Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
29 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Kleine brokjes Bioshock 2 info


Door Rene Groen op 26-04-2009 om 19:23
Bron: MTV Multiplayer Blog

Bioshock werd met hoge cijfers binnengehaald door juichende gamers en journalisten, ook het vervolg moet ons weer juichend achter ons speelsysteem krijgen.

Of dit lukt weten we aan het einde van dit jaar, maar gelukkig hebben we in de tussentijd al iets meer informatie over de game:

- In Bioshock kon je het spel op twee manieren eindigen, maar Bioshock 2 gaat niet uit van één van deze eindes. In plaats daarvan hebben de makers getracht om een vervolg te maken die inspeelt op beide eindes.

- Er is wat kritiek op de eerste geluiden van de sequel, deze zou namelijk wel erg lijken op het origineel. De ontwikkelaar zegt echter dat er genoeg oneffenheden zijn die ze glad kunnen strijken, en daarnaast hebben ze nog genoeg ideeën die een vervolg rechtvaardigen. Onder andere het spelen als een Big Daddy moet vernieuwing brengen, daarnaast hebben ze ook geleerd van het laatste gevecht uit Bioshock.

- Hoewel het om een sequel gaat, waarbij we uiteraard vernieuwingen zien, hebben ze getracht de positieve elementen uit het origineel te bewaren. Ook hierin hebben ze getracht om spelers uit te dagen om afwisselend te spelen, en zich dus niet op één plasmid te richten.

- In dit tweede deel kun je vanaf het begin de Vita-Chambers, alwaar spelers konden respawnen, uitzetten, iets wat in het origineel enkel mogelijk was na een update. Spelers die de Vita-Chambers liever aan laten moeten dit keer wel rekenen op meer tegenstand, reeds verslagen vijanden regenereren namelijk, net als de speler zelf. Voorheen was dit niet het geval, en hadden ze nog steeds de schade die je als speler had toegebracht.


19:31  Mogelijk geen sabotages in 2009
19:13  Pachter: 'Geen publiek voor GTA'
 Reacties (7)
 Pagina: 1
dannyveno op 26-04-2009 om 19:25 [Niv: 59 / Exp: 2953]
dat eerste is wel jammer dat ze dat niet spefifieker doen, ik verheug me daarom ook op ME 2

Gast (77.166.1.xxx) op 26-04-2009 om 19:30
Dat laatste is wel geweldig eindelijk mooie uitdaging :D

Thejoker op 26-04-2009 om 19:56 [Niv: 36 / Exp: 1798]
Vind dit eigenlijk alleen maar goed nieuws.

im2 op 26-04-2009 om 20:39 [Niv: 574 / Exp: 28719]
In plaats daarvan hebben de makers getracht om een vervolg te maken die inspeelt op beide eindes.

Nogal vreemd, nu lijkt het alsof ze ervan uitgaan dat de 2 eindes zich tegelijk afspeelden.

Gast (81.207.111.xxx) op 26-04-2009 om 22:40
Wat is het voordeel van het kunnen uitzetten van die vita chambers?

spartans op 26-04-2009 om 22:41 [Niv: 205 / Exp: 10270]
het is niet veel belangrijk nieuws maar 1 ding is zker moet hem gewoon hebben

Gast (213.244.167.xxx) op 27-04-2009 om 08:01
Ik vond de vita chambers eigenlijk wel perfect in Bioshock, hield tenminste het tempo in de game en zorgde ervoor dat je niet 80 keer hetzelfde stuk hoefde te spelen. Of tenminste niet 80 keer vanaf scrap.

Als deel 2 op deel 1 lijkt snap ik niet wat daar slecht aan zou zijn. Ik wil wel een grafische verbetering zien maar verder wil ik vooral meer van hetzelfde! Hopelijk kunnen ze dat ook waarmaken, maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bioshock 2
Type:
Game
Releasedatum:
09-02-2010
Ontwikkelaar:
2K Marin
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media