Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Street Fighter 6 laat ons op knoppen rammen


Door Rene Groen op 09-11-2022 om 15:10
Bron: Game Informer

Bij een bezoek aan Capcom's hoofdkantoor in Osaka, Japan, heeft Game Informer ontdekt dat de ontwikkelaar een derde manier van controls heeft toegevoegd. Naast de twee wat meer serieuze opties is deze derde optie toch vooral te omschrijven als het rammen op knoppen.

De 'Classic Controls' heeft traditionele light, medium en heavy kicks en slagen, alsmede een knoppencombinatie voor het gooien van je tegenstander. De 'Modern Controls' zijn simpeler gemaakt terwijl de 'Dynamic Controls' nog een stapje terug doen door de buttons te labellen als 'Auto-Attck'. Het enige wat je doet is simpelweg op de knoppen drukken, waarna de game de rest doet.

Met de laatstgenoemde controls bekijkt de kunstmatige intelligentie zelf welke aanvallen het beste zijn om in te zetten, gebaseerd op de positie van je vechter ten opzichte van je tegenstander. Mocht je verder van je tegenstander staan gepositioneerd dan zal er eerder een projectiel worden gebruikt in plaats van een melee aanval.

In de bovenstaande beelden zien we Game Director Takayuki Nakayama en Producer Shuhei Matsumoto, waarbij eerstgenoemde de traditionele controls gebruikt en Matsumoto de dynamische controls. Echt de controller vasthouden is niet nodig, hij drukt simpelweg op wat knoppen en weet hiermee te winnen.

Street Fighter 6 verschijnt volgend jaar op de PC, Xbox Series, PlayStation 4 en PlayStation 5.


15:18  FIFA 23 wijst Argentinië aan als wereldkampioen voetbal
15:00  Man achter Oculus VR creëert dodelijke headset
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (217.122.166.xxx) op 10-11-2022 om 08:01
Hmmm een fighting game heeft nou al niet zoveel variatie in gameplay...waarom zou je dat nog simpeler willen maken tot het punt dat de game voor jou speelt bijna?

Gast (83.87.125.xxx) op 15-11-2022 om 15:47
Geen variatie? Aha, bovenstaande video is dus op jou gericht Gast 166. Aangezien je button mashed tegen de CPU ws. Nee dan zit er idd weinig variatie in.

Je snapt wel dat de diepte en variatie voor fighting games in de PvP zit?

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Street Fighter 6
Type:
Game
Releasedatum:
02-06-2023
Ontwikkelaar:
Capcom
Uitgever:
Capcom
Media:
Geen media gevonden