Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

[E3] Vraag en antwoord met InFamous


Door Rene Groen op 15-07-2008 om 14:12
Bron: IGN

Eerder vandaag kreeg je middels een trailer een eerste indruk van InFamous, er is echter nog meer te melden over de game.

In een Q&A sessie met IGN leren we meer over de game:

- Het spel begint wanneer Empire City door een grote exploxie getroffen wordt. Cole, iemand die pakketjes rondbrengt, is op dat moment bij deze explosie, maar weet deze te overleven. Waarom juist hij het overleefd, hoe de explosie tot stand kwam en wie erachter zit ... het zijn allemaal vragen die pas een antwoord krijgen in de game.

- Het verschil tussen goed en kwaad komt niet simpelweg naar voren door een baby bijvoorbeeld te redden of niet. We moeten het anders zien: stel dat er een groep criminelen vlakbij een groep onschuldigen zit, gooi je dan simpelweg een granaat met de kans om ook onschuldigen te doden? Iedere inwoner van de stad heeft hierbij een unieke relatie tot Cole en dit zal gedurende de gameplay naar voren komen.

- De speler heeft zeer sterke krachten, je kunt hierbij zelf bepalen of je deze ten volle gebruikt (en de tegenstander dood), of dat je de tegenstander enkel uit wil schakelen zodat deze geen gevaar is, zonder meteen een dodelijke afloop. Wat je ook kiest, als speler zul je met de gevolgen moeten leven.

- Cole kan electriciteit manipuleren, hij is er echter niet de bron van.

- Er zijn grootse vijanden die je met 'over de top actie' uit moet zien te schakelen. Niet voor niets laat de game zich vergelijken met het superheldengenre.

- Cole was vroeger een avonturier, op deze manier heeft hij al zijn acrobatische trucjes bij zich. De ontwikkelaar doet er alles aan om het klimmen, alsmede de overige bewegingen, goed aan te laten voelen.

- De gehele stad is opgebouwd met objecten die omstanders beet kunnen pakken en waar ze iets mee kunnen doen, op deze manier krijg je veel interactiviteit. Wanneer je in latere gebieden komt zie je ook de ongelukkige kant, denk aan zwervers die door afval graaien om aan hun voedsel te komen. Op het moment dat je meer controle krijgt over de stad kan dit weer veranderen.

- Na een gevecht zal het lijken of er een tornado door de stad is getrokken. Niet alleen is er veel te vernietigen in de omgeving, door de electriciteitsdraden en de mogelijkheid om te klimmen en daar je actie voort te zetten is het een heel dynamsiche omgeving.

- Het team wil niet direct zeggen of er meer mensen zijn met dezelfde krachten als Cole, wel geven ze een hint door aan te geven dat het spel saai zou zijn als Cole geen krachtige vijanden tegen zou komen.

- Waarschijnlijk zal water een gevaar zijn voor Cole door zijn electrische krachten, de ontwikkelaar noemt dit echter een goede gok en wil geen bevestiging geven.

- Omdat de speler overal kan staan en klimmen besteed de ontwikkelaar veel aandacht aan ieder detail in de game. Wat hierin helpt is Deferred Shading, een lichttechniek die ieder licht apart laat schijnen, bewegen, van kleur veranderen en flikkeren. Het gaat hierbij niet alleen om een lichtbron, maar ook om deze zelfde lichtbron wanneer Cole deze kapot maakt.

- Het team heeft nu al zes jaar aan de Sly games gewerkt en was simpelweg toe aan een verandering, vandaar InFamous. Een nieuwe Sly game in de toekomst sluiten ze echter zeker niet uit, de technologie van InFamous in een Sly game zou een fantastisch spel opleveren.

- Het spel zal verborgen items krijgen die verstopt liggen in de stad, welke dat zijn blijft nog even geheim.


14:19  [E3] Nomura werkt aan nieuwe game
13:38  [E3] Eerste sequelbeelden van Scene It
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
inFamous
Type:
Game
Releasedatum:
29-05-2009
Ontwikkelaar:
Sucker Punch
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media