Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Grote update Bleach GC website


Door NL|MegaMika op 31-10-2005 om 18:52
Bron: Sega

Bleach is een mangaserie van ongeveer drie jaar oud. Eind 2004 maakte de animeserie zijn entree in Japan, waarna de videogames niet lang op zich lieten wachten. Na games op de PSP, GBA en binnenkort één op de NDS is in december de GameCube aan de beurt.

Vandaag werd (eindelijk) de officiële website weer bijgewerkt. Alle aangekondigde personages (22 van de beloofde 25) staan online, compleet met afbeeldingen van hun modellen en enkele screenshots. Tevens wordt het vechtsysteem uitgelegd in het Japans, gelukkig ondersteund met screenshots.

Op één van de screenshots zien we twee personages tegenover elkaar staan, met daaronder een balk en een verlichte A-knop. Het is niet te hopen dat de supermoves (Bankai) eenzelfde buttonbash-principe als Narutimate Hero kennen.

Klik hier om naar de website te gaan.









18:58  Kleine update Naruto: Gekitou Ninja Taisen 4 site
18:09  Geen Starcraft Ghost voor GameCube?
 Reacties (14)
 Pagina: 1
Uchiha_Shadow op 31-10-2005 om 19:31 [Niv: 344 / Exp: 17178]
http://i2.photobucket.com/albums/y34/uchiha_shadow/Bleach%20GC/Yoruichi-HQ.jpg

Yoruichi heeft de mooiste character model IMO. Tom, jij zit zeker ook op Gamefaqs? Wat is je username daar?

NL|MegaMika op 31-10-2005 om 19:49 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Klopt, daar haal ik veel informatie weg. Vrijwel overal (behalve hier) ben ik geregisteerd als MegaMika of NL|MegaMika (ik ben tevens die persoon die de Naruto: GNT Translation Manuals maakt, misschien ken je ze).

Uchiha_Shadow op 31-10-2005 om 19:52 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Ah ok, en jah die ken ik zeker erg mooi gemaakt. Ik ben dus Majin_Shadow daar, maar dat had je vast al geraden Ik had die thread dus ook gemaakt.

EDIT: Ik denk trouwens niet dat de supermoves een buttonbash systeem hebben, maar:
- deze "overwhelm" mode gebeurt alleen als 2 mensen precies tegelijk een Ban Kai doen
- de winnaar is niet degene die het vaakst op A drukt, maar op het best timed; op het goede moment op de goede knop drukt

Zo ziet het er voor mij uit in ieder geval. Lijkt mij een stuk beter systeem, en aangezien de Japanners nogal van rhytmische games houden zou dit best het geval kunnen zijn.

Gewijzigd door Uchiha_Shadow op 31-10-2005 om 20:01

NL|MegaMika op 31-10-2005 om 21:17 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Dat tegelijkertijd Bankaiien zou goed kunnen ja, maar die timing weet ik zo nog niet. Kijk maar naar die balk, het zijn twee energiestralen die tegen elkaar aankomen, vaak tegen van bashen.

Uchiha_Shadow op 31-10-2005 om 21:27 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Jah dat zag ik maar die meter met van die rare (gekleurde) icoontjes erop zijn niet erg gelijk verdeeld, daar baseerde ik het grotendeels op.

Ik ben wel een beetje benieuwd naar hoe ze Ishida een beetje een interessante moves list kunnen geven, alleen pijlen afschieten en teleporteren is ook niet alles

Gast (62.195.18.xxx) op 01-11-2005 om 08:48
"Het is niet te hopen dat de supermoves (Bankai) eenzelfde buttonbash-principe als Narutimate Hero kennen."

objectieve site joh

Uchiha_Shadow op 01-11-2005 om 10:02 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Dat is inderdaad objectief. "Buttonbash" is geen mening uiten, maar (al dan niet een waar) feit. Het heeft natuurlijk wel een negatiefe klank eraan, maar dat komt alleen omdat buttonbashen door mensen als negatief wordt ervaren. Dus, of je zegt dat hij liegt omdat het geen buttonbashen is, of je accepteert dat hij gelijk heeft, maar dit heeft niks met objectiviteit te maken.

