Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Bruckheimer: 'Grens games en films gaat vervagen.'


Door Joni Philips op 26-04-2010 om 18:25
Bron: 1Up

In de oren van de gemiddelde Gamed-bezoeker zal de naam Jerry Bruckheimer bekend klinken. Met Pirates of the Caribbean veroverde hij de wereld en met Prince of Persia: The Sands of Time hoopt hij een sterke gamefilm te maken.

Wat de meesten niet zullen weten, is dat Bruckheimer in 2007 een eigen gamestudio opende in samenwerking met MTV. Echt actief lijkt de studio nog niet, maar achter de schermen wordt hard gewerkt aan twee games en Bruckheimer is daarbij een grote hulp. Bruckheimer heeft ook een goede reden om te helpen. De Sands of Time producer gelooft dat er binnen tien jaar geen verschil meer zal zijn tussen games en films. Games worden zo realistisch dat mensen het verschil gewoon niet meer gaan zien. Games worden ook een ideale manier om verhalen te vertellen, net zoals films en televisie. Bruckheimer is trouwens niet de eerste filmmaker met dit idee, dankzij Steven Spielberg kunnen we genieten van Boom Blox en George Miller werkt momenteel hard aan een Mad Max game die samen met de nieuwe film moet verschijnen.



18:34  Grafische downgrades voor 3D upgrades
18:16  Grafische chip PlayStation 3 wordt zuiniger
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (80.56.51.xxx) op 26-04-2010 om 18:35
Kom maar op

GanGsterG op 26-04-2010 om 18:53 [Niv: 256 / Exp: 12782]
Ik denk dat we in de volgende generatie al games kunnen verwachten die er al bijna echt uitgaan zien.
Als dat niet de volgende generatie is dan de generatie daarop.

GekooktEi op 26-04-2010 om 18:54 [Niv: 483 / Exp: 24134]
"Bruckheimer is niet de eerste filmmaker met dit idee..."

Wacht, hiermee concludeer je dat Spielberg het idee deelde van dat die grens ging vervagen door BOOM BLOX te maken? Of het idee van een eigen gamestudio, haha? Ik hoop het tweede :')

Mad Max game? Nieuwe Mad Max film?? Nice.

You better watch out, Fallout!

im2 op 26-04-2010 om 22:12 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Als ik een game als Splinter Cell: Conviction speel heb ik het gevoel dat we nu al zover zijn

Gast (76.73.38.xxx) op 27-04-2010 om 11:37
mja het zal wel beter worden alleen de kracht is er momenteel nog niet. De technieken die bijv in avatat zijn gebruikt voor de cgi ,zijn zelfs in flimland nog in de kinderschoenen.

Je wilt niet weten hoeveel workstations er aan te pas moesten komen dat allemaal te renderen. voordat wij die kracht in onze consooltje hebben of pc zijn we wellicht 15-30 jaar verder. Als het als niet langer is.

Tuurlijk hoop ik dat het we lsneller zal gaan mja ik vrees het ergste.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Prince of Persia: The Sands of Time
Type:
Film
Releasedatum:
19-05-2010
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:






Meer media