Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Review:

Mass Effect: Andromeda


Door MaartenL op 04-04-2017 om 10:22
Bron: Gamed

Met het langverwachte Mass Effect: Andromeda zijn we ondertussen al toe aan de vierde titel in de reeks en de fans stonden te springen om deze game in handen te krijgen. Ook Gamed stond op de eerste rij om het nieuwe Andromeda stelsel te verkennen en onze bevindingen delen we graag met jullie in deze review.

In deze nieuwe telg laten we de voorgaande trilogie en dus ook Shepard & Co achter ons en gaan we aan de slag met een nieuwe protagonist, Ryder genaamd, die een lid is van het Pathfinder team. Dit gespecialiseerde team heeft als taak het opsporen van bepaalde werelden en deze te koloniseren. In totaal zijn er zo'n zestal planeten te verkennen, iets wat op zich wel weinig is gezien de grote van de Heleus cluster waarin het spel zich afspeelt. De meeste andere planeten hebben vaak geen enkel nut buiten het ontdekken van het bestaan ervan. Gelukkig zijn de verkenbare planeten wel dusdanig groot genoeg om dat gebrek op te vangen. Tot dusver alles in orde.

Het meest positieve punt van de game vinden we terug in de gameplay die dankzij de open-wereld aanpak een aardige make-over heeft gekregen. Met het toevoegen van een jetpack en de open keuze om je profiel (wat vroeger klassen waren) tijdens het gevecht te wisselen is de combat heel wat hectischer en open dan voorheen. De AI daarentegen maakt hier niet altijd volledig gebruik van, al doet het op de Insane moeilijkheidsgraad wel beter zijn best dan de andere. Tactische planners zullen wel teleurgesteld zijn dat je maar beperkte orders kan geven aan je teammates en niet zelf controle hebt over wanneer ze precies welke power moeten gebruiken. Een sterke toevoeging aan het combat systeem zijn de verscheidene combo's die je kan maken en die je ook nodig zal hebben op hogere moeilijkheidsgraden. Normal biedt namelijk nagenoeg geen enkele uitdaging of nood aan verscheidene profielen.


Een tweede sterk punt van de game is de exploratie met de Nomad, de vervanger van de Mako uit Mass Effect. Deze laat zich erg goed besturen en kan upgrades ontvangen met betere boosters of sterkere schilden naargelang de game vordert. Met de Nomad verken je de grotere planeten met gemak en dien je op bepaalde gebieden te zoeken naar grondstoffen die hard nodig zijn in het crafting systeem. Dit systeem lijkt in eerste instantie een beetje ingewikkeld maar dat ligt vooral aan de vrij slechte interface die hiermee gepaard gaat. Voordat je echter iets kan craften, moet je het eerst onderzoeken en dat doe je met research punten die je verkrijgt door objecten in te scannen met je omni-tool. Deze scanner krijgt ook tijdens missies een vrij prominente rol waarbij je bijvoorbeeld lichamen dient in te scannen. Vergelijk het systeem met de Witcher-sense of het Batman detective view.

Dan komen we helaas al vrij snel aan de negatieve punten van Mass Effect: Andromeda. Als je had verwacht dat ruimte-exploratie sterk uitgebreid zou worden dan zul je zeker van een koude kermis thuiskomen. Het vliegen tussen planeten is niets meer dan een lang durende, onnodige animatie waar de planeet even "artistiek" wordt getoond. Voor mij persoonlijk is dit een serieuze stap terug van de zelf controleerbare Normandy uit deel 2 & 3. Dit is ook mede omdat de planeten bijna niets toevoegen. Geen interessante zij-missies en zelden eens een satelliet of een grondstof. Op een gegeven moment heb je gewoon geen interesse meer om ze te ontdekken vanwege de lange animaties en het gebrek aan avontuur of beloning.


Vervolgens gaan we over naar het verhaal dat zeer voorspellend is en eigenlijk niet echt kan boeien. Het zijn de zij-missies die het meeste van de lore openbreken en de speler variatie aanbieden. Een ander hekel punt in het hoofdverhaal zijn sommige "vaults" die niets meer zijn dan een combinatie van puzzels (lees: sudoku), platforming en af en toe combat. Ze mogen grafisch dan goed zijn vormgegeven maar de herhaling en frustratie willen vaak toeslaan. Het verhaal is dus eigenlijk gewoon een matige kapstok om de sterke gameplay aan te hangen en dat zijn we niet gewend van een ontwikkelaar zoals BioWare.

Op het gebied van graphics zit de Frostbite engine onder de kap en die kan knappe vergezichten, scherpe texturen en prachtige belichting tonen. Klinkt goed denk je dan. Maar dan komt het tweede deel waardoor het verhaal gewoon minder kan interesseren: gezichtsanimaties. Nou ja, een poging tot gezichtsanimaties kun je het beter noemen. Ten eerste heeft haast elk karakter de ogen van een bejaarde goudvis en heeft 99% van de populatie last van constipatie en/of gezichtsverlamming. De animaties zijn ook niet veel beter af want de meeste lijken totaal onnatuurlijk of glitchen de hele tijd. Je zal aardig wat foutjes tegenkomen: teamleden die door daken vliegen, modellen die vervormen, vijanden die vast blijven steken in de lucht, etc. Als je moet kiezen om zoiets uit te brengen of uit te stellen, dan ga je voor optie twee.


Nu ga je vast denken: "Gelukkig kunnen ze op het vlak van audio niet veel fout doen!". Maar ook hier is het spel geen hoogvlieger. Sommige zinnen hebben gewoon gebrek aan enige emotie en passen simpelweg niet bij de situatie waardoor het af en toe lachwekkend wordt. De geluidseffecten daarentegen zijn gelukkig wel in orde dus dat helpt de gameplay dan weer. De soundtrack van de trilogie was erg indrukwekkend maar in deel vier is deze niet echt memorabel. Alweer een gemiste kans dus.

Als laatste komen we aan bij de multiplayer die eigenlijk haast ongewijzigd is ten opzichte van Mass Effect 3. Het is een simpele horde-mode met drie verschillende moeilijkheidsgraden waar je punten en XP verdient om lootboxes aan te schaffen en je karakter te versterken. Het is jammer dat er geen vernieuwing is, buiten dan dat het multiplayer gedeelte deels geïntegreerd is de singleplayer modus. Overigens doen ook de microtransacties niet veel goed. Je betaalt al de volle pot voor een spel dat duidelijk niet volledig getest is en dan verwachten ze nog geld voor een multiplayer die nagenoeg identiek is aan zijn voorganger? Niet echt netjes van BioWare en Electronic Arts.


Als conclusie kunnen we stellen dat Mass Effect: Andromeda gewoon te vroeg is uitgekomen. Het aantal bugs, het zwakke hoofdverhaal en tenenkrommende gezichtsuitdrukkingen zijn daar duidelijk het resultaat van. Gelukkig is de gameplay zeer sterk en is het exploreren met de Nomad een plezier. Ook de verschillende te betreden planeten zijn erg knap weergegeven, ook al is het aantal vijanden aanzienlijk laag. Je zal zeker plezier kunnen beleven aan Mass Effect: Andromeda maar je zal aardig wat moeten slikken en door de vingers moeten zien om er van te genieten en dat zou gewoonweg niet het geval mogen zijn bij een AAA-titel uit een sterke franchise en van een erkende ontwikkelaar. Even goed hard nadenken voordat je deze titel in huis haalt dus.
Beoordeling
65
Mass Effect: Andromeda is overduidelijk te vroeg uitgekomen. Het spel bulkt van de mogelijkheