Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Need for Speed: ProStreet info


Door Roderick op 02-06-2007 om 19:57
Bron: Gameinformer

De Need for Speed serie blijft succesvol, mede doordat de ontwikkelaars het concept blijven omgooien en steeds met verschillende soorten racegames komen.

De laatste tijd leek het tunen de overhand te krijgen, maar ineens kwam daar Most Wanted, waarin de politieachtervolgingen weer meer centraal stonden. Carbon deed weer meer met tuning en in ProStreet lijkt het allemaal wat realistischer te worden. Het spel verschijnt op de PlayStation 2 en 3, PlayStation Portable, Nintendo DS en Wii en Xbox 360.

Vandaag leren we over ProStreet dat de game inderdaad realisticher gaat worden. Er zal een meer serieuze tuning scene zijn waarbij illegale straatraces niet meer centraal staan maar het circuitracen met getunede productiewagens. De game is al 16 maanden in ontwikkeling en er wordt door een groot team van zo'n 100 man aan gewerkt. De game lijkt alle tijd gekregen te hebben om de next gen consoles te bedienen.

De auto's in de game kunnen beschadigen en de fabrikanten hebben daar geen problemen mee. De schade zal een flinke rol in de game hebben, aangezien het verdiende geld soms helemaal op kan gaan aan het herstellen van schade in plaats van het kopen van nieuwe onderdelen.

Races vinden alleen overdag plaats en logischerwijs is er geen politie aanwezig. Circuitpolitie zou niet echt logisch zijn. De A.I. van de tegenstanders zal verbeterd worden, een gevolg daarvan is dat ze behoorlijk agressief kunnen zijn en fouten kunnen maken.

De SIXAXIS van de PS3 wordt ondersteund. Ook kent de game online modes op PS3 en Xbox 360. De game heeft meer auto's dan Need for Speed Carbon. Enkele nieuwe modes zullen zijn: Drag, Drift, Grip en de bekende Speed Challenge.

Een heel andere richting voor Need for Speed dus.


10:50  Ubisoft over EndWar
17:51  Komt Bioshock nu wel of niet naar de PS3?
 Reacties (15)
 Pagina: 1
Jeweet op 02-06-2007 om 19:59 [Niv: 74 / Exp: 3697]
klinkt veelbelovend khad beetje gehad met carbon enzo

Cubic X op 02-06-2007 om 20:10 [Niv: 203 / Exp: 10171]
woei, klinkt erg vet vooral dat schade gedeelte spreekt me erg aan, lijkt me echt vette game worden. Al 16 maand in ontwikkeling? das bijna anderhalf jaar! Het lijkt erop dat EA eindelijk de smaak te pakken heeft? (veel goede spellen en vernieuwing van EA )

Roderick op 02-06-2007 om 20:15 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Klinkt geweldig, helemaal door de circuits!

im2 op 02-06-2007 om 21:02 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Als ze de graphics als op de screens kunnen waarmaken: WOW
Maar aangezien het racen op circuit is zal er ook geen open stad meer inzitten, of toch?

fighterpilot op 02-06-2007 om 21:09 [Niv: 20 / Exp: 993]
ik vind het raar dat de autoconstructeurs nu ineens wel de toestemming geven voor schademodellen, vroeger waren ze daar toch tegen ?

bearrr op 02-06-2007 om 21:28 [Niv: 3 / Exp: 147]
had ik niet ergens gehoord dat de wiiversie ook online ging?

rolf op 02-06-2007 om 21:52 [Niv: 101 / Exp: 5058]
dejavu!

Gast (212.83.93.xxx) op 02-06-2007 om 21:53
Mooi, geen politie meer. Geen behoefte aan politie, ik wil gewoon racen. M'n verwachtingen zijn minstens net zo hoog als toen met NFSU :D

marino op 02-06-2007 om 22:30 [Niv: 90 / Exp: 4520]
kijk op gametrailer.com voor de trailer, echt de moeite waard.

vet spel joh! zekr kopen

Nelus op 03-06-2007 om 02:31 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Nou ik ga het spel niet kopen. Stomme kutcircuits

Gast (213.148.228.xxx) op 03-06-2007 om 09:04
de game heet ProStreet, maar straatraces staan niet meer centraal?

Stormbreaker op 03-06-2007 om 09:24 [Niv: 24 / Exp: 1217]
Hopen dat ze de DS dit keer niet als strontvlieg gebruiken

marino op 03-06-2007 om 09:44 [Niv: 90 / Exp: 4520]
whaha inderdaad stormbreaker, de ds is altijd een strontvlieg bij multiplatform.

@nelus
ik ga het niet kopen, mijn broer zal het wel doen hij houd meer van race/sportspellen en daar kan ik dan weer van profiteren

E-man op 03-06-2007 om 11:12 [Niv: 16 / Exp: 817]
Kopen die hap het tunen was wel leuk, maar t is wel goed dat ze daar nu mee kappen

Sn34ky op 03-06-2007 om 23:39 [Niv: 29 / Exp: 1464]
Ik vind het alleen maar beter dat ze deze richting uit willen. Het enigste wat bij de afgelopen nfs's ontbrak naar mijn mening was een klein vleugje realisme..

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Need for Speed: ProStreet
Type:
Game
Releasedatum:
22-11-2007
Ontwikkelaar:
EA Canada
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media