Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Sin City op Unreal Engine 3


Door Joni Philips op 21-12-2007 om 11:49
Bron: Eurogamer

Frank Miller is een beroemde stripschrijver in Amerika, zijn belangrijkste series Sin City en 300 zijn recent verfilmd en van die laatste verscheen er ook een game. Binnenkort krijgt ook Sin City die eer dankzij Red Mile Entertainment.

Red Mile Entertainment vertelt weinig over de titel, maar vandaag maakten ze wel nieuwe informatie over de titel bekend. Het spel zal de Unreal Engine 3 gebruiken, deze engine zou perfect zijn voor de Sin City videogame volgens Red Mile. De engine loopt momenteel enkel op de PC, de PS3 en de Xbox 360, deze consoles krijgen dus mogelijk Sin City te verwerken.


11:53  Blacksite demo in Amerikaanse Store
11:46  Dark Messiah demo op Live
 Reacties (7)
 Pagina: 1
MaartenL (Redacteur) op 21-12-2007 om 11:52 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Héhé, wordt er nog een andere engine gebruikt dan de UE3?

Niet dat het een slechte engine is maar het eindresultaat is meestal een lineaire game (pad volgen, level uit, nieuw pad volgen, etc.).

Eens benieuwd wat voor gameplay er gaat zijn want ik me nog niet echt iets inbeelden...

Gast (82.92.66.xxx) op 21-12-2007 om 11:58
Zullen ze dat nou wel doen met die laadtijden?Daar heeft deze engine erge problemen meej zie GOW,Mass effect ect.

Gast (84.105.242.xxx) op 21-12-2007 om 13:04
@ Sasuke, die gameplay heeft niks te maken met de engine. Je kan net zo goed een free-roam game maken met de UE3, maar dat is alleen nog niet gedaan.

Een engine is slechts een basis voor de graphics/audio en dergelijke. HEt is slechts een framework om je game op te bouwen.

MaartenL (Redacteur) op 21-12-2007 om 13:13 [Niv: 472 / Exp: 23598]
I know, maar 90% van de toepassing van de UE3 zijn helaas lineaire shooters. Free-roam gaat wel, maar het zal enorm veel aanpassingen vergen want tot op heden staat de engine nog niet op punt. Texture pop-in en de laadtijden laten een degelijk detail en free-roam niet toe.

Ik zie deze ontwikkelaars ook niet meteen de engine omvormen dus ik verwacht van Sin City niet meer dan lineaire shooter.

We zullen wel zien wat ze gaan maken ervan.

Gast (81.83.60.xxx) op 21-12-2007 om 15:10
Fury is mmo en gebruikt de ue3
verwacht er niet echt veel van mja

im2 op 21-12-2007 om 15:12 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Zouden ze dezelfde stijl als de film gebruiken

Gast (85.146.36.xxx) op 21-12-2007 om 17:26
Gebruik Scimitar engine van AC, zo heet die toch?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Sin City
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Red Mile Entertainment
Uitgever:
Red Mile Entertainment
Media:
Geen media gevonden