Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

SSF2:HD Remix kent problemen door limiet


Door Rene Groen op 31-01-2008 om 01:33
Bron: Videogamer

Microsoft heeft één regel als het gaat om Xbox Live Arcadegames: ga niet over de 150 MB heen. Helaas is deze regel voor Capcom niet bepaald gunstig te noemen.

De studio werkt aan de Xbox Live Arcade / PlayStation Network game Super Street Fighter 2: HD Remix. SSF2T:HD Remix director David Sirlin heeft aangegeven dat het limiet weleens voor problemen kan gaan zorgen, problemen die zelfs zo ver gaan dat de Xbox Live Arcadegame anders gaat worden dan de variant op het PlayStation Network.

Nieuw in de HD Remix versie zijn een nieuwe soundtrack, vernieuwde balans van de karakters en 1080p graphics. Het spel komt tevens met de klassieke voorganger van de titel. Door deze extra data krijgt de ontwikkelaar het waarschijnlijk niet voor elkaar om onder de 150 MB te blijven, problemen die vooral voort komen uit de graphics en het geluid.

Sirlin heeft ook kritiek op de PlayStation 3 en Xbox 360 controller, om precies te zijn op de D-pads daarvan. Volgens hem zijn diagonale bewegingen amper te doen en worden deze slecht geregistreerd, om deze reden zijn ze makkelijker uit te voeren met het spel.

quote:
"This is at least part of the reason why some special moves are more forgiving in SSF2T:HD Remix. You should have an easier time using a d-pad in this game than in other Street Fighters such as SF2: Hyper Fighting, but if you really want to be a pro, my best advice is to get an arcade-style stick. I've been using the Hori DOA and VF5 Xbox 360 sticks throughout the development of the game."





01:34  Brash Entertainment brengt ons 2010
01:33  Miyamoto over Wii toekomstplannen
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Xavior op 31-01-2008 om 01:39 [Niv: 121 / Exp: 6068]
mee eens, de d-pads zijn ook waardeloos, als MS of sony nu eens andere controllers uitgaat brengen, of de 3rd party goede controllers. Maar alsnog, nog een street fighter 2? jongens kappe nou met die zooi, ik zie liever KOF 2 1/2 verschijnen dan nog een keer street fighter 2

Devilly op 31-01-2008 om 08:47 [Niv: 275 / Exp: 13756]
'één'

Op de een of andere manier kan ik niet geloven dat dit volwaardig Nederlands is.

----------------------------

Street Fighter....nooit gespeeld *shame on me!*
Wil binnenkort toch wel eens zo'n spel gaan uitproberen, waarna ik er waarschijnlijk verslaafd aan ben.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.