Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
29 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Disaster was een ramp


Door Joni Philips op 02-10-2008 om 08:59
Bron: Aussie Nintendo

Met Disaster: Day of Crisis levert Monolith Soft binnenkort hun eerste Wii titel af. In de game moet je natuurrampen overleven en een terroristisch plot stoppen.

Origineel zou Disaster: Day of Crisis bij de Wii launch verschenen, maar de ontwikkeling verliep rampzalig. Monolith onthult dat de ontwikkeling van Disaster begin 2006 startte. Nintendo wilde de game op negen maanden laten ontwikkelen en Monolith nam de uitdaging aan. De game bleek echter niet leuk genoeg omdat je simpelweg op een knop drukte om de mensen te redden. De volledige game werd rond oktober/november 2006 in de vuilbak gegooid en het concept aan de game gezet. De game kreeg een groter budget, een WiiMote besturing in plaats van een Classic Controller besturing en een uitstel tot 2008 om de game een kans te geven. Monolith heeft uiteindelijk toch genoten van de ontwikkeling, ze willen zelfs een sequel maken maar daarvoor moet de game goed verkopen.


09:10  Nieuwe plaatjes Damnation
08:51  Wii met GameCube remakes
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (78.21.58.xxx) op 02-10-2008 om 09:01
Eind goed al goed? Laten we hopen!

Uchiha_Shadow op 02-10-2008 om 11:20 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Hij scoorde behoorlijk in Famitsu en ziet er heel aardig uit in video games. Ik weet nog niet zeker of ik 'm ga halen maar een slechte game is het niet.

vinnie13 op 02-10-2008 om 16:50 [Niv: 53 / Exp: 2664]
Volgens mij scoorde hij niet al te best in Famitsu. Zelfs Yakuza 2 scoorde een 38 in Famitsu.

Gast (80.56.133.xxx) op 02-10-2008 om 19:09
hij scoorde gewoon een 34 uit 40, best netjes dus!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Disaster: Day of Crisis
Type:
Game
Releasedatum:
24-10-2008
Ontwikkelaar:
Monolith Software
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media