Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Crytek lead artist: "Far Cry is te cartoony"


Door Rene Groen op 03-10-2006 om 21:18
Bron: Eurogamer

Tijdens de London Game Career Fair gaf Michael Khaimzon, lead artist bij Crytek, zijn uitgesproken mening over Far Cry, de game waar hij zelf aan werkte.

Khaimzon geeft aan dat Far Cry er drie jaar geleden misschien geweldig uit zag, inmiddels is het te cartoony en zijn de kleuren te overdreven. Met Crysis willen ze meer het realisme benaderen.

De beste man geeft verder aan dat hij minstens een uur nodig zou hebben on ons uit te leggen wat hij zoal heeft moeten doen om van Far Cry naar Crysis te gaan. Ieder blaadje moet zijn eigen schaduw hebben, waardoor ieder van deze blaadjes apart geprogrammeerd moet worden. We praten hierbij over een enorm aantal polygonen.

Khaimzon was niet alleen in Londen om over zijn game te praten, hij gaf ook nog tips aan mensen. Zo verteld hij dat hij zo'n 100 portfolio's in een week ziet, zijn tip is dan ook om dit portfolio simpel te houden, dit zien ze veel liever dan een gecompliceerd in elkaar gezet portfolio.


21:38  Nintendo Wii krijgt ethernet kit
20:59  Microsoft reviewt Gears of War alvast voor ons
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Nelus op 03-10-2006 om 21:25 [Niv: 526 / Exp: 26310]
/zeik corrigeer modus aan
Mer = met neem ik aan...regel 2 van de eerste alinea na de intro
/zeik corrigeer modus uit

Ontopic:
De stap van far Cry naar Crysis zal volgens mij ook heel groot zijn alhoewel de omgevingen zoals jungles enzo hetzelfde zijn. Ik denk ook wel dat je een beest van een PC nodig hebt om dat spel te spelen.

Rene Groen (Eindredacteur) op 03-10-2006 om 21:27 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Dank, zal het even aanpassen.

FloriX op 03-10-2006 om 21:40 [Niv: 258 / Exp: 12906]
/zeik corrigeer modus aan
eht = het neem ik aan...regel 2 van de eerste alinea na de intro
/zeik corrigeer modus uit

Gast (80.200.248.xxx) op 03-10-2006 om 21:46
ze zouden beter crysis op xbox360 laten maken wat ze eerst van plan waren :( want ik keek zo uit naar dat spel ...

Tecnomic NL op 03-10-2006 om 22:16 [Niv: 164 / Exp: 8218]
Te cartoony ? Waarom laat je de PS3 en Xbox360 bezitters dan ook niet even lekker genieten van Crysis ? -_-

Gast (82.173.112.xxx) op 03-10-2006 om 23:17
Dit game komt heus wel naar de 360 en PS3, maar het zijn perfectionisten die eerst de PC versie voorrang geven. Als die engine zo goed wordt als nu al blijkt, dan is dit gewoon een geduchtte concurrent voor Epic in de license bizniz en gaan ze flink geld verdienen eraan.

Gast (84.27.21.xxx) op 03-10-2006 om 23:44
ik heb zo'n gevoel dat de ut engine toch meer instelbaar is dan de farcry engine. Bij elke unreal/ unreal tournament heb je zo veel manieren gehad van tweaken. Bij Far Cry vond ik dat een stuk minder. Denk toch dat ik eerder voor de UE3 zou kiezen dan die van Crysis, maja ik weet er verder niet echt veel van

Gast (82.173.112.xxx) op 04-10-2006 om 00:22
UE3 schijnt geweldige tools te hebben voor modelling, art en scenery, maar behoorlijke bagger performance als je er niks aan tweaked en aan doet. Moet behoorlijk herschreven worden voor next-gen consoles, zie maar hoe lang Epic al bezig is om het goed te tunen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Far Cry
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2004
Ontwikkelaar:
Crytek
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media