Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Full Auto 2 ondersteunt tiltsensor


Door Roderick op 27-06-2006 om 10:45
Bron: Gamefront

Sega bracht in februari 2006 een racegame naar de Xbox 360, het spel was niet echt slecht, maar verkocht amper. Toch is er een tweede deel in de maak, Pseudo Interactive werkt momenteel aan Full Auto 2: Battlelines. De game komt nu echter exclusief naar de PlayStation 3.

In totaal zullen er in het spel 25 gewapende auto's aanwezig zijn, waaronder de muscle cars, SUV's en Low Riders. Met deze karretjes mag je door twintig verwoestbare omgevingen scheuren, uitgesmeerd over zed districten. Wanneer je deze omgevingen juist opblaast wordt de weg geblokkeerd en openen zich er zelfs nieuwe wegen. Iedere wagen kan meer dan twintig wapens met zich mee dragen. In een nieuwe arena mode kun je zelfs levels in teams spelen, daarnaast zijn er nog vijf andere meer speler opties, waaronder Deathmatch en Assault. Ook de Unwreck-functie, zoals we die uit deel 1 kennen, keert terug.

Deel 1 had een matige framerate, deel 2 vooralsnog ook. Hebben de makers moeite met de nextgen systemen? Deel 2 is nog in ontwikkeling, dus er kan nog veel veranderen. Wat wel het geval is, is dat deel 2 de functies van de controller van de PS3 zal ondersteunen, wat de makers er precies mee gaan doen is niet bekend.


10:48  Crackdown video
10:42  Ubisoft Montreal aan de slag met Naruto
 Reacties (11)
 Pagina: 1
ToxicSnake op 27-06-2006 om 11:38 [Niv: 74 / Exp: 3720]
Hm, ik kan me eigenlijk ook niet echt iets voorstellen bij een race game, met een tiltsensor, behalve gas geven en sturen.

Rene Groen (Eindredacteur) op 27-06-2006 om 11:42 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Hoop niet dat games nu gedwongen gebruik gaan maken van de tiltsensor, waarmee meteen de hele game om zeep geholpen gaat worden.

Gideon op 27-06-2006 om 12:12 [Niv: 163 / Exp: 8165]
Hoezo worden ze dan om zeep geholpen? "Wat de boer niet kent......"?

Roderick op 27-06-2006 om 12:14 [Niv: 417 / Exp: 20866]
René doelt er denk ik meer op dat er een risico is dat een game, doordat men zich verplicht voelt die functionaliteit erin te stoppen, er niet op vooruit gaat. Die kansen bestaan ook wel. T hoeft toch niet?

Gewijzigd door Roderick op 27-06-2006 om 12:14

Rene Groen (Eindredacteur) op 27-06-2006 om 12:24 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Ik ben zeker niet iemand die niet eet wat hij niet kent (om de boerenuitspraak er nog maar even bij te halen), ik ben echter wél sceptisch tegenover het overmatig gebruik van de tilt sensor. Zoals Roderick al aangeeft hoop ik niet dat ontwikkelaars zich verplicht voelen tot het gebruik ervan, waardoor je een hele rits games krijgt waarbij het toegepast wordt maar het totaal geen meerwaarde heeft. Ik zie op dit moment dan ook nog niet wat de meerwaarde voor een game als Full Auto 2 is, maar dat moeten we uiteraard even afwachten.

Gast (81.207.13.xxx) op 27-06-2006 om 13:32
het is en blijft goedkoop |(

Gast (10.13.103.xxx) op 27-06-2006 om 15:47
Vreemd vind ik dat die functie die standaard in de Wii wordt toegepast fantastisch invovatief en geweldig genoemt wordt door nindies....ook in racegames...nu het bij de PS3 wordt toegepast in sommige delen van de game wat zeker meerwaarde toevoegd hebben we opeens bedenkingen?? |( Ik eet wel zeker dat het ook goed uitgewerkt gaat worden, zie Warhawk....Nee zo wordt een game niet op zeep geholpen het voegt iets toe en als je het niet wilt gebruiken schakel je het gewoon uit.... 8)

Rene Groen (Eindredacteur) op 27-06-2006 om 16:08 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Ik vind de toevoeging voor Warhawk ook maar minimaal, een beetje met je vliegtuig kantelen is niet innovatief te noemen.

Wat betreft de Wii: ook voor die racegames vraag ik me hetzelfde af als wat ik me hier voor Full Auto afvraag, dus wat dat betreft geen verschil. In sommige games zie ik al daadwerkelijk een innovatief gebruik (denk aan Super Mario Galaxy en Zelda, waar het leuke elementen met zich meebrengt), maar voor race en vlieggames moeten we maar afwachten of we straks niet 30 games in een jaar krijgen waarbij je het vliegtuig kunt kantelen of het stuur op deze manier kunt draaien.

Gast (62.195.31.xxx) op 27-06-2006 om 21:10
Ik kijk hoe ze het uitwerken misschien wordt het iets goeds misschien niet. Laten ze hun tijd nemen. *D

Joni Philips (Eindredacteur) op 27-06-2006 om 21:27 [Niv: 1182 / Exp: 59076]
In Warhawk lijkt het minimaal, maar het lijkt me toch belangrijk te worden in de game aangezien je toch echt zware kantelbewegingen zult moeten maken terwijl je blijft schieten. In Full Auto 2 zie ik niet in hoe ze dat belangrijk kunnen maken. In een racegame zou je dat enkel bij de bochten kunnen.

cas_09 op 28-06-2006 om 12:56 [Niv: 4 / Exp: 196]
mss wordt het net zoiets als bij de Burnout-serie, een aftertouch ofzow. of voor t vizier, ( je kunt er tocch in schieten?). of komt er een soort standaard waar je je controller in kan plaatsen en zo een soort egt stuur ontwikkelen, ofzow, maa vraag me niet hoe okey?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Full Auto 2: Battlelines
Type:
Game
Releasedatum:
23-03-2007
Ontwikkelaar:
Pseudo Interactive
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media