De meningen over Marvel's Avengers zijn nog wat wisselvallig na de presentatie en informatie die we gedurende de afgelopen E3 kregen gepresenteerd. Aangezien de game pas in mei van het volgende jaar verschijnt hebben ze nog even de tijd, gelukkig is er tussendoor dan ook genoeg tijd om informatie op ons af te blijven vuren.
De website WCCF Tech kreeg een presentatie van de game en daarin viel het ze op dat er best wat Quick Time Events te bespeuren waren. Creative Director Noah Hughes kreeg dan ook de vraag of dit de gehele game zou worden doorgevoerd, hetgeen niet het geval is. Hij geeft aan dat ze het concept in de openingsfase van de game gebruiken om de speler te trainen en om spannende momenten te benadrukken. Hierbuiten zijn ze spaarzaam:
quote: "They’re much more prevalent here than they are anywhere else in the game. This is an opening sequence. And we actually use in some cases what looks like a quick time event to train the player. So in the case where we see Thor smash down in the opening of the level, we’re really introducing you to those heavy attack buttons, and then onboarding you with that. And generally, there are a few exotic moments where you may have to express the effort of the hero or something like that. But it isn’t a core part of our gameplay, and it’s one that we don’t want to overuse, I think that we use them for both training and exotic moments. But we use them sparingly. And because I think they can be useful for us. But again, I think it’s like any of the tools in game design, which is we tried to do the best we can for our experience, we want the players to have them."
Hoe staan jullie tegenover Quick Time Events?
|