Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
29 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Feature:

Op bezoek bij THQ


Door Rene Groen op 24-10-2006 om 05:08
Bron: Gamed

Terwijl half Nederland uitslaapt omdat de vakantie begonnen is stap ik vroeg uit de veren om een tripje naar het kantoor van THQ te maken. Samen met Frank, de webmaster van de website WWE Holland, zou ik de Xbox 360 versie van WWE Smackdown vs. Raw 2007 eens flink aan de tand gaan voelen.

In de eerder verschenen Xbox Live demo had je de keuze uit Triple H of Kane, wij konden echter aan de slag met een bijna finale build en mochten dus met elke superstar aan de slag. Tussen alle featherweights (vrouwen), cruiserweights, light heavyweights (Vito), heavyweights, super heavyweights en ultra heavyweights (The Great Khali) valt meteen op dat bijna elke superstar in de game lijkt op zijn echte voorkomen. Uiteraard kent het roster nog enkele personen die inmiddels niet meer bij de WWE horen, waarvan Kurt Angle uiteraard het grootste voorbeeld is. Nu is dit natuurlijk niet zo opvallend aangezien een game al vroeg in ontwikkeling is en veranderingen van het laatste moment niet opgepakt kunnen worden. Wat wel opviel was de afwezigheid van de huidige tag-team Smackdown champions Paul London en Brain Kendrick. D-Generation X bevind zich wel de groep geselecteerden, wanneer je een tag-team match start met Triple H en Shawn Michaels krijg je dan ook hun eigen entrance. Onder de (te unlocken) legends vinden we onder andere Dude Love, Shane McMahon, Bam Bam Bigalow, Bret Hart, Eddie Guerrero en vele andere oud gedienden.



De entrances van de verschillende gekozen superstars zagen er stuk voor stuk realistisch uit, begeleid door pyro’s die uit je speakers knallen. Net als in het echte leven maakte ook hier de opkomst van The Undertaker indruk op ons, alsof we vanuit de eerste rang van de arena toe zaten te kijken.

Eén van de door ons gespeelde matches was een ladder match, wat meteen nieuwe mogelijkheden met zich meebracht. De ladder is zowel horizontaal als verticaal in de ring te plaatsen, waarna je de tegenstander hier op brute manier kennis mee kan laten maken. De ladder heeft tijdens een title match ook een ander doel, namelijk als opstapje naar de titel die boven de ring hangt. Drukten we in de voorgaande versie onze controller nog tot pulp om de titel van boven ons weg te pakken, dit keer zit hier een kleine verandering in. Met de analoge sticks bedienen we de handen van de superstar, waarna je een metertje tijdig moet laten stoppen om de titel te bemachtigen. Iets wat wel hetzelfde is gebleven is de stamina meter, dit zal echter niet bij iedereen in goede aarde vallen. Hoewel het onrealistisch zou zijn als je een half uur lang op volle snelheid door een ring dendert is het strekken van een sprintje al genoeg om je stamina meter voor de helft terug te laten lopen. We zullen in de uiteindelijke versie af moeten wachten hoezeer dit punt het succes van de game in de weg zal zitten.



Ook buiten de ring is genoeg te beleven, zo zijn er bepaalde "interactive spots" tussen het publiek waar het bezaait ligt met wapens. Het is nog leuker om een tafel neer te zetten, je tegenstander erop te smijten en op de ramp te klimmen, om vanaf daar weer naar beneden te duiken. Tevens kun je de tegenstander hier van dichtbij kennis laten maken met een geluidsinstallatie, waarbij het opvallend is dat deze geen enkel scheurtje lijkt te vertonen. Dit soort kleine details zien we echter weer wel terug in andere dingen, zo gaan worstelaars zweten naarmate een match vordert en zal dit zweet ook van het lichaam af spatten wanneer je geraakt bent.

Alle bovenstaande impressies zijn slechts een klein deel van het totale spel wat wij gezien en gespeeld hebben. Op dit moment zijn we al zeer enthousiast over het spel dat op 11 november op de Xbox 360 moet verschijnen en later opgevolgd zal worden met een PlayStation 2 en PlayStation Portable versie. Blijf WWE Holland in de gaten houden als ook jij binnenkort aan de slag wilt met de game, wij zullen uiteraard terugkomen op het spel in een uitgebreide review.


11:40  Scans en boxart Mega Man Star Force
05:07  Epic drong aan op 512mb voor Xbox 360
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Devilly op 24-10-2006 om 07:29 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Klinkt behoorlijk goed .

Gast (80.127.10.xxx) op 26-10-2006 om 12:10
MUST HAVE

Joker op 26-10-2006 om 18:20 [Niv: 67 / Exp: 3369]
Leuk voor alle worstelfans

Master Killer op 01-11-2006 om 08:55 [Niv: 87 / Exp: 4361]
bij mij stopt het al bij het woord worsrelen

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
WWE Smackdown! vs. RAW 2007
Type:
Game
Releasedatum:
10-11-2006
Ontwikkelaar:
Yuke´s
Uitgever:
THQ Inc.
Media:








Meer media