Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2024
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
WWE 2K24
Nieuws:

Nieuwe video Killzone Shadow Fall


Door Joni Philips op 12-07-2013 om 08:27
Bron: CVG

Momenteel ontwikkelt Guerrilla Games de PlayStation 4-launchgame Killzone Shadow Fall, een First Person Shooter die zich afspeelt in Vekta City alwaar Vektans en Helghast naast elkaar wonen gescheiden door een muur, maar waarbij hun oude oorlog absoluut verder gaat.



08:27  GRID 2 met Drift Pack
08:27  Gameplaybeelden Splinter Cell: Blacklist
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Com-man op 12-07-2013 om 10:04 [Niv: 9 / Exp: 428]
Headshots maken met een controller blijft moeijlijk. Spel ziet er wel aardig uit, leuk dat je een drone kan sturen naar de gevaarlijke plekjes zodat je zelf out of danger kan blijven.

yjahmesio op 12-07-2013 om 10:43 [Niv: 55 / Exp: 2741]
Ziet er echt vet uit, maar wordt er echt niet warm van. Heb niet het gevoel deze moet en wil ik spelen. Deze ga ik sowieso niet halen bij mijn PS4.

Disker op 12-07-2013 om 13:28 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Vond het er niet heel bijzonder uitzien. En ook vind ik het jammer dat de game maar op 30fps draait.

Was niet onder de indruk tijdens de E3, vond watchdogs, MGS, en the Witcher een grotere 'wauw' factor hebben.

Kan er aan liggen dat ik tijdens de trailer steeds dezelfde models (face models van normale burgers die vaak hergebruikt werden) terug zag, en dat het er te steriel uitzag (kan met de visie van de wereld waarin het zich afspeelt te maken hebben).

Deze gameplay vond ik niet heel bijzonder, waar ik mij aan kan irriteren is die motion blurr die niet geleidelijk is maar opeens weg gaat en opkomt, de animaties van het op en af gaan van de trap, en de rope animaties (bij het afkoppelen en naar de grond toe gaan) lopen ook niet soepel. Dit zijn kleine dingen waar ik mij aan kan irriteren en zeker niet meer hoef te verwachten next gen.

En waarom (dit geld voor meerdere next gen games) zie je geen kogelwonden. De in en/of uitgang van de wond. Als je nu iemand neerschiet zie je meestal en plasje bloed, zelfs games van deze generatie waaronder max payne 3 hadden dit wel. Dit is qua realisme/diepgang een mooie stap die je zeker mag/moet verwachten van dit soort AAA titels.

De A.I liet ook wat steken vallen vooral rond 6.25. Klink nu als een zeiksnor maar ik mag ook wat verwachten van de next gen, en zie tot nu toe bijna allemaal dingen die weinig tot geen verbeteringen hebben ondergaan (afgezien van de graphics). Ik denk dat wel wel 1 a 2 jaar moeten wachten willen we echte innovatie of grotere verbeteringen zien. (Fps zit in een moeilijke positie omdat verbeteringen meestal minimaal zijn)

Ik wacht nog even af, ze hebben nog tijd om dingen op te poetsen.En blijf hoopvol voor onze NL developer waar we trots op mogen zijn, maar voor nu is het bij wijze van spreke een budgetbak titel voor mij.

Gewijzigd door Disker op 12-07-2013 om 13:40

Berserk op 12-07-2013 om 16:59 [Niv: 148 / Exp: 7384]
Ik vind de gameplay met die robo scout wel veel gemakkelijker zo, die kan schieten, alles in kaart brengen waar de vijanden staan, de vijanden lichten op enz

masterninja op 12-07-2013 om 17:13 [Niv: 33 / Exp: 1645]
@disker

Nou begrijp ik wat je bedoeld het is natuurlijk in het geheel niet een supergrote stap die deze game lijkt te zetten. Al heb ik wel 1 of 2 opmerkingen ik denk zelf dat het minimale effect van kogels hier bewust word toegepast. Ik heb geen idee hoe dat zit met de rating voor games maar denk dat ze dat redelijk laag willen houden.

Verder mag er idd nog wat opgepoetst worden maar voor een launchgame ziet het er redelijk uit. Kijk bijvoorbeeld maar naar een resistance of een perfect dark zero die games kan je echt niet meer vergelijken met wat er na 2 of 3 jaar later uitkwam.

Disker op 12-07-2013 om 17:27 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Klopt ik denk ook dat de verandering inderdaad echt merkbaar is na 1 a 2 jaar. Als je nu ziet wat men flikt met the Last of Us en dit vergelijkt met resistance is het een wereld van verschil.

Dit jaar krijgen ook veel old naar next gen ports, Assassin Creed ziet er ook niet zo bijzonder uit (geen voetstappen in het zand en dat soort kleine dingen). Dus het is gewoon afwachten.

En over de kogels:
En het hoeft niet met de rating te maken hebben, volgens mij gaat Killzone voor de 18+. Ik denk gewoon laksheid of iets derglijks, deze generatie waren er ook maar 3 of 4 games die de kogelwonden etc goed hebben toegepast, maar dit had meer met beperkingen te maken dacht ik in die tijd. We zullen zien (zelfde geld voor zwaarden en snijwonden etc zou mooi zijn)

Vaizard op 12-07-2013 om 19:09 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Disker, ik denk dat dit soort dingen gewoonweg pas in een later stadia aan bod komen, als er tijd voor is. Dit is een game die uit moet komen als launchgame. Hierdoor krijg je geheid dat dit soort 'onbelangrijke' dingen niet/nauwelijks er in komen. De artists bij guerilla weten dit zelf ook harstikke goed.

Dat het nextgen is wil niet zeggen dat alles in een keer vele malen beter hoeft te zijn kwa animations ed. Dit komt aan op skill/motiontracking. Niet direct zozeer op rawpower.

Ik snap je het graag in keer zou zien, maar we moeten wel realistisch blijven. Those things take Time ^^

masterninja op 12-07-2013 om 23:02 [Niv: 33 / Exp: 1645]
@Disker

Idd veel zeg maar crossgen games om het publiek groot te houden en potentie te hebben op meer sales. zodra assassins creed en watch dogs sequels krijgen alleen voor next gen zal het allemaal flink verbeterd zijn.

En ja kan kloppen dat killzone toch 18+ is maar denk anders dat het ze gewoon nog niet zo interesseerd om echt veel visueele schade te doen. Of dat het te maken heeft met bijvoorbeeld de helghast met hun helmen en armor om daar visueel een diepe schademodel te hebben lijkt me best veel werk kostten.


Disker op 12-07-2013 om 23:55 [Niv: 43 / Exp: 2141]
@Vaizard

Dat geef ik dus ook telkens aan dat ik verwacht dat het met de tijd beter wordt

Maar sommige dingen die last gen al wel goed zijn gekomen zitten hier weer als fout erin, zag ook een stukje op het eind bij 8.15, dat soort dingen verwacht je niet meer, en het is nog te vroeg om te zeggen of dit erin zit ja of nee. Maar als men ook een video uitgeeft zullen ze daar even beter op moeten letten IMO.

En over de animations bedoelde ik de niet soepele overgangen van bepaalde animaties, dit zijn gewoon slordigheden, maar net wat ik zij ik hoop dat dit gewoon een vroege build is/was.

Quote" Dit is een game die uit moet komen als launchgame"

Tja dan zullen ze de developer meer tijd moeten geven. Ik haat het als ze het spel zo snel mogelijk af moeten maken en er slordigheden hierdoor in voorkomen, dit is slecht voor het aanzien van de publisher en developer. Maarja tijd is geld

Gewijzigd door Disker op 12-07-2013 om 23:58

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Killzone Shadow Fall
Type:
Game
Releasedatum:
29-11-2013
Ontwikkelaar:
Guerrilla Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media