Gast (62.195.18.xxx) op 01-11-2005 om 10:20
"het is niet te hopen"

moet ik werkelijk gaan uitleggen waarom dit subjectief is?

Bovendien zijn er mensen die buttonbashen associëren met klassiekers als double dragon en turtles voor de NES.

En nee, ik accepteer niet dat iemand gelijk heeft als dat niet is, en ja het heeft wel iets met objectiviteit te maken.

Joni Philips (Eindredacteur) op 01-11-2005 om 10:28 [Niv: 1182 / Exp: 59076]
Objectiviteit is niet heilig. Als we bijv nieuws posten over een nieuwe Army Men, dan mogen we niet zeggen dat we hopen dat ie beter is dan de vorige delen?

Gast (62.195.18.xxx) op 01-11-2005 om 10:47
Er bestaat een verschil tussen army men (waar over het algemeen gezegd mag worden dat praktisch iedereen die slecht vindt) en andere spellen.

Zo kun je ook zeggen, ik hoop niet dat er zo'n waardeloos camera-systeem is als bij de GTA games (wat een wat minder algemeen gedeelde mening is).

Zo was het button-bash principe uit het eerste deel van naruto op de ps2 heel goed in mijn ogen (en die van vele anderen), waar de tweede wel te wensen over liet.

Uchiha_Shadow op 01-11-2005 om 11:06 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Ik heb over het algemeen slechte ervaring met button-bashen, ben wel benieuwd hoe dat van NH goed kan zijn. Wat is er bijzonder aan?

Gast (62.195.18.xxx) op 01-11-2005 om 11:09
Om te beginnen het is vrij eerlijk. Je moet een knoppen combinatie, bijvoorbeeld x x driehoek rondje x zo snel mogelijk induwen. Speler 1 om aan te vallen en speler 2 om te verdedigen. Als speler 1 eerder klaar is, is de schade groter. Het is niet ideaal, maar het werkt en bovendien is het zeer goed om de spanning op te bouwen. 2 mensen (die al schreeuwend) op knoppen rammen maakt een match behoorlijk spannend en verhoogt de strijd.

NL|MegaMika op 01-11-2005 om 14:22 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Dat uit deel één waar je over praat is in mijn optiek geen button-bashen, maar knoppen in een bepaalde volgorde indrukken (reactiespelletje). Deel twee kent wel button-bashen, zo vaak mogelijk op die knop rammen. Je geeft zelf aan dat je dat ook niets vind, dus wat is het probleem? Tevens gaat het wat ver dit met Double Dragon en Turtles te vergelijken, het gaat in Naruto puur om het zo vaak mogelijk indrukken van één enkele knop, wat in die NES-games niet het geval is (het kán wel, maar haalt niets uit. Het kan ook met Tetris en Mario Kart als we op die tour gaan ^^).

Wat Joni al zegt, objectiviteit is ook niet alles, we zijn en blijven een gamessite door gamers voor gamers, en als we daarbij een mening verwerken die door velen gedeeld zal worden, sluiten we naar mijn mening beter aan bij de doelgroep. Er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn, en dan is de mening tevens goed voor een discussie (zoals deze) om bezoekers meer bij de website te betrekken.

Gast (62.195.18.xxx) op 01-11-2005 om 14:46
"Het is niet te hopen dat de supermoves (Bankai) eenzelfde buttonbash-principe als Narutimate Hero kennen."

Ligt het aan mij of zeg je daar zelf dat er bij 1 wel een button-bash systeem is? Ik kon toch niet weten dat je het daarbij over deel 2 had?

Maar goed, laten we het erover eens zijn dat het oude systeem in deel 3 terug moet keren.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bleach GC: Tasogare Ni Mamieru Shinigami
Type:
Game
Releasedatum:
Niet
Ontwikkelaar:
SEGA Sammy Holdings
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:
Geen media gevonden