"Om diezelfde reden zal ik waarschijnlijk ook Battlefield 4 laten liggen"
Jij hebt het spel gezien? Ze hebben ontzettend veel veranderd in het spel, en zeker voor consoles zijn ze gigantisch erop vooruit gegaan, qua console game is het de meest ambitieus online titel voor next-gen/pc tot nu toe.
"Voor mij is het gewoon hetzelfde met een iets ander (en ook mager) verhaal."
En als je op deze reden doelt met de BF serie dan kan ik je vertellen dat 1942 daar niks van had.
Even de punten voor BF4:
Dynamic weather die rekening houd met windrichting voor de oceaan, bomen, vegetatie, en zelfs bullet velocity (voor extreme afstanden met snipers)
Rook daalt niet zomaar eventjes neer maar gaat met de wind mee etc etc.
De golven worden op de server berekend en zal voor iedereen gelijk zijn zodat met strategische aanvallen kan bepalen.
Levolution (en nee niet alleen de grote scripted events) De kleinste delen kunnen afbrokkelen in een level, je kan zelfs met een tank door verschillende muren heen rijden om er aan de andere kant uit te komen. Nightvision en heat vision komen nu ook van pas als je de electriciteit afsluit van een gebouw.
Eindelijk een fps die de reload animatie goed verwerkt, zodra je een magazijn uit een wapen haalt zal deze er uit blijven totdat je het wapen hebt herladen, dus als je naar een side-arm switcht en weer terug is het magazijn van je main-weapon er nog steeds uit.
64 spelers in 720p (ze streven na de alpha voor 1080p of upscaled 1080p) met alle destructie erop en eraan.
Nee dit is op een heel ander niveau dan BF3 en ze gaan nu nog echt niet de kant van CoD op, en hopelijk blijft dat ook zo.
Gewijzigd door Disker op 02-09-2013 om 23:17