Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Fallout 76 deelt nieuwe details


Door Rene Groen op 13-08-2018 om 10:36
Bron: Dual Shockers

Het afgelopen weekend konden jullie op Gamed al meer informatie lezen en beelden bekijken van DOOM Eternal en Rage 2. Beide games waren aanwezig op het QuakeCon evenement en ook Fallout 76 deed een duit in het zakje.

In een panel werd er nieuwe informatie gedeeld door Game Director Todd Howard, Development Director Chris Meyer en Project Lead Jeff Gardiner. We leren daardoor het volgende:
  • Over PvP laat Howard weten dat wanneer je iemand voor het eerst raakt, het hier slechts een minimale schade betreft. Mocht deze speler vervolgens besluiten om terug te slaan dan kun je volledige schade aanrichten. In dit systeem krijg je ook een grotere beloning als je het weet te winnen van iemand die een groter level heeft dan jij. Wanneer je vervolgens wraak zoekt op de persoon die je heeft weten om te leggen zal de beloning worden verdubbeld.
  • Wanneer de speler die is aangevallen besluit om het gevecht niet aan te gaan (of simpelweg besluit om weg te rennen), dan kan er nog altijd besloten worden om deze speler te vermoorden. Je krijgt dan echter geen beloning, in plaats daarvan ben je een wanted murderer. Volgens Howard zullen deze 'assholes' omgezet worden in interessante content, zo verschijnen ze op ieders map met een rode ster en hebben een beloning op hun hoofd. Deze beloning van komt van hun eigen caps.
  • De PvP zal pas geactiveerd worden als je level 5 bereikt.
  • Je kunt zelf aanmerken als 'pacifist' zodat anderen zien dat je geen schade uit wil richten tegen andere spelers.
  • Wanneer je dood gaat zal dit niet gepaard gaan met een al te grote straf. Je verliest weliswaar wat van je junk, echter is dit niet je volledige uitrusting. In plaats daarvan zijn het dingen die je kunt maken en wat benodigd is om items te upgraden. Het is zelfs mogen om terug te gaan naar de plek waar je dood ging en je spullen terug te pakken als niemand anders dit heeft gedaan. Verder is het mogelijk om de spullen op te slaan waarmee het veilig is voor andere spelers.
  • Als je dood gaat keer je gratis terug bij het een nabij gelegen respawn point of bij de ingang van Vault 76. Wanneer je op een punt terug wil keren dat je eerder hebt bezocht kost dit Caps, de hoeveelheid is afhankelijk van de afstand die je ervoor af moet leggen.
  • Het is mogelijk om spelers te blokkeren. Op deze manier zien ze je niet op de map.
  • De power curve tegenover andere spelers is anders dan de PvE power curve. Kijken we naar de power in PvP dan is deze kleiner als het gaat om wapens en armor. Op deze hebben spelers met een laag level nog altijd een kans tegen spelers die al een hoog level hebben bereikt.
  • Wanneer je een kamp nuked vernietigt dit alle structureren, met dank aan blauwdrukken kan de eigenaar van dit kamp het echter makkelijk opnieuw opbouwen. Door deze blauwdrukken is het zelfs mogelijk om een heel kamp mee te nemen en elders te plaatsen.
  • Er zitten muzikale instrumenten in de game.
  • Voice chats is geïmplementeerd. Er is ook een voice chat die gericht is op de omgeving rondom je, waardoor je kunt communiceren met vreemden die zich in je buurt begeven.
  • Het V.A.T.S. systeem werkt in real-time. Om verschillende lichaamsonderdelen te kunnen raken dien je een perk te hebben, het is dus niet vanaf het begin direct te doen. Het percentage dat je raak schiet kan worden verbeterd door te investeren in de Perk.
  • De soundtrack is gemaakt door Inon Zur en bevat ook veel licenties. Er zijn meer tracks aanwezig dan in voorgaande Fallout titels en er zijn radiostations waar je naar kunt luisteren. We mogen onder andere uit kijken naar 'een ongelooflijk aantal bizarre muziek uit de veertiger jaren'.
  • Er komen private servers beschikbaar en deze zullen ondersteuning hebben van mods.
  • Tachtig procent van de game bestaat uit elementen die Fallout fans zullen herkennen terwijl twintig procent geheel nieuw is.
  • Het creëren van een karakter is verbetert ten opzichte van de voorgaande games. Eenmaal een karakter gemaakt dan staan je keuzes niet vast, op een later moment kun je ze weer aanpassen.
  • Het S.P.E.C.I.A.L. systeem is gebaseerd op honderden kaarten die je kunt wisselen ruilen met je kompanen. Wanneer je in level stijgt kies je een S.P.E.C.I.A.L. statistiek die je wil verbeteren en kies je een Perk die hiermee samen gaat. Iedere Perk is een kaart en iedere kaart kost een bepaald aantal punten, waarbij gekeken is naar diens power. Wanneer je een zelfde kaart later voor een tweede of derde keer kiest kun je deze combineren om een meer krachtige versie te verkrijgen.
  • De kaarten die je kiest zijn niet random, je kunt iedere kaart kiezen als je aan de vereisten voldoet.
  • Charismakaarten beïnvloeden vooral groepen, er zijn er ook een paar die vooral gericht zijn op individualistische spelers.
  • Na het stijgen in level (in eerste instantie als je twee levels stijgt, later zal dit bij vijf zijn) krijg je een Perk Card Pack waarin random kaarten zitten. Volgens de ontwikkelaar geeft dit de speler interessante keuzes en flexibiliteit omdat je hierdoor in aanraking komt met kaarten die je anders niet gekozen zou hebben. Deze pakjes bevatten ook gouden kaarten met animaties, een strookje met daarop een grap en een gun die je honger voor enige tijd reduceert.
  • Wanneer je level 50 bereikt zul je geen S.P.E.C.I.A.L. punten meer verdienen, wel krijg je nog altijd kaarten. Dit stelt de speler in staat om horizontale progressie te blijven boeken en laat je flexibel blijven, ondanks dat de power curve niet meer groeit.


10:39  Lara Croft gaat voor Takedowns in video
10:02  Packshot Sunday - Deel 226
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Fallout 76
Type:
Game
Releasedatum:
14-11-2018
Ontwikkelaar:
Bethesda Softworks
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media