Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Duke Nukem Forever 16 - 18 uur lang'


Door Rene Groen op 14-02-2011 om 20:53
Bron: GameTrailers

Weinigen onder ons kunnen nog vertellen wat ze zoal deden in 1997, de voormalig medewerkers van 3DRealms weten het echter nog maar wat goed.

Het was namelijk het jaar waarin de ontwikkeling begon van Duke Nukem Forever. De studio heeft de titel nooit af konden maken, echter werd de titel na hun faillissement overgedragen aan Gearbox die de game dit jaar eindelijk af zal leveren.

In een interview met GameTrailers laat Gearbox baas Randy Pitchford weten dat de campagne uit de titel ons zestien tot achttien uur bezig zal houden. Op de vraag of de game gedurende deze tijd zijn kwaliteit vast kan houden laat Pitchford weten: “The game will speak for itself. I love it.”

2K Games brengt de titel op 3 mei op de markt, het bedrijf is hiermee na GT Interactive (1997–1999), Gathering of Developers(1999–2001) en Take-Two Interactive (2001–2009) de vierde uitgever achter de titel.


20:55  [Upd.] Mirror's Edge 2 geannuleerd?
20:44  SSX: Deadly Descents in 2012 of 2013
 Reacties (11)
 Pagina: 1
Gast (80.61.41.xxx) op 14-02-2011 om 21:04
Ik hoop dat het waar is.

Dan is het toch anders dan de tegenwoordige FPS die maar 4 tot 6 duren.

Lawliet op 14-02-2011 om 21:21 [Niv: 346 / Exp: 17280]
Na 10 jaar ontwikkeling mag de game zo lang wel duren inplaats van je gewone FPS die maar 5 uur duurt dat een ontwikkelaar maakt in een jaar of 2.

Gast (77.163.130.xxx) op 14-02-2011 om 21:51
Ja ja, bij Resistance 2 werd ook beweerd dat de campagne 24 uur lang was, terwijl ik er maar 6 uur overdeed op Superhuman. Hetzelfde geld voor Mirror's Edge. Eerst zien dan geloven, ik zou eerder denken dat de campagne een uur of 6 is, zoals dat helaas bij veel shooters het geval is.

Qbrain op 15-02-2011 om 00:46 [Niv: 16 / Exp: 803]
@gast hierboven... beetje stom om te denken dat DNF een duizend in een dozijn shooter is right?

-Q

Stammetje91 op 15-02-2011 om 08:34 [Niv: 302 / Exp: 15113]
@Qbrain
Waarom? Er word altijd overdreven over de duur van shooters. Ik zou zeggen: beetje stom om te denken dat DNF per definitie GEEN standaard shooter is.

Royta op 15-02-2011 om 08:56 [Niv: 17 / Exp: 855]
Het is een standaard shooter, maar eentje uit 1997. Denk puzzels, exploration en veel hidden things zoals health upgrades.

Tegenwoordig heb je dat niet meer behalve bij Half Life. Het is nu gewoon bij shooters "loop recht door en kill alles, en soms sneaky".

Gast (77.251.122.xxx) op 15-02-2011 om 10:39
@Royta

Ik hoop dat dat waar is. Ik houd echt van die shooters waarin je veel moest zoeken. De shooters van nu vind ik maar weinig aan met hun rechte paden en scripted shit. Alleen Halo geeft me dat oude gevoel nog een beetje. Misschien ben ik te oldschool :)

Royta op 16-02-2011 om 08:22 [Niv: 17 / Exp: 855]
^ ik citeerde dat voornamelijk van de makers en de mensen die hem al gespeeld hebben. Dus de kans is groot dat het ook zo is.

Nu moet ik wel zeggen. 18 uur geloof ik niet. Enige keer dat iemand een tijd zei en hij echt zo lang was was voor mij Baten Kaitos. En dat was maar 1 uur verschil. Rest is het altijd, zij zeggen 10 uur, het is 5.

Wii gamer op 16-02-2011 om 15:55 [Niv: 290 / Exp: 14517]
vergeleken met de speeltijd van de huidige gemiddelde games vind ik dat wel 'forever'

Gast (94.208.240.xxx) op 16-02-2011 om 18:35
Doe mij DUKE2 maar.

Gast (77.250.216.xxx) op 17-02-2011 om 18:34
het spel is dus in ieder geval niet forever

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Duke Nukem Forever
Type:
Game
Releasedatum:
10-06-2011
Ontwikkelaar:
Gearbox Software
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media