Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
30 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Miyamoto wilde The Legend of Zelda: The Wind Waker een redesign geven


Door Rene Groen op 27-06-2022 om 11:09
Bron: DidYouKnowGaming

Toen The Legend of Zelda: The Wind Waker werd gepresenteerd moesten veel gamers wennen aan de artistieke richting van het ontwikkelteam. Toch blijkt nu dat wij niet de enigen waren, ook Shigeru Miyamoto wist in eerste instantie niet wat hij zag.

In vertalingen van oude interviews is te lezen dat Nintendo de graphics van Ocarina of Time en Majora's Mask wilde verbeteren om deze toe te passen in The Wind Waker. Er was zelfs al een prototype gecreëerd, tot een designer van het ontwikkelteam een schets liet zien van Toon Link. Het team werd verliefd op deze uitstraling en gebruikt als artistieke richting voor The Legend of Zelda: The Wind Waker.

Volgens een interview met The Wind Waker director Eiji Aonuma was er echter één kink in de kabel, hij geloofde namelijk niet dat Miyamoto blij zou zijn met het nieuwe design en dus werd besloten om zo lang mogelijk te wachten om het aan hem te presenteren. Zijn intuďtie bleek juist, volgens hem 'dook Miyamoto letterlijk ineen' toen hij The Wind Waker voor het eerst onder ogen kreeg. Tot het einde van de ontwikkeling aan toe zou hij erg veel moeite hebben gehad om de meer realistische Link los te laten. Sterker nog, toen hij op enig moment een presentatie moest geven waar hij niet achter stond zou het ontwikkelteam hebben verteld dat het nog niet te laat was om de gehele artistieke richting om te gooien. Uiteindelijk kwam het niet zover en werd The Wind Waker in 2002 uitgebracht op de Nintendo GameCube, later opgevolgd door een HD-versie op de Nintendo Wii U.



15:43  [Update] Nintendo kondigt Nintendo Direct Mini aan
10:31  Mario Kart Tour laat ons afreizen naar Thailand
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (213.127.51.xxx) op 27-06-2022 om 13:01
Blijft een geweldige stijl. Ja ben ook dol op Twilight Princess, maar de art style van Wind Waker blijft na al die jaren nog steeds goed. Zoveel gezeik en gehuil toen die game uitkwam omdat ze het te kinderachtig uit vinden zien, maar gelukkig horen we daar niet meer veel over. Hoewel de huidige games een mix is van deze design wil ik toch wel weer een echte 3D Wind Waker vervolg. _O_

raxus07 op 27-06-2022 om 15:34 [Niv: 60 / Exp: 3019]
Zie anders ook:
https://www.youtube.com/watch?v=zwUBIjbYYNg

Word het nog even haarfijn uitgelegd

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Type:
Game
Releasedatum:
03-03-2003
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media