Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Nieuws:

Geen monsterkasten in Rage


Door Joni Philips op 17-08-2009 om 10:15
Bron: 1Up

Met Rage ontwikkelt id Software een multiplatformgame voor PC, PS3 en Xbox 360. In de game wordt de Aarde geraakt door een komeet wat voor immense veranderingen op de planeet zorgt. De speler belandt op de Aarde, waar iedereen hem al lang is vergeten en moet leren om te overleven.

Rage moet een typische id Software game worden, maar dan een nieuwe stijl id Software games. Met Rage wil men de definitie van een typische id Software game veranderen. Men pakt hierbij vooral het verschijnen van vijanden aan. In het verleden rekenden id Software games zoals Doom 3 op zogenaamde monsterkasten. Monsters verschenen telkens op dezelfde momenten uit kasten, gangen, ... Hierdoor kon je perfect leren waar vijanden zouden verschijnen. Rage Lead Designer Matt Hooper laat weten dat zulke dingen niet voorkomen in Rage. Vijanden in Rage zullen gewoon bezig zijn met hun dagelijks leven. Ze kunnen bijvoorbeeld de buurt verkennen of gewoon ergens aan het praten zijn. Ze zullen echter niet telkens op hetzelfde moment uit een kast verschijnen.
    In Rage when you're going to the RC-Bomb base to deal with the Shrouded clan they're doing whatever they're supposed to be doing. If they're supposed to be defending against you coming there, they'll be doing that. If they're just tinkering or having a conversation they'll do that. You will never see a monster closet.


10:20  Packshot LEGO Indiana Jones 2
10:05  Japanse boxart R-Type Tactics II
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Aaruman op 17-08-2009 om 10:20 [Niv: 62 / Exp: 3086]
Eerst zien, dan geloven.

Of:

Ze staan op vaste punten te praten

Gast (213.244.167.xxx) op 17-08-2009 om 11:27
dit is toch in zoveel games allang aangepakt? In Bioshock bv...

Gast (213.84.221.xxx) op 17-08-2009 om 11:29
ik hoop dat id van deze grote fout van doom 3 heeft geleerd want uitijndelek was het gewoon iritant dat demonen 2 cm achter je spamde

Gast (80.126.145.xxx) op 17-08-2009 om 13:45
@ Gast (213.84.221.xxx)

lol, uitijndelek.....

Misschen maar eens terug naar school?

Gast (81.70.207.xxx) op 17-08-2009 om 14:20
@ Gast 80.126.145.xxx

Ga jij maar is terug naar school met je (misschen)

chimnino op 17-08-2009 om 15:10 [Niv: 94 / Exp: 4709]
"Ga jij maar is terug naar school met je (misschen)"

maar is.... Zullen we jullie allemaal maar inschrijven dan??

ComboKiller op 18-08-2009 om 03:57 [Niv: 5 / Exp: 239]
monsters die uit de kast komen...
gays?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Rage
Type:
Game
Releasedatum:
07-10-2011
Ontwikkelaar:
id Software
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media