Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Eidos maakt Deus Ex DLC geheel zelf


Door Rene Groen op 25-09-2011 om 14:28
Bron: Eurogamer

Afgelopen week kwam er nieuws dat het één en ander verduidelijkte over Deus Ex: Human Revolution, de bazen in het spel waren niet ontwikkelt door Eidos Montreal zelf.

Deze eindbazen, welke de nodige kritiek kregen van gamers, waren uitbesteed aan ontwikkelaar Grip Entertainment. We leren nu echter dat de ontwikkeling van de aankomende downloadable content, Missing Link genaamd, geheel door Eidos zelf gedaan zal worden.

DLC Producer Marc-Andre Dufort legt uit dat ook de baas hierdoor zelf ontwikkelt gaat worden en dat deze anders is dan die uit de game zelf. In een interview legt hij uit:

quote:
“You can actually not kill the boss. You can do a non lethal takedown on him. And you can kill him from afar. You can even kill him without him seeing you. It’s more of a bigger challenge than a standard boss fight like we have in many games."


Dufort geeft verder aan dat hij de gamers begrijpt die de bazen lastig, of zelfs frustrerend vonden. Hij denkt dat dit met name naar voren kwam bij de mensen die stealth speelden, wanneer je meer actie-georiënteerd bezig was gaven ze een stuk minder problemen.


06:15  Sonic Generations toont 3DS versie
13:57  Rage 360 op 3 discs, Rage PS3 met 8GB install
 Reacties (12)
 Pagina: 1
deadlytown op 25-09-2011 om 14:46 [Niv: 11 / Exp: 543]
Eindbazen lastig? ze waren makkelijk als wat.
je kon ze simpel doden door slim te spelen.

Gast (82.73.230.xxx) op 25-09-2011 om 16:26
lezen voor je een domme reactie geeft als je alleen een stun gun hebt en een tranq en je hebt geen extra inventory gedaan dan word het wel zeer moeilijk om bazen te killen op een uitzondering na als je bepaalde dingen deed zoals de barrels oppakken en de biochip niet halen maar niet iedereen weet dat bij hun eerste run

Dufort geeft verder aan dat hij de gamers begrijpt die de bazen lastig, of zelfs frustrerend vonden. Hij denkt dat dit met name naar voren kwam bij de mensen die stealth speelden, wanneer je meer actie-georiënteerd bezig was gaven ze een stuk minder problemen.

Gast (84.27.155.xxx) op 25-09-2011 om 16:50
ze zijn lastig, maar echte problemen? nee...
Het is een baas, het is geen probleem als je een paar keer dood gaat. Mensen zijn niets meer gewend tegenwoordig! (en ik ben stealth georienteerd)

Gast (62.193.225.xxx) op 25-09-2011 om 17:41
Was sowieso een beetje mislukte actie FPS, aangezien je bijna geen ammo had :S.

Beter dat ze eindbaze eruit halen.

Kenobixios op 25-09-2011 om 17:49 [Niv: 54 / Exp: 2687]
Ammo genoeg, moet regelmatig een deel droppen om plaats te maken.

Als je stealth speelt, zijn de eindbazen iets lastiger, want je moet opeens aanvallen. En qua middelen ben je er niet ecjt op voorzien.

Meer gebruik maken vande omgeving

deadlytown op 25-09-2011 om 18:55 [Niv: 11 / Exp: 543]
Gast (82.73.230.xxx) ken je de uitdrukking niet van wie niet sterk is moet slim zijn?


Gast (83.82.8.xxx) op 25-09-2011 om 22:00
*Op Soul Reaver 3 wacht*

Royta op 26-09-2011 om 08:32 [Niv: 17 / Exp: 855]
De moeilijkheidsgraad was niet erg, het was hoe slecht ze ontworpen waren. De hele game was choice choice choice en hier MOEST en ZOU je ze kapot knallen. Er was geen manier om je skills te usen, wat jammer was. Had graag turrets gehacked, convo-battle gedaan, of w/e.
Ipv daarvan werd het Typhoon spam.

Dat en het waren erg boring bosses. Mercs met extreem veel HP, that's it. Geen thought, geen vette mechanics of slimme puzzels erin verwerkt. Just kill them. Aka, slecht ontworpen.


Gast (62.108.24.xxx) op 26-09-2011 om 10:09
Ik speel stealth en op hard mode ze waren inderdaad lastig, maar hoe moeilijker hoe beter. Uiteindelijk leer je wat een zwakheid zijn. Ik ben zeker niet de gene die daar over klaagt.

Gast (62.108.24.xxx) op 26-09-2011 om 10:13
Tegenwoordig mensen spelen alleen maar makkelijke games. Komt een keer moeilijke game zitten ze te klagen, wat een noobs zijn dat zeg. Ik kan niet wachten wanneer dark souls komt, ik ben klaar voor een uitdaging.

asianck op 26-09-2011 om 10:52 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Het ligt niet zozeer aan de uitdaging, maar de manier waarop je bijna gedwongen wordt om bosses op een manier te killen.

Gast (84.81.6.xxx) op 28-09-2011 om 15:55
@Gast (62.108.24.xxx)

Je begrijpt het punt niet -.- Jij bent een noob. De hele tijd liepen ze de game aan te prijzen als je kan 5 of meer veschillende manieren voor ALLES doen. Dan kom je erachter dat de bosses helemaal niet zo weren. Imo, de bosses waren makkelijk, alleen inspiratieloos en lame.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Deus Ex: Human Revolution - Missing Link
Type:
Game
Releasedatum:
18-10-2011
Ontwikkelaar:
Eidos Interactive
Uitgever:
Eidos Interactive
Media:








Meer media