Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

EA gaat uitgebreid in op FIFA 20


Door Rene Groen op 02-06-2019 om 11:13
Bron: EA Website

Eén van de meest gespeelde games in het jaar is FIFA en gedurende het aankomende EA Play zal Electronic Arts meer uit de doeken doen over FIFA 20. Om ons echter niet tot zaterdag te laten wachten geven ze op de website alvast een update over de franchise.

De uitgever benadrukt dat de update betrekking heeft op FIFA 20 en dus niet zal worden toegepast middels een update voor FIFA 19. Om verbeteringen door te voeren willen ze eerder in het ontwikkelproces aan de slag gaan met feedback die ze vanuit de community verkrijgen. Dit jaar zijn ze dan ook eerder gestart met feedbacksessies waarbij ook profspelers betrokken zijn. Deze sessies hebben ervoor gezorgd dat ze aan de volgende punten zullen werken in FIFA 20:
    AI-verdediging
    Er zal een vernieuwd verdedigingssysteem worden geïmplementeerd met onder andere geplande tackles, een systeem dat handmatig tackelen bevoordeelt. De effectiviteit van druk zetten (al dan niet door een tweede man) zal worden verminderd waardoor een automatische tackle of blokkering nog maar zelden zal worden ingezet. Ook dit moet helpen bij een effectievere vorm van handmatig verdedigen. Als laatste is er een verbeterd afdekken-systeem toegevoegd, met meer behendigheid en nauwkeurigheid zodat spelers die besluiten om hun verdedigers aan te sturen, worden beloond.

    1-tegen-1 schietconsistentie
    Wanneer je alleen tegenover de keeper komt te staan zal je schietnauwkeurigheid worden verbeterd, waardoor er meer schoten op doel plaats moeten vinden. Ook de situaties voor open doel worden aangepakt waardoor je betere kansen moet kunnen creëren voor het maken van 'eenvoudige doelpunten'. Niet alleen de aanvallende partij maar ook de keeper is aangepakt. Deze moet vooral realistischer gaan reageren en geen bovenmenselijke reacties uitvoeren. Schoten met buitenkant voet worden verbeterd, maar dan enkel bij de spelers die hier een kenmerk van hebben. Als laatste zien we een aanpassing in de schothoogte en kracht, waardoor er meer consistentie moet komen, alsmede betere scoringskansen.

    Getimed afmaken
    Dit nieuwe mechanisme uit FIFA 19 zal worden aangepakt op basis van de verkregen feedback. Het venster met de groene timing zal worden beperkt van 2-4 frames naar 2 frames voor alle schoten waardoor het gebruik lastiger zal zijn. Hiermee samenhangend zullen de schoten iets minder precies worden en worden moeilijke 180°-schoten minder krachtig, zelfs bij een perfecte timing.

    Voorzetten en schoten uit volleys
    De effectiviteit en nauwkeurigheid van volley-voorzetten (of lob-voorzetten) worden verlaagd en de kopduels die eruit voort komen worden meer gevarieerd waardoor aanvallers het lastiger krijgen om in deze situaties een doelpunt te maken. Ook een volleyshot zal minder nauwkeurig worden en meer uiteenlopende resultaten hebben.
Ook op ander gebied zullen er aanpassingen worden doorgevoerd, te weten:
  • Het aaneenrijgen van skillmoves is een te krachtige tactiek waartegen moeilijk te verdedigen is waardoor ze meer foutgevoelig zullen worden. Hierdoor is de kans groter dat de speler de bal zal verliezen.
  • Te vaak dekt een kleinere verdediger een langere aanvaller of is een gevaarlijke aanvaller niet in de zestien aanwezig. De intelligentie achter dit soort situaties zal worden verbeterd waardoor de dekking en het positiespel realistischer moet worden gedurende een dood spelmoment.
  • Het handmatig besturen van de doelman zal minder effectief worden zodat de bewegingssnelheid trager en meer realistischer zal worden. Spelers die de doelman handmatig besturen met gebruik van de rechter joystick moeten nu vasthouden aan een richting, zodat het risico/belonings-element een grotere rol speelt.
  • Op het gebied van passen zullen er de nodige veranderingen worden doorgevoerd. Passen vanuit een moeilijke positionering zal resulteren in trageren en zwakkere ballen, hier tegenover staat dat passes nauwkeuriger worden in situaties waarbij er juist geen druk is. Verder krijgen we naast de passes over de grond en de steekpasses ook gestifte passes. Het gaat om situaties waarbij de bal met een kleine boog worden meegegeven, iets wat alleen handmatig mogelijk is en niet langer alleen contextueel. Als laatste worden hard geschoten één-twee mechanismen toegevoegd als een nieuwe passing-optie. Dit zorgt voor een krachtiger een-tweetje en meer beweeglijkheid en positiespel in de aanval. Als gevolg van deze verandering zal het “handmatige passing”-mechanisme dat beschikbaar was via de knoppencombinatie (L1/LB+R1/RB+Pass) in de toekomst niet meer beschikbaar zijn.
  • De kritiek dat er niet van speler kon worden gewisseld als de speler aan een verloren bal was gekoppeld zal worden aangepakt. Ook de kritiek dat niet altijd de correcte speler werd geselecteerd bij het wisselen is een punt waar ze mee aan de slag gaan.


11:20  FF VII Remake op Xbox, in Q1/Q2 2020?
10:42  Collection of Mana ook in Europa vastgelegd
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (89.99.220.xxx) op 02-06-2019 om 11:42
Ahahahahahaahhahahahahaahhah wie dit gelooft verdient opgelicht te worden

Gast (85.244.66.xxx) op 02-06-2019 om 11:57
Eerst mogen ze de servers fixen daarnaast mogen ze stoppen met het online scripting waarbij de bal (bij 2-0 / 3-0 voorsprong of aantal gewonnen wedstrijden achter elkaar) ineens door de benen heen gaat van de spelers of ineens door de handen van de keeper of benen van de keeper heen gaat om voordeel te geven aan de andere speler.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
FIFA 20
Type:
Game
Releasedatum:
27-09-2019
Ontwikkelaar:
Electronic Arts
Uitgever:
Electronic Arts
Media:






Meer media