Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

O’Connor: 'Halo 5 zal het veel beter doen'


Door Rene Groen op 10-01-2013 om 15:11
Bron: OXM

Ontwikkelaar 343 Industries had al meegewerkt aan de multiplayer van diverse Halo titels, bij Halo 4 waren ze geheel verantwoordelijk voor de game. Hoewel het resultaat hiervan nog vers in het geheugen ligt praat studiohoofd Frank O'Connor nu al over de toekomst.

Op Halo Waypoint gaat hij in op zowel Halo 4 als het toekomstige Halo 5. Terugblikkend op het vierde deel is hij enerzijds erg tevreden, zo was de game de best en snelst verkopende game uit de serie, waarbij ze vele awards wonnen, van de beste graphics bij de VGA's tot aan de beste game van het jaar bij de Inside Gaming Awards. Volgens hem is dit mogelijk gemaakt door wijzigingen in de engine, een uitbreiding van het universum en innovatie op het gebied van verhaalvertelling, technologie en marketing.

Ondanks het mooie verhaal rust O'Connor zeker niet bij de behaalde resultaten, er waren volgens hem namelijk vele zaken die ze bij Halo 5 beter aan moeten pakken: "Features that didn’t make it into the final game. Glitches that emerged. Missteps made. DLC fiascos. Communication breakdowns." Hij benadrukt dan ook dat het team nog veel te leren heeft, maar tegelijkertijd weet hij dat ze de capaciteit, de technologie en de ervaring hebben om het in de toekomst beter te doen.


15:17  Meer XCOM: Enemy Unkown DLC in 2013
14:59  Walking Dead: Survival Instinct naar Wii U
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Mr White25 op 10-01-2013 om 16:21 [Niv: 58 / Exp: 2879]
Mooi dat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen, dit siert de beste man.

Nelus op 10-01-2013 om 16:33 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Ze mogen het ook zeker beter maken, Halo 4 viel mij een beetje tegen eerlijk gezegd

Annoying Orange op 10-01-2013 om 16:35 [Niv: 49 / Exp: 2454]
@nelus
Storyline ja, MP nee, die was namelijk goed.

jerfo op 10-01-2013 om 17:29 [Niv: 93 / Exp: 4627]
vond halo 4 zeker leuk om te spelen, zeker omdat ik het leuk vind om coop splitscreen met iemand de campaign uit te spelen. was zeer geslaagd en kijk uit naar deel 5

Big Stupid Jellyfish op 10-01-2013 om 18:58 [Niv: 9 / Exp: 459]
De multiplayer vind ik persoonlijk heel erg tekort doen aan Halo 3 en zelfs Halo Reach. Zwaar ongebalanceerde maps en het onnodige loadout systeem is vreemd genoeg minder goed dan die van Reach en geeft je gewoon de mogelijkheid om het beste van het beste te pakken (waarbij je in Reach bij een goede armour ability bijvoorbeeld geen long range wapen kreeg). Ook gaat de framerate belachelijk vaak omlaag als je splitscreen online doet, maar daar zal vast niet iedereen last van hebben

Singleplayer is wel heel erg tof verder. Volgt Halo 3 goed op en grafisch is het toch wel een erg grote verbetering tegenover 3 en Reach

Nelus op 11-01-2013 om 11:06 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Meh. Ik heb MP niet gespeeld. SP vond ik teveel van het zelfde, cutscene en weer doelloos schieten. Beetje cliché pinokkio verhaal met AI/menselijkheid


 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Halo 4
Type:
Game
Releasedatum:
06-11-2012
Ontwikkelaar:
343 Industries
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media