Vond het er niet heel bijzonder uitzien. En ook vind ik het jammer dat de game maar op 30fps draait.
Was niet onder de indruk tijdens de E3, vond watchdogs, MGS, en the Witcher een grotere 'wauw' factor hebben.
Kan er aan liggen dat ik tijdens de trailer steeds dezelfde models (face models van normale burgers die vaak hergebruikt werden) terug zag, en dat het er te steriel uitzag (kan met de visie van de wereld waarin het zich afspeelt te maken hebben).
Deze gameplay vond ik niet heel bijzonder, waar ik mij aan kan irriteren is die motion blurr die niet geleidelijk is maar opeens weg gaat en opkomt, de animaties van het op en af gaan van de trap, en de rope animaties (bij het afkoppelen en naar de grond toe gaan) lopen ook niet soepel. Dit zijn kleine dingen waar ik mij aan kan irriteren en zeker niet meer hoef te verwachten next gen.
En waarom (dit geld voor meerdere next gen games) zie je geen kogelwonden. De in en/of uitgang van de wond. Als je nu iemand neerschiet zie je meestal en plasje bloed, zelfs games van deze generatie waaronder max payne 3 hadden dit wel. Dit is qua realisme/diepgang een mooie stap die je zeker mag/moet verwachten van dit soort AAA titels.
De A.I liet ook wat steken vallen vooral rond 6.25. Klink nu als een zeiksnor maar ik mag ook wat verwachten van de next gen, en zie tot nu toe bijna allemaal dingen die weinig tot geen verbeteringen hebben ondergaan (afgezien van de graphics). Ik denk dat wel wel 1 a 2 jaar moeten wachten willen we echte innovatie of grotere verbeteringen zien. (Fps zit in een moeilijke positie omdat verbeteringen meestal minimaal zijn)
Ik wacht nog even af, ze hebben nog tijd om dingen op te poetsen.En blijf hoopvol voor onze NL developer waar we trots op mogen zijn, maar voor nu is het bij wijze van spreke een budgetbak titel voor mij.
Gewijzigd door Disker op 12-07-2013 om 13:40