Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

God of War gaat 333 Mhz gebruiken


Door Joni Philips op 26-06-2007 om 11:27
Bron: Computer & Videogames

Op de PlayStation 2 is de God of War franchise nu al een groot succes, het eerste deel verkocht goed en het tweede deel doet het nu al beter. Het is dan ook niet meer dan logisch dat de game naar de PSP komt. De game wordt ontwikkeld door Ready At Dawn.

Nu Sony heeft besloten om de volledige processorkracht beschikbaar te maken voor developers, zal Ready At Dawn deze ook gebruiken. Alles wat we tot nu toe gezien hebben van Chains of Olympus is gemaakt met 222 Mhz in het achterhoofd dus nu is er zeker ruimte voor verbetering. De extra processorkracht die vrijkomt zal niet enkel gebruikt worden om de graphics te verbeteren aangezien deze al fantastisch zijn volgens Didier Malenfant, de president van Ready At Dawn. Waarvoor de extra kracht dan nog zal gebruikt worden, is niet duidelijk.


11:35  Shadowrun nu ook op Windows XP
11:16  ESRB pakt gewelddadige trailers aan
 Reacties (14)
 Pagina: 1
Devilly op 26-06-2007 om 11:32 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Dit is echt ongelooflijk. De graphics van dat spel waren al bijna fenomenaal te noemen voor een PSP-game, maar te bedenken dat deze nog beter zullen worden. Ik verwacht ook dat het drukker zal worden op het scherm, meer tegenstanders, grotere veldslagen (zowel om zelf in te participeren als in de achtergrond).
Ja, nu hebben ze me weer wakker gekregen!

im2 op 26-06-2007 om 11:40 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Ja, de PSP is dus echt een next-gen handheld

prangstar op 26-06-2007 om 11:56 [Niv: 99 / Exp: 4926]
nou nog wachten op het god of war is te geweldadig verhaal

Cubic X op 26-06-2007 om 12:02 [Niv: 203 / Exp: 10171]
Ben benieuwd, gebruik al een tijdje 333MHZ op me psp en vooral bij GTA VCS merk je echt verschil

Gast (81.240.31.xxx) op 26-06-2007 om 12:04
ik heb een vraag alles je niet die update heeft gedaan dat wil zeggen dat je niet god of war kan speelen

Cubic X op 26-06-2007 om 12:06 [Niv: 203 / Exp: 10171]
ja, dat wil dat zeggen. Maar waarschijnlijk kan je met een Custom firmware dat wel doen. Maar dat raad ik je niet aan ivm illegaliteit

DarthTedious op 26-06-2007 om 13:30 [Niv: 46 / Exp: 2276]
Van 222 naar 333 Mhz, dit betekent dat de korte levensduur van de PSP batterij nog korter is

Sony beweerde in eerste instantie dat ze de 222 Mhz gebruikte om de batterij een langer levensduur te geven en nu gaan ze het inkorten zonder een plan om het te verbeteren. Dus meerdere extra batterijen kopen

Joni Philips (Eindredacteur) op 26-06-2007 om 14:03 [Niv: 1182 / Exp: 59075]
Ze hebben dat al eerder gedaan en niemand klaagde bij de overgang van 222 Mhz naar 266 Mhz.

ToxicSnake op 26-06-2007 om 14:31 [Niv: 74 / Exp: 3720]
Ik heb hem ook standaard ok 333 Mhz staan, de batterij gaat wel sneller leeg, niet dat ik daar problemen mee heb. Laad hem gewoon wat vaker op.

Gast (82.170.219.xxx) op 26-06-2007 om 15:50
Op de PlayStation 2 is de God of War franchise nu al een groot succes, het eerste deel verkocht goed en het tweede deel doet het nu al beter.

das niet waar de eerste verkoopt per week nu nog zelfs meer. (kijk maar op vgchartz)

Joni Philips (Eindredacteur) op 26-06-2007 om 17:04 [Niv: 1182 / Exp: 59075]
Vgchartz is geen betrouwbare bron voor verkoopscijfers.

yamawasaki op 26-06-2007 om 20:51 [Niv: 1 / Exp: 52]
Even off topic: hoe kan ik de PSP in 333 Mhz mode zetten?

Cubic X op 26-06-2007 om 21:01 [Niv: 203 / Exp: 10171]
Heb je Custom firmware nodig, of als je 'gewone' 3.50 firmware hebt van Sony gaat dat vanzelf wanneer een spel 333 Mhz vereist

Ikkyu op 27-06-2007 om 18:26 [Niv: 88 / Exp: 4417]
Ik vind het allemaal maar een beetje lame worden ! Eerst kwam de psp uit, was er enorm kritiek op de batterij-duur tov de ds. Werd dit weerlegd door de lichtintensiteit van het scherm op te delen in 3 standen (en de hevigste stand enkel bereikbaar als deze verbonden lag aan het netsnoer). Dit werd ook weerlegd door te stellen dat de psp maar ging draaien op 222Mhz , mss zelfs 266Mhz. Maar absoluut niet op 333Mhz. Hé how. Dat was uitgesloten. Het zou de batterij namelijk helemaal leeg zuigen in geen tijd.

En waar staan we nu ? Games die op 333Mhz zullen draaien en een lichtintensiteit die tot stand 4 gaat. Dit zal mijn psp-batterij natuurlijk niet zo fijn vinden.

En welk tegenargument hebben we hiervoor ? Ha ,koop dan gewoon de PSP lite (of hoe je het ook wil noemen). 4Gb standaard flashgeheugen, een batterij die tot 4x langer meegaat, ...

Dus ik heb vooral kritiek op de kritiek die er vroeger was
Maar ik voel me wel redelijk genaaid nu ze de psp op volle kracht zullen laten draaien. Iets waar de nieuwe psp veel beter mee overweg zal kunnen dan de 1ste generatie psp's ...

Jammer !

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
God of War: Chains of Olympus
Type:
Game
Releasedatum:
28-03-2008
Ontwikkelaar:
Ready At Dawn
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media