Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Kameo 2 afhankelijk van verkopen Kameo


Door Rene Groen op 09-11-2005 om 14:19
Bron: OXM

Official Xbox Magazine had de mogelijkheid om aan dezelfde tafel plaats te nemen als George Andreas, Lead Designer van Kameo, afkomstig uit de Rare stal.

In het interview komen vrij weinig opvallende details naar boven welke nog onbekend waren. Enkele puntjes:

- Het Kameo team en het Perfect Dark Zero team werken vrij afgesloten van elkaar, slechts op sommige punten en bij andere projecten werken ze samen. Het is een vriendelijke onderlinge concurrentie.

- Ondanks de geruchten dat de Xbox versie anderhalf jaar geleden vrijwel klaar zou zijn is dit niet het geval. Ze zaten op ongeveer 80% toen Microsft en Rare de beslissing namen om de game naar de Xbox 360 te brengen. Hierdoor konden veel vorige ideeën toch uitgevoerd worden welke eerst geschrapt waren.

- De game zal in ieder geval binnen Amerika en Europa een launch game zijn, voor Japan is dit nog onzeker

- Kameo bied zowel plezier voor de hardcore als casual gamer. Zo zullen beide kunnen genieten van de Warrior Focus [een soort Bullet Time] maar zal de hardcore gamer en beter mee uit de voeten kunnen. Deze wordt ook gebruikt om hogere scores binnen Xbox Live te zetten

- Hierover gesproken; er zullen zowel scoreboards komen binnen Xbox Live voor co-op plays, bepaalde action sequences als hoe snel de game doorlopen is.

- Co-op zal een geheel nieuwe ervaring bieden naast de singleplayer. Dit zal via splitscreen gaan.

- Kameo 2 werd via het internet al als zeker bestempeld, maar dit is niet zo. Het ligt aan de ontvangst van het eerste deel of er een tweede deel komt. Er zijn echter wel genoeg ideeën voor.

Het hele interview kun je hier nalezen.




14:24  Nieuwe cijfers uit Famitsu magazine
13:32  Meer prototypes van de Xbox 360
 Reacties (2)
 Pagina: 1
NL|MegaMika op 09-11-2005 om 22:20 [Niv: 134 / Exp: 6703]
Dan komt Kameo 2 zeker op de Xbox 1024, de opvolger van de 720 ^^

Joni Philips (Eindredacteur) op 09-11-2005 om 22:24 [Niv: 1182 / Exp: 59076]
Nah, volgende heet de Xbox 5200, in navolging van

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kameo: Elements of Power
Type:
Game
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Rare
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media