Bij SNK wordt momenteel gewerkt aan de arcadetitel The King of Fighters XII. In afwachting van de voorstelling van de consoleversie toont SNK screenshots van de arcadeversie.
Deze is helemaal handgetekend las ik ergens. Ben niet zo'n KoF fan maar heb me wel altijd vermaakt me Capcom vs SNK waar je heel veel KoF karakters in terugzag.
Primitive
op 22-03-2008 om 16:43
[Niv: 8 / Exp: 402]
Sprites zien er echt wel beestig goed uit.
Gast (85.146.36.xxx)
op 22-03-2008 om 16:49
Hoe lelijk zijn is dat vuur.
Gast (81.245.197.xxx)
op 22-03-2008 om 17:00
KOMT DEZE OOK OP DE PS3?
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 22-03-2008 om 17:03
[Niv: 1181 / Exp: 59072]
Ziet er goed uit. Ik kijk al uit naar 2009. En @bovenstaande gast: de game zou naar PS3 en 360 komen, maar dat is nog niet bevestigd.
Primitive
op 22-03-2008 om 17:03
[Niv: 8 / Exp: 402]
Consoleports zijn geplanned voor na de arcade release.
Gast (85.191.31.xxx)
op 22-03-2008 om 18:25
ik wacht al zolanggggg op deze spel!!!
Lawliet
op 22-03-2008 om 19:00
[Niv: 346 / Exp: 17280]
ik hoop wel dat er iets met orochi in het verhaal zit lekker old skool
Gewijzigd door deathtanz matisk op 22-03-2008 om 19:37
Gast (80.126.80.xxx)
op 22-03-2008 om 22:35
idd, "new, much larger, higher-resolution pixel art sprites"
dit is zo strak, eindelijk vernieuwen ze de graphics een keer. KoF is nog steeds cool, enige nadeel was dat ze tot nu toe nog steeds de ouwe neogeo graphics engine gebruikten. 2d nog steeds da best.
@Death, XII is onderdeel van de Tales of Ash storyline en dus niet Orochi, die duurde van 95 tot 98
Gast (80.126.80.xxx)
op 22-03-2008 om 22:42
NK Overseas Manager Yoshihito Koyama revealed that the game is going to be "3D mixed with 2D";[1] this led to speculation that the game could use cel-shading to give the game a 2D look, but it was later revealed at AOU 2008 that KOF XII will use newly-drawn 2D sprites on detailed 2D backgrounds. Producer Masaaki Kukino informed Kotaku that the game is one hundred percent hand drawn, there being zero cell shading in the game