Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Bayonetta gaat sadistisch worden


Door Joni Philips op 04-04-2009 om 13:53
Bron: 1Up

Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.

Bayonetta is een Hack & Slash actiegame in de stijl van Devil May Cry en Ninja Gaiden, en Bayonetta gaat ook een belangrijk element delen met die games: de moeilijkheidsgraad. Op de officiële blog uit Kamiya zijn hoop dat Bayonetta sadistisch moeilijk wordt. Bayonetta wordt dus geen eenvoudige game wat wij alvast geen probleem vinden.



13:58  Vijftal screens voor The Munchables
13:52  Eerste screens winterspelen Mario & Sonic
 Reacties (15)
 Pagina: 1
BDDesigns op 04-04-2009 om 13:55 [Niv: 16 / Exp: 822]
jullie niet ik wel :S hou niet van moeielijke games kan niet winnen

streetfighter op 04-04-2009 om 13:57 [Niv: 42 / Exp: 2104]
Ik hoop ook op een game die wat moeilijker is.
Vroeger waren games nog echte uitdagingen

No'tje op 04-04-2009 om 14:14 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Dit gaat een van de beste games van 2009 worden, let op mijn woorden.

(Denk ik)

Gewijzigd door No'tje op 04-04-2009 om 14:21

Gast (62.51.39.xxx) op 04-04-2009 om 14:30
Overtuigend hoor, ninodude...........NOT



/borat

Gast (62.58.239.xxx) op 04-04-2009 om 14:30
Hardstikke mooi! Speel graag altijd de moelijkste graad mogelijk vanaf het begin al :D.

Jammer genoeg kan je alleen niet overal het moeilijkste direct selecteren. Maar bij Bioshock wel _O_

Tot de dag van vandaag heb ik er nog spijt van DMC1 op easy te hebben gespeeld de eerste keer :X . Al ben ik wel blij dat de hoogste moeilijkheidsgraden toch niet direct selecteerbaar zijn bij DMC games :P :P

Bayonetta gaat zo hard rocken !!! GIMME!

asianck op 04-04-2009 om 14:53 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Betere, de uitdaging is de laatste tijd ver te zoeken..

flip122 op 04-04-2009 om 16:31 [Niv: 73 / Exp: 3646]
ik haat moelijke games daar ga ik meestal van schelden

Stammetje91 op 04-04-2009 om 17:14 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Jammer genoeg spreekt de game me niet aan. xD Als het nou DMC5 was die zo 'sadistisch moeilijk' zou worden, daar zou ik blij van worden. (Alhoewel DMC4 ook al vrij pittig was op de hoogste stand, heb hem daar echter niet lang op gespeeld, omdat je die pas vrijspeelt na uitspelen. En ik haat replayen. )

D: op 04-04-2009 om 17:50 [Niv: 172 / Exp: 8612]
Vroeger, speelde elk kind moeilijke games.

Schelden als je iets niet kunt halen is een teken van gepamperde zwakheid ;>

Gast (213.17.29.xxx) op 04-04-2009 om 18:54
D: nee man schelden is gewoon enorm lache :P
ik scheld zelfs als ik games easy peasy uitspeel.

lekker vloeken is gezond doe een stapje naar voor.
enz enz

ConAir op 04-04-2009 om 19:21 [Niv: 105 / Exp: 5270]
Ik moest bij sadistisch ergens anders aandenken en ik vreesde alweer voor colonnes woeste mensen en protesten. :/

Ik zie het zo, dan biedt de game tenminste uitdaging. Veel games speel je vandaag de dag vrij gemakkelijk uit.

asianck op 04-04-2009 om 20:13 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Het is natuurlijk een kunst om de game zo uitdagend te maken dat je de controller na 10x proberen weglegt en het na 5 minuten weer gaat proberen om het te halen. Dit deden de games van vroeger imo perfect.

Wii gamer op 04-04-2009 om 21:46 [Niv: 290 / Exp: 14517]
uitdagende games zijn altijd wel leuk, maar te moeilijk is ook weer niet goed.

Ike op 04-04-2009 om 22:10 [Niv: 24 / Exp: 1186]
Ik heb nu al zin in het voldane gevoel nadat ik het laatste level heb gehaald nadat ik na 12x opnieuw beginnen wist hoe ik de eindbaas moest aanpakken en na 25x de eindbaas eindelijk verslagen heb HEERLIJK!!

D: op 05-04-2009 om 20:41 [Niv: 172 / Exp: 8612]
Tis wel zo dat in die oldschool tijd je echt een spel 100% pwntte. Juist omdat je elk levelke wel 300x had doorlopen. Zo kreeg je later meer speedruns enzo, maar eigenlijk was het perfect doorlopen aanzich al tof genoeg, naja.. voor het kamerpubliek dan. Dan was je koning.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bayonetta
Type:
Game
Releasedatum:
08-01-2010
Ontwikkelaar:
Platinum Games
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media