Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Heavy Rain en Trophies zijn moeilijke combinatie


Door Joni Philips op 29-06-2009 om 15:10
Bron: VideoGaming247

Na Fahrenheit ontwikkelt de Franse studio Quantic Dream het mysterieuze Heavy Rain voor de PlayStation 3. In de game volg je onder andere een journaliste die zaak van verdwenen personen onderzoekt.

De game belooft een niet-lineaire ervaring te worden, waarin veel mogelijk is. De speler moet de nodige vrijheid krijgen, wat natuurlijk probleem kan geven met de Trophies. Die zouden je namelijk in een bepaalde richting kunnen sturen. Volgens Quantic Dreams Guillaume de Fondaumiere weten ze binnen het bedrijf nog niet hoe ze Trophies gaan inbouwen in het spel. Het concept van de game en van Trophies komen niet overeen. Een Trophy beloont je om een bepaalde handeling correct uit te voeren. In Heavy Rain is het echter niet belangrijk of je faalt, of slaagt. Het is de reis die telt. De emotionele ervaring is de beloning. Hierdoor is het inbouwen van Trophies moeilijker. de Fondaumiere belooft echter dat ze een oplossing zullen vinden.



15:14  Scribblenauts die het niet gehaald hebben
14:51  Atelier Rorona naar Westen?
 Reacties (25)
 Pagina: 1
Stammetje91 op 29-06-2009 om 15:13 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Mensen moeten gewoon niet op de trophies letten en iig de eerste playthrough zonder enige trophy kennis doorspelen. Daarna kan je natuurlijk altijd nog zielig trophies gaan hunten.

Het mag wel duidelijk zijn, dat ik trophies verdienen en dergelijke maar een zielige aangelegenheid vind.

prangstar op 29-06-2009 om 15:14 [Niv: 99 / Exp: 4926]
deze game speel ik zowiezo of er nou trophies in zitten of niet

Gast (83.87.240.xxx) op 29-06-2009 om 15:21
gewoon voor elke actie die je doet andere trophies en probleem opgelost zo simpel naja dat neemt weer extra tijd en ruimte in beslag tot ie uit komt en kost meer ruimte op bluray schijfje maja ze hebben nog tijd zat om trophies er in de stoppen wand dat ist enigste wat ze nu nog moeten doen volgens mij daarom duurt de release zo lang denk ik

Joni Philips (Eindredacteur) op 29-06-2009 om 15:27 [Niv: 1182 / Exp: 59075]
Alternatief alle Trophies vastzetten tot een tweede playthrough.

Gast (77.169.18.xxx) op 29-06-2009 om 15:49
er hoeven geen 50 trophies in. als ze nou maar een paar trophies doen bijvoorbeeld: overleef de helegame met alle 4 de hoofdrol spelers. of per speler die het overleeft 1. dan heb je er als 5 de game uitspelen. een keer iemand bang maken enz.. het gaat wel. ze moeten alleen niet trophies maken die jou keuzes in het verhaal te veel bijinvloeden. want dan maken ze het liniair

Gast (87.249.102.xxx) op 29-06-2009 om 16:14
robot spel of niet dan

Stammetje91 op 29-06-2009 om 16:18 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Ik vind Joni's suggestie het beste. Ik ben het echter niet eens met Gast (77.169.18.xxx), als er trophies komen voor het overleven met bepaalde characters, dan speelt iedereen op zo'n manier dat alle personages het overleven. Deze game zou sowieso geen trophies moeten hebben.

Xenathos op 29-06-2009 om 16:22 [Niv: 45 / Exp: 2237]
Ik ben het met stammetje en joni eens. Of vastzetten tot 2e playthrough (heeft het spel ook meer replay waarde) of helemaal geen.

Gast (82.134.202.xxx) op 29-06-2009 om 17:30
nooit het doel van trophies begrepen maar whatever

Onna76 op 29-06-2009 om 17:42 [Niv: 372 / Exp: 18579]
Voor mij part laten ze het er uit. Ik vind ze leuk om te verzamelen, mits ze niet krankzinnig zijn. 2 dagen geleden Bioshock Platinum gehaald en dat spel vond ik echt leuk om alles in te halen. Maar het hoeft niet specifiek er in te zitten om een goed spel te maken.

Gast (88.197.130.xxx) op 29-06-2009 om 17:53
1 platinum speel het spel uit ... klaar :D

chimnino op 29-06-2009 om 18:53 [Niv: 94 / Exp: 4709]
Pfff, inFamous kan je ook niet in 1 playthrough alle trophies halen. Ze zeiken. Tuurlijk kunnen trophies je een bepaalde kant op sturen, maar ieder kan voor zich toch beslissen HOE ze die trophies gaan halen? Met inFamous of Fallout ga ik echt niet letten op trophies welke actie ik wel niet moet uitvoeren om er zo veel mogelijk in 1 run te halen. De ervaring en beleving van het spel telt, en als je dat niet voor jezelf kan beslissen, moet je eerder naar jezelf kijken en niet naar de developer.

Trophies zijn er om het een beetje competitief te maken ja. Wat meer bang voor je buck en motivatie om nog een keer te spelen. Dan zijn er altijd hoertjes die er zoveel mogelijk tegelijk willen halen. Boeiend? Je bent echt niet goed als je veel trophies hebt ofzo. Geeft alleen maar aan hoeveel tijd en geld je hebt Niet hoe goed je in een spel bent.

Gewijzigd door chimnino op 29-06-2009 om 18:54

No'tje op 29-06-2009 om 19:11 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Ik doe niet aan trophies.

Gast (80.57.124.xxx) op 29-06-2009 om 19:27
Doe je goed

ConAir op 29-06-2009 om 20:14 [Niv: 105 / Exp: 5270]
Misschien inspelen op de meerdere eindes van de game.

GekooktEi op 29-06-2009 om 20:15 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Het is inderdaad moeilijk te zeggen. Het zou ook wel heel vet zijn als ze allemaal geheim zouden zijn en het dan gewoon "Do this many things" Trophies zijn, maar ja dat wordt dan ook weer bekend. Ik vind Joni's idee wel tof, als mensen dan maar niet gaan rushen naar de 2e playthrough, dat zou echt sneu zijn .

Onna76 op 29-06-2009 om 21:15 [Niv: 372 / Exp: 18579]
Allemaal gewoon secret trophies zou het beste zijn.

ApoC op 29-06-2009 om 22:17 [Niv: 101 / Exp: 5061]
nu heb je weer mensen die zeggen ik doe niet aan trophies,

maar je moet toegeve..., het verlengt een game, (Als ze tenminste een uitdaging vormen.) het is hetzelfde als met achievements, tis leuk om te proberen zon achievement te halen, en ms had je de game anders al weggelegd...

Ben het wel helemaal eens met chimnino trouwens...

clas6 op 29-06-2009 om 23:08 [Niv: 5 / Exp: 232]
trophies en achievements zijn in mijn ogen compleet overbodige crap maybe leuk voor de jongere mensen onder ons

ComboKiller op 29-06-2009 om 23:29 [Niv: 5 / Exp: 239]
dinasty warriors 6 heeft allemaal secret trophies en dat zijn er tientallen, dus hier zou het ook kunnen.

Onna76 op 30-06-2009 om 07:37 [Niv: 372 / Exp: 18579]
@clas6 je vergist je er in, hoeveel ouderen trophies wel niet leuk vinden. Ik ben zelf ook 32 en vind ze ook wel leuk, mits het voor mij echt interessante waarde geeft aan een game anders hoef het echt niet. Ik heb zat 25+ers in mijn PSN lijst staan die ware trophy gekken zijn hoor. Het zijn juist vaak de jongeren die het niet zo interesseren xD

Gast (62.163.48.xxx) op 30-06-2009 om 09:06
eh met de achievements kan het toch ook .
bijvoorbeeld dat je een missie moet uitvoeren of iets moet kapot maken maar ze niet vertellen hoe je het moet doen.

Gast (87.249.102.xxx) op 30-06-2009 om 15:55
Het is je jager/ verzamelaar instinct he?

clas6 op 30-06-2009 om 20:05 [Niv: 5 / Exp: 232]
ja goed het is een persoonlijk ding, voor mij voegt het niks toe en voor een hoop andere wel blijkbaar.

Stammetje91 op 01-07-2009 om 00:19 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Ik vind trophies wel iets toevoegen, maar alleen als je ze toevallig vrij speelt. Het spelen om de trophies slaat nergens op en is in mijn ogen echt ongelofelijk kansloos.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Heavy Rain
Type:
Game
Releasedatum:
26-02-2010
Ontwikkelaar:
Quantic Dream
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media