Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(5) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Weller ziet problemen met XNA spellen


Door Joni Philips op 25-07-2008 om 13:10
Bron: CVG

Met XNA geeft Microsoft iedereen de kans om kleine Xbox Live Arcade titels te ontwikkelen en uit te geven. Iedereen kan zijn titels ook verkopen, zonder kwalitatieve controle van Microsoft.

David Weller ziet echter een probleem, hij vreest dat het kanaal overspoeld zal worden door slechte titels omdat Microsoft geen kwalitatieve controle doorvoert.
Hierdoor is de kans op gefrustreerde consumenten groot. Hij is wel overtuigd dat XNA revolutionair is. Sommige mensen zullen zeker een kans hebben om geld te verdienen op dit kanaal. Zijn naam klinkt misschien niet bekend, maar hij heeft recht van spreken. Hij is namelijk een voormalige XNA Community Manager.


13:20  Gameplayvideo's Dead Space
13:01  Wallace & Gromit licentie bij Telltale
 Reacties (13)
 Pagina: 1
Gast (85.195.119.xxx) op 25-07-2008 om 13:30
Dit is toch wel HEEL erg grappig.

MS verdient bakken met geld met hun LIVE, maar een mannetje of 2 neerzetten voor de controles, Ho maar ! Hoezo kapitalisten ?


- Groeten van Irq10

Gast (62.200.20.xxx) op 25-07-2008 om 14:05
Hoezo verdienen aan Live? Dat vereist toch ook controle/onderhoud/update etc etc.
Ze zullen wel wat overhouden maar valt wel mee denk ik....of vergis ik me op een gruwelije manier?

Gast (148.177.129.xxx) op 25-07-2008 om 14:13
Nou.. Ik denkt dat ze er toch echt wel wat aardig mee verdienen hoor.

Gast (82.173.92.xxx) op 25-07-2008 om 14:54
Sorry 120 maar Micro verdient hier echt wel veel geld aan voorbeeld: 5 miljoen Gold accounts x 60 euro op jaarbasis....

XNA zuigt, veel te ontoegankelijk. Nee Sony heeft met b.v. LBP goud in handen. iedereen kan makkelijk zijn eigen levels of zelfs zijn eigen game maken en na goedkeuring van Sony delen met andere gamers. En moet user created content ook zijn, simpel, voor iedereen toegankelijk,en leuk om te spelen maar wel controleerbaar.
Sony snapt het tenminste.

ConAir op 25-07-2008 om 15:00 [Niv: 105 / Exp: 5270]
Mijns inziens hadden ze beter wel die controle erop kunnen zetten. Ik zie nu idd een hoop crap verschijnen, die door `vrienden` van de maker hoog geranked zullen worden. Aan de andere kant; als er veel gebruik van gemaakt zal worden door de community, wordt de kaf wel van het koren gescheiden.

Bij de XNA Games worden de opbrengsten verdeeld. 30% voor Microsoft en 70% voor de maker van de game. Het voordeel van XNA lijkt mij de creatie van unieke games te zijn. Het zijn immers de ideëen van individuen, die mogelijkerwijs niet in de gamesindustrie zitten en juist daardoor wel eens een opening zouden kunnen krijgen.

commjoen2k7 op 25-07-2008 om 15:01 [Niv: 40 / Exp: 2002]
IRQ 10 rocks! , miss you ....
sorry gamed.. is effe flauw.. en nee ik ben niet irq10, maar wel een fanboy... (hoewel ik niet anti ms ben en ook een x360 cool vind)

Gast (77.251.250.xxx) op 25-07-2008 om 15:02
XNA = fail

Master Bates op 25-07-2008 om 16:12 [Niv: 64 / Exp: 3216]
ik heb XNA nooit gebruikt maar ik denk dat geen van jullie dat ook heeft gedaan dus kappe met et fanboyisme

Gast (83.82.109.xxx) op 25-07-2008 om 16:17
Check eens creators.Xna.com

Alleen dor het lezen wil ik het spul al skippen !
Wat een gare zooi, je moet zelfs betalen voor het pakket, een abbonement per jaar. MS = te veel op $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ gericht. Bleh

Gast (82.75.221.xxx) op 25-07-2008 om 19:33
WELLER SMELLER weer een zeurzak, MS heeft toen al gezegt dat ze de zelfemaakte games gaan testen, en alleen goede games komen uit. dus dit is gewoon BULL.

Gast (83.82.109.xxx) op 25-07-2008 om 19:38
@ Gast (82.75.221.xxx)

ga eens snel de site checken, Die games die erop staan kan echt niet. Die kun je cht niet verkopen hoor. Dat je het vol wil proppen eerst met content, prima. Maar wel met iets kwalitatiefs.

Dit ziet er gewoon zielig uit. Alsof dit gemaakt is met shoot em up construction kit ! ;)

FloriX op 25-07-2008 om 23:35 [Niv: 258 / Exp: 12906]
ga The Dishwasher eens checken, beste XBLA game ooit gemaakt. Ik hoop dat ie snel af is

im2 op 26-07-2008 om 16:48 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Ik heb XNA ooit eens gedownload maar erg gebruiksvriendelijk vond ik het niet...

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox Live Arcade
Type:
Feature
Releasedatum:
08-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:
Geen media gevonden