Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(5) 
(0) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Rare en Molyneux wilden knoppen bij Kinect


Door Rene Groen op 08-09-2010 om 06:23
Bron: Kotaku

We leerden het kennen onder de naam Natal, maar de technologie staat inmiddels bekend onder Kinect. Het doel is echter hetzelfde: gamen zonder gebruik te maken van een controller.

Het had echter niet veel gescheeld, of de technologie had er heel anders uit gezien. George Andreas van Rare geeft aan dat zowel zijn eigen studio als Lionhead baas Peter Molyneux sterk voor het gebruik van knoppen waren. In deze mening waren ze zelfs zeer vocaal tegen Kudo Tsunoda, de man die een grote rol speelt voor Kinect.

Pas op het moment dat er veel prototypes gepasseerd waren konden ze zich vinden in een finaal ontwerp waarbij er geen knoppen waren.

    “We were absolutely adamant that we needed a button, something with haptic feedback, that would initiate an action. It took a long time – we threw some prototypes together and then we saw you didn’t need one."


06:24  Demo voor GH: Warriors of Rock
06:23  Viertal mixes voor DJ Hero 2 demo
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (88.159.83.xxx) op 08-09-2010 om 11:39
Serieus, ik game omdat ik op de bank wil hangen, anders zit ik wel achter mijn PC. Ik wil niet bewegen, ik wil niet staan, ik wil niet met mijn armen zwaaien. Geef mij maar gewoon een controller, zodat ik met minimale inspanning, kan ontspannen achter een spel. Zakje chips erbij, pilsje, prima.

Als ik wil bewegen, ga ik wel fietsen of sporten. Of op de hometrainer TV kijken. Waarom moeten we plots kinekten en moven en wii'en met matige games?

Gast (193.253.141.xxx) op 08-09-2010 om 12:22
Gast. Je hoeft het niet te kopen hoor..

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kinect
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2010
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:


Meer media