Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Heavy Rain Trophies verschijnen in pauze


Door Joni Philips op 15-12-2009 om 19:29
Bron: Kotaku

Na Fahrenheit ontwikkelt de Franse studio Quantic Dream het mysterieuze Heavy Rain voor de PlayStation 3. In de game volg je onder andere een man die zijn vrouw en oudste zoon verloor, en een journaliste die een moord onderzoekt.

Heavy Rain is een nieuwe PlayStation 3 game, dus deze moet verplicht Trophies bevatten. Quantic Dream vond echter dat het Trophy-geluidje storend zou werken tijdens de gameplay. Het bedrijf kiest daarom een alternatieve aanpak: volgens Quantic Dream baas Guillaume de Fondaumiere zullen de Trophies verschijnen tijdens de pauzes in de gameplay. Zo blijft de dramatiek bewaard. Heavy Rain is trouwens niet de eerste game die zulke aanpak kiest. Onder andere LingerInShadows stelde het verdienen van Trophies uit tot de pauze.



19:37  Sony maakt SingStar Viewer
19:19  Modern Warfare 2 met 170.000
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Taw0n op 15-12-2009 om 19:35 [Niv: 83 / Exp: 4141]
Oke, jammer dat je ze niet direct krijgt.

Dutchman op 15-12-2009 om 19:44 [Niv: 12 / Exp: 605]
Het is wel beter voor het geluid van de game zelf dat je het geluidje er niet doorheen hoort

prangstar op 15-12-2009 om 19:49 [Niv: 99 / Exp: 4926]
dit was al bekend, om de sfeer van de game niet te killen.

bij katamari forever krijg je ze ook als je de level klaar hebt.


Gewijzigd door prangstar op 15-12-2009 om 19:49

Gast (95.96.152.xxx) op 15-12-2009 om 19:53
Boeiend of je die trophies nou een uurtje later krijgt. Ik erger me er niet aan.

Gast (80.60.2.xxx) op 15-12-2009 om 20:20
De trophy-whores zullen wel gaan klagen dat ze niet direct kunnen zien of hun levensdoel bereikt is, maar persoonlijk heb ik er niets op tegen, zo wordt inderdaad de stemming in stand gehouden.

Nu nog een optie dat je de trophies in z'n geheel uit kan zetten, maar dit is in ieder geval een stap in de goede richting.

Stammetje91 op 15-12-2009 om 20:37 [Niv: 302 / Exp: 15113]
@prangstar
Bij die game had het dan weer weinig uitgemaakt.

StuffedGamer op 15-12-2009 om 20:43 [Niv: 35 / Exp: 1752]
trophies kunnen me soieso gestolen worden, maar op zich prima dat ze neit meteen in beeld springen, zeer irritant

GekooktEi op 15-12-2009 om 21:14 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Sorry, maar dit is EXTREEM oud nieuws. Jullie kunnen het natuurlijk ook niet echt helpen aangezien zelfs Kotaku het nu pas post, maar ik denk dat ik in oktober of eerder een interview heb gezien waar dat in gezegd werd, tussen de chapters door.

Goede keuze als je het mij vraagt. Is ook zo bij Fat Princess en Crash Commando, zodat je niet afgeleid wordt. En vooral bij Heavy Rain als je bijna moet janken omdat er iemand doodgaat en je hebt Platinum en springt van vreugde een gat in de lucht is dat toch wel jammer

Gast (86.81.135.xxx) op 15-12-2009 om 22:09
Prima. Vind het scheit irritant als die popupjes tijdens het gamen omhoog komen. Je let er altijd op en dan gaat je oog van het target af xD

chimnino op 15-12-2009 om 22:24 [Niv: 94 / Exp: 4709]
oud nieuws was inderdaad in een interview al gezegd. Dat ze er alles aan gingen doen om de sfeer te behouden en daardoor dus de trophies ook pas laten unlocken tijdens laadschermen of andere pauzes

Gewijzigd door chimnino op 15-12-2009 om 22:25

Gast (195.47.247.xxx) op 16-12-2009 om 10:22
lelijk plaatje

Gast (82.170.50.xxx) op 01-02-2010 om 11:05
ik moet wel zeggen dat ik het archievement systeem op de 360 vervelender vind.
Die komen precies in het midden tevoorschijn.
Ik vind het prettiger dat dit op PS3 rechts boven verschijnt.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Heavy Rain
Type:
Game
Releasedatum:
26-02-2010
Ontwikkelaar:
Quantic Dream
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media