Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Mei 2024 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

'Techniek geen beperking voor Arkham City'


Door Rene Groen op 07-10-2011 om 15:59
Bron: Eurogamer

De laatste tijd zijn er veelvuldig hints naar een nieuwe generatie spelcomputers en ook de vraag van veel ontwikkelaars lijkt toe te nemen naar een nieuwe techniek. Eén van de ontwikkelaars die hier in ieder geval niet bij hoort is Rocksteady.

De ontwikkelaar brengt later deze maand Batman: Arkham City op de markt en director Sefton Hill geeft aan dat ze geen beperkingen gekend hebben door de huidige technieken. Van tevoren hebben ze vele ideeën bedacht en deze hebben ze allemaal tot uiting gebracht in de game, zonder dat bepaalde ideeën geschrapt hoefden te worden omdat deze niet haalbaar bleken.

quote:
“Those guys did a phenomenal job with that. All credit to them because there are a lot of technical achievements in there we’d never done before and taken on.”


Omdat ze de techniek goed onder de knie hadden konden ze extra features in gaan brengen, echter benadrukt Hill dat ze hier niet toe besloten hebben. Het idee was om de beste game te maken die ze konden, ze willen de techniek hier niet gebruiken voor elementen, enkel omdat het mogelijk was. De bedoeling was altijd om de techniek te gebruiken om een levendige stad te maken en dit is gelukt.


16:01  Zelda: Skyward Sword toont zijn intro
15:52  Saints Row: The Third toont energiedrank
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Gast (64.64.11.xxx) op 07-10-2011 om 16:03
Ligt volgens mij aan het spel zelf, misschien dat zij met gameconcepts uit het jaar 2004 werken ofzo...


Gast (46.129.26.xxx) op 07-10-2011 om 16:13
Gast hier boven heeft blijkbaar nooit arkham asylum gespeeld....

spartans op 07-10-2011 om 16:38 [Niv: 205 / Exp: 10270]
hell yeah laat maar komen:$

Joni Philips (Eindredacteur) op 07-10-2011 om 17:25 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
Goede developers kunnen efficiënt werken, slechte developers zuigen alle kracht op die ze kunnen krijgen uit een machine en zeggen dat ze een betere machine nodig hebben als het niet knap genoeg is.

AMK281 op 07-10-2011 om 18:52 [Niv: 18 / Exp: 893]
Doe niet meer dan nodig is, dat is namelijk niet nodig.

Gast (77.248.203.xxx) op 07-10-2011 om 20:23
cant wait
:)

Gast (87.64.46.xxx) op 08-10-2011 om 15:31
Check Dit..!!!!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=eCvk11CV500

Kutabare!!!!! op 10-10-2011 om 10:09 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Gast (87.64.46.xxx) op 08-10-2011 om 15:31
Check Dit..!!!!!!!!!!!!!! Ik ben een spammende idioot.
===================================================
Geldt dit niet voor de meeste gasten?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Batman: Arkham City
Type:
Game
Releasedatum:
20-10-2011
Ontwikkelaar:
Rocksteady Studios
Uitgever:
Warner Bros.
Media:








Meer media