Konami? MGS3 porten naar de 3DS om vervolgens een HD port aan te kondigen voor de Xbox en Ps3 en deze 1 jaar eerder laten uitbrengen. Je word er sacherijnig van als Nintendo fan. |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 02 Aug 2011 11:06 Onderwerp:
| |

|
Na die prijsverlaging twijfel ik of ik de 3DS wil aanschaffen (de Japanse). Weet iemand of je met twee 3DS uit verschillende regio's wel kan multiplayen? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 02 Aug 2011 16:07 Onderwerp:
| |

|
Het grote gemis vind ik ook wel een beetje lack of flash facebook Youtube twitter etc..
ohja en gratis dingen.. want dat hebben mobieltjes wel (wat ik weer niet heb atm) |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 02 Aug 2011 16:09 Onderwerp:
| |

|
the_dan schreef: | Het grote gemis vind ik ook wel een beetje lack of flash facebook Youtube twitter etc..
ohja en gratis dingen.. want dat hebben mobieltjes wel (wat ik weer niet heb atm) |
Waarom heb je facebook/twitter/youtube nodig ._. Je hebt toch een computer? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Aug 2011 19:25 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | the_dan schreef: | Het grote gemis vind ik ook wel een beetje lack of flash facebook Youtube twitter etc..
Omdat de 3DS een handheld is, die je normaal gezien onderweg speelt. En op zo'n momenten wil je ook over Facebook/Twitter/YouTube beschikking hebben. Gelukkig gaat Sony met Vita wel die kant op. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 02 Aug 2011 19:35 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | the_dan schreef: | Het grote gemis vind ik ook wel een beetje lack of flash facebook Youtube twitter etc..
1. ik heb niet altijd een computer bij de hand
(zoals op mijn kamer bijvoorbeeld)
2 de 3ds is nu het enige moderne apparaat dat geen YT/FB apps heeft
3 in het bericht van koni staat - Needs to deliver game experience what mobile phones cannot offer
maar dan moet je natuurlijk niet achterlopen op mobieltjes op andere vlakken
4,5,6 komen nog/... |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 02 Aug 2011 19:41 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | RoaringMdog schreef: | the_dan schreef: | Het grote gemis vind ik ook wel een beetje lack of flash facebook Youtube twitter etc..
Omdat de 3DS een handheld is, die je normaal gezien onderweg speelt. En op zo'n momenten wil je ook over Facebook/Twitter/YouTube beschikking hebben. Gelukkig gaat Sony met Vita wel die kant op. |
Dat zou zoiezo niet kunnen , want de 3DS heeft niet overal internet Maarja , ik had een tijdje gelezen dat nintendo wel met een facebook app ofzo bezig was.
@ The Dan
Dat bericht van koni had het over een game ervaring , is facebook dat? Nee. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28 Volgende |