Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

'QTE's in Tomb Raider beperkt aanwezig'


Door Rene Groen op 03-08-2011 om 16:12
Bron: Gamespot

Onder de naam Tomb Raider werkt Crystal Dynamics aan een reboot van de gelijknamige franchise, gedurende de afgelopen E3 zagen we al enkele beelden van hetgeen wat ons te wachten staat.

Eén van de opvallende punten waren de Quick Time Events, momenten waarbij we tijdig op een knop moeten drukken om verder te komen. Veel previews die na de E3 verschenen legden veel nadruk op deze Events, echter is dit volgens creative director Noah Hughes niet geheel terecht.

De Quick Time Events zullen gedurende de game beperkt aanwezig zijn. Het doel is om een intense en filmische ervaring te bieden en op sommige momenten is dit het beste te bereiken op deze manier. Het is echter geen primaire manier om de gehele game van drama te voorzien.

Hughes geeft verder aan dat het camerawerk, de animaties, de audio en de grote gebeurtenissen in de wereld de belangrijkste aspecten zijn om emoties op te roepen.

Tomb Raider verschijnt volgend jaar op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.


17:04  Wii U prijs en datum komen in 2012
16:05  Namco Bandai komt met Heroes Fantasia
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Gast (62.193.225.xxx) op 03-08-2011 om 16:18
Alle goede elementen worden gejat uit legendarische topgames zoals onder andere Shenmue.

D: op 03-08-2011 om 16:24 [Niv: 172 / Exp: 8612]
scheithekel aan die QTE onzin in games, maar goed ook dat ze er van mijn part dan langzaam aan.. mee stoppen.

Gast (82.161.114.xxx) op 03-08-2011 om 20:30
Zolang het niet zo extreem als in Resident Evil 4 is vind ik het goed.

wesmoen op 03-08-2011 om 23:17 [Niv: 56 / Exp: 2798]
Heavy Rain anyone?

Joris op 04-08-2011 om 00:53 [Niv: 60 / Exp: 3009]
Niks mis met QTE wat mij betreft. Statische filmpjes worden er een stuk spannender door.

Gast (77.166.199.xxx) op 04-08-2011 om 02:58
ik snap wat Joris wil zeggen, maar zelf zit ik als een gek naar m'n scherm te staren, op zoek naar de volgende knop die ik moet indrukken of het pookje dat ik moet ronddraaien, niet kijkend naar wat er op het scherm gebeurd. minstens de helft van mijn QTE kills in God of War heb ik niet eens meegekregen. puur staren naar de plek waar je button prompt komt, want als je een fractie van een seconde te laat bent, kan je weer opnieuw beginnen.

@HatersWillBeLovers op 04-08-2011 om 08:18 [Niv: 11 / Exp: 554]
@Gast (62.193.225.xxx): De term QTE is zowat het enige dat te danken is aan Shenmue. QTE zelf bestaan al 40 jaar.

Gast (86.208.191.xxx) op 04-08-2011 om 18:41
Vind het ook niet erg. Maar het kan als het weinig aanwezig is in de game wel erg verrassend zijn en dan kan je net de knop missen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Tomb Raider
Type:
Game
Releasedatum:
05-03-2013
Ontwikkelaar:
Crystal Dynamics
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media