Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Nieuws:

[E3] Curosity met DLC van €55.000


Door Rene Groen op 08-06-2012 om 11:34
Bron: New Scientist

Peter Molyneux opende onlangs zijn eigen studio onder de naam 22 Cans, waarbij we leerden dat het eerste project de naam Curosity draagt, inclusief DLC. Dure DLC welteverstaan.

De iOS en PC titel werd eerder deze week onthuld, doel is dat spelers met een beitel een zwarte kubus te lijf gaan. Ze doen dit niet voor niets, er ligt namelijk een prijs in de kubus en de eerste persoon die erbij komt mag deze houden.

Om nieuwe beitels te verkrijgen is er een DLC model opgesteld, waarbij je voor één beitel ongeveer 65 cent betaalt. Hoewel deze prijs nog mee valt kun je tevens een diamanten beitel kopen die honderdduizend keer krachtiger is dan een standaardmodel. Kosten? Ongeveer € 55.000 Euro.

Molyneux is het met ons eens dat dit een enorm geldbedrag is, toch ziet hij het niet als een manier om geld te verdienen, het is juist een manier om psychologie te testen.
quote:
"It is a record and study how news of what’s inside spreads across social media in an attempt to explore the psychology of social media users. We will rely entirely on social media.”

Het resultaat van Curosity vormt uiteindelijk de basis voor 22 Cans' nieuwe game die over twee jaar moet verschijnen. Dit eerste project zal over enkele weken verkrijgbaar zijn.


11:40  [E3] Trailer Formula 1 2012
11:07  [E3] Tomb Raider niet naar Wii U
 Reacties (12)
 Pagina: 1
JasperCLA op 08-06-2012 om 11:41 [Niv: 94 / Exp: 4675]

Jaxl187 op 08-06-2012 om 11:46 [Niv: 16 / Exp: 815]
'toch ziet hij het niet als een manier om geld te verdienen'
Grappig...

r0p op 08-06-2012 om 11:47 [Niv: 4 / Exp: 214]
Die man moet echt opgenomen worden. Flapdrol....

Angel op 08-06-2012 om 11:58 [Niv: 1 / Exp: 26]
Voordeel is wel, er hoeft maar 1 iemand zo gek te zijn zo'n beitel te kopen en je hebt ongeveer je project terug verdient...

Weslii op 08-06-2012 om 12:06 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Ik denk dat Molyneux zijn Haldol vergeten is in te nemen.

Codewarrior op 08-06-2012 om 12:23 [Niv: 110 / Exp: 5485]
Lol het is Molyneux.

the_dan op 08-06-2012 om 13:30 [Niv: 310 / Exp: 15521]
En dan klagen wij over de prijzen van activision DLC

Vaizard op 08-06-2012 om 14:42 [Niv: 62 / Exp: 3114]
DLC van Activision is ook veel te duur. Ik snap Molyneux punt wel eigenlijk.

FloriX op 08-06-2012 om 15:53 [Niv: 258 / Exp: 12906]
Liever een "sociaal experiment" dan alle pre-order/on disc/day 1 DLC en Map pack bullshit van tegenwoordig. Dat wel kopen, maar hier een beetje over gaan lopen zeuren.....hypocriet naar mijn mening.

Maarja als het aan mij lag verdween al die DLC onzin en limiteren devs zich tot Games + Expansion Pack DLC, al Fallout, Elder Scrolls, GTA of Red Dead.

thenativedude op 08-06-2012 om 15:56 [Niv: 137 / Exp: 6865]

Jaxl187 op 08-06-2012 om 17:17 [Niv: 16 / Exp: 815]
Dat is leuk verwoord. 'sociaal experiment'.
Denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat het geld niet aan een goed doel word gedoneerd.
Natuurlijk is het wel de bedoeling om er geld aan te verdienen.
Wat heeft hij bewezen als er iemand zo idioot blijkt te zijn deze virtuele beitel te kopen?
Dat er iemand op Aarde rondloopt die niet goed bij zijn hoofd is en geld als water heeft?
Daar zijn er genoeg van. Daar is deze psychologische test niet voor nodig.

Lazar730 op 08-06-2012 om 18:49 [Niv: 20 / Exp: 978]
er gaat vast wel ergens iemand zijn die dit koopt, puur omdat het duur is

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Curiosity: What’s in the Cube
Type:
Game
Releasedatum:
22-09-2012
Ontwikkelaar:
22 Cans
Uitgever:
Onafhankelijk
Media:
Geen media gevonden