Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Kojima: 'Killzone 2 controls te gehaast'


Door Rene Groen op 25-08-2008 om 12:52
Bron: Kikizo

Tot nu toe hoorden we vrijwel alleen maar positieve geluiden over Killzone 2, het is aan Kojima om toch met een puntje van kritiek te komen.

De beste man heeft Killzone 2 inmiddels gespeeld en over de controls wilde hij toch wel wat kwijt. Terwijl het spel begint als een traditionele shooter vond hij het grappig dat je op een gegeven moment de Sixaxis moet gebruiken om een deur te openen, iets waar overigens niemand in slaagde. Volgens Kojima geeft dit aan dat ontwikkelaar Guerilla misschien wel te gehaast is geweest om het technische design te implementeren, iets wat niet correct is bij een titel als deze.


12:55  Maan toont vijf plaatjes
12:50  Plaatjes Alien Crush Returns
 Reacties (35)
 Pagina: 1 | 2
Gast (62.51.89.xxx) op 25-08-2008 om 13:13
Lijkt me ook verveled als je een snelle shooter speelt en opeens te lang over moet doen om een deur te openen.

Gast (62.195.42.xxx) op 25-08-2008 om 13:16
gehaast is een voltooid deel woordt betekent dat de game al klaar is blijkbaar komt de game in febuari uit dus tot die tijd moet kojima de bek houden

Gast (83.119.129.xxx) op 25-08-2008 om 13:20
"gehaast is een voltooid deel woordt betekent dat de game al klaar is blijkbaar komt de game in febuari uit dus tot die tijd moet kojima de bek houden "


HUH
Haha, wat lul jij nou kerel.
Ik vind de titel van het artikel wel ietwat misleidend, voor mijn gevoel implicerend dat de bewegingen te snel zijn of iets dergelijks.

Gast (213.181.37.xxx) op 25-08-2008 om 13:24
voltooid deel woordt? woordt -dt Hilarisch LOL

Kutabare!!!!! op 25-08-2008 om 13:26 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Alsof de sixaxis control in zijn MGS4 zo geweldig was, met dat mantis poppetje. Ze hadden het net zo goed kunnen laten.

Gast (193.172.164.xxx) op 25-08-2008 om 13:42
Had meneer Kojima ook nog iets positiefs te melden over KZ2?

Gast (82.168.240.xxx) op 25-08-2008 om 14:07
Als hij al niet positief is over die game. Waarom zouden wij?

Gast (87.209.4.xxx) op 25-08-2008 om 14:20
Snap niet wat mensen hier aan 't zeiken zijn. Kojima heeft er meer verstand van dan wij met z'n allen bij elkaar. Hij zegt 't heus niet om de game te bashen.

Gast (78.20.176.xxx) op 25-08-2008 om 14:46
amai gast die zegt dat kojima zijn bek moe houden, hou zelf je bek. Kojima is een gerespecteerde man en weet wat hij zegt. Zijn firma brengt dan ook altijd games uit die mij niet ontgoochelen!

Gast (82.161.77.xxx) op 25-08-2008 om 14:48
Beetje flauw om een kleine opmerking hier als feit op te gaan lopen blazen, lees het interview maar eens en het komt heel anders over!!
Dit is geen nieuws, maar gewoon een opmerking in een interview..valt mij een beetje tegen van Gamed

Prophetcizer op 25-08-2008 om 15:03 [Niv: 22 / Exp: 1097]
we komen er straks vanzelf achter wat ie bedoelt of ze nemen notitie van wat ie zegt en verbeteren het nog

nightwarrior op 25-08-2008 om 15:13 [Niv: 26 / Exp: 1313]
Ik heb dan wel geen ps3 maar volgens mij kun je de six axis toch ook wel uitschakelen in de settings van een game?

Gast (213.132.217.xxx) op 25-08-2008 om 15:23
aghhh als dat t enige minpuntje is van de game:S:P. Ze hebben nog 'maar' een half jaar om dat probleempje op te lossen

Gast (82.168.240.xxx) op 25-08-2008 om 15:32
Tsja, net zoals dat ze nog een halF jaar hebben om co-op out of the box er in te zetten of multipLayer vehicles. Ik vrees het ergste vOor deze game. Povere controls zijn nog het minste wat ze oP dit moment kunnen fixen.

Gast (82.169.170.xxx) op 25-08-2008 om 15:39
KZ2 gaat zo ontzettend tegenvallen............dat kan gewoon niet missen. Zo niet dan eet ik een van mijn aquarium slakken op

Gast (213.132.217.xxx) op 25-08-2008 om 15:45
Nou begin dan alvast maar met eten;).

Gast (62.45.225.xxx) op 25-08-2008 om 16:02
sixaxis is gewoon kut imo

Gast (213.132.217.xxx) op 25-08-2008 om 16:15
En je kan nu nog geen conclusies trekken over een game als ie nog niet uit is, en je alleen nog maar 1 level heb gezien;). Dus stop maar met 'oh hij gaat tegenvallen anders eet ik mn slakken op' want daar heb je helemaal niks aan. En doe niet alsof je helderziende bent.

Gast (85.145.87.xxx) op 25-08-2008 om 16:37
Koijima is en fag en jaloers, moet even heel snel zijn smoel dichthouden over games die nog niet af zijn. Is not one om te oordelen over collega's games die niet finished zijn, ga lekker oordelen als t game af is. En ga lekker werken aan MGS5. Dork.

Gast (212.64.39.xxx) op 25-08-2008 om 17:03
Wat is 't probleem. Wie weet heeft Kojima gelijk. Als Guerilla hier naar luistert kunnen ze misschien wel de besturing verbeteren. En dat pakt uiteindelijk alleen maar positief uit voor ons.

Nelus op 25-08-2008 om 18:03 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Iedereen haat Kojima opeens. Hij zegt enkel iets als positief opbouwend kritiek en iedereen basht hem hier gelijk. Ze moeten blij zijn dat ie het zegt, advies van een goeie developer kan geen kwaaad.

gamer07 op 25-08-2008 om 18:13 [Niv: 10 / Exp: 482]
Waar kan ik de mieuws submit vinden ?

Gast (213.46.143.xxx) op 25-08-2008 om 18:55
kojima = een n00b ,wat weet hij nou van shooters? Laat em lekker aan mgs gaan wewrken met die brakke controles. MGS3 had een belachelijke besturing en 4 was ietsje beter ,maar nou niet dat je zegt van wouw dat doet die kojima goed, verre van dat zelfs :X |( :r

MrSirius79 op 25-08-2008 om 19:04 [Niv: 5 / Exp: 226]
De MGS reeks staat natuurlijk bekend om zijn gameplay zonder elementen die het tempo eruit halen...

Het schijnt overigens dat Kojima voor MGS 5 een game in gedachte heeft zonder interactiviteit omdat dat het tempo teveel uit zijn cutscenes haalt. (low blow, low blow)

Roderick op 25-08-2008 om 19:41 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Het grappige is dat dit perfect in de discussie past die ik gisteren met een gast had. Hoe kunnen jullie Kojima nou een noob noemen als HIJ de game heeft gespeeld en dus kan oordelen over goede en slechte elementen en jullie maar een stelletje fanboys zijn die op basis van mooie plaatjes maar concluderen dat een game goed is. Kortzichtig...

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Killzone 2
Type:
Game
Releasedatum:
27-02-2009
Ontwikkelaar:
Guerrilla Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media