Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(5) 
(0) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Kinect zal accurater worden?


Door Rene Groen op 20-12-2010 om 14:35
Bron: Eurogamer

Met de Kinect technologie heeft Microsoft het middel in handen om de Xbox 360 nog vele jaren in leven te houden, toch lijkt het echter nog altijd beter te kunnen.

Als we de website Eurogamer mogen geloven werkt Microsoft er namelijk hard aan om de technologie waar Kinect op draait nog accurater te maken. Mocht dit lukken, dan zullen handrotaties en vingerbewegingen worden herkend.

Op dit moment is Kinect gelimiteerd tot een 320x240 resolutie bij 30 frames per seconde. Mocht Microsoft de technologie willen verbeteren, dan zal de resolutie worden opgeschroefd naar 640x480. Dit moet mogelijk zijn door de USB controller interface. Op dit moment geeft deze 15 of 16 MB/s door, terwijl deze maximaal 35 MB/s aan kan. Mocht het Microsoft lukken om de technologie te verbeteren, dan kunnen ze dit middels een dashboard update doorvoeren bij de consument en hoeft er dus geen nieuwe Kinect-accessoire te worden uitgegeven.

Voorlopig blijft het bij geruchten, maar mocht er meer bekend zijn dan laten we dit uiteraard weten.



14:42  Geen nieuwkomers in UK Charts
14:13  Vrouw wil Mafia II verbod door moord uit '93
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Gast (83.84.99.xxx) op 20-12-2010 om 14:50
Ja het was door de open source drivers van Kinect al duidelijk dat er een 640x480 cam in de Kinect zit.
Alleen momenteel draait hij op 320x240.
Volgens mij kunnen ze het best naar 20MB/s doorvoer opkrikken.
Wat zijn er nu aan USB accessoires? een oplaadkit voor je controller en een Wifi kaart. De wifi kaart zal de meest bandbreedte vereisen maar kan het makkelijk af met 15MB/s

Gast (195.240.153.xxx) op 20-12-2010 om 15:26
Zijn niet zoveel wired accessoires inderdaad.
Snap alleen niet helemaal het probleem. De port achterop is toch op een dedicated bus? Daarom moest de Kinect daar toch op? Waarom is het dan een probleem om puur op die bus tot 35MB/s doorvoer te realiseren volgens de USB2.0 spec?
Ik hoop dat MS de ideeën van de PC community kan omzetten in een vette interface en games.

Nowee op 20-12-2010 om 16:58 [Niv: 11 / Exp: 539]
Kinect Plus? xD

Gast (81.88.24.xxx) op 20-12-2010 om 17:05
Ja, maar dan gewoon dezelfde hardware met nieuwe firmware.

Gast (81.240.193.xxx) op 20-12-2010 om 19:32
ik wacht gewoon lekker op de nieuwe xbox 8)

Gast (81.240.193.xxx) op 20-12-2010 om 19:32
ik wacht gewoon lekker op de nieuwe xbox 8)

Gast (94.208.198.xxx) op 20-12-2010 om 20:34
volgens mij heeft het accurate niets met Kinect te maken, die kan dat wel, heeft alles te maken met de games die uitkomen, die moeten beter ontwikkeld worden

Gast (81.70.200.xxx) op 20-12-2010 om 22:25
320x240, geen wonder met zoon lage resolutie zie ik zelf het verschil niet tussen een vinger en pols.

Van mij mogen ze al die kinect rommel laten vallen. Ik speel xbox voor de hardcore games als gears en halo.

Gast (213.244.167.xxx) op 21-12-2010 om 08:18
Als ze het met software kunnen oplossen doen dan is het niet meer dan logisch dat ze hiermee bezig zijn. Ze willen immers toch uiteindelijk de leading technology hebben met Kinect ten opzichte van de anderen.

Van het weekend heb ik Kung Fu live gezien op de Sony Move. Dat werkte dus voor geen ene meter!! Bij daglicht scheen het wel te werken, maar 's avonds ging het helemaal nergens over. Allerlei rare randen om je character, dat poppetje springt alle kanten op terwijl jij stilstaat.... echt kansloos.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kinect
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2010
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:


Meer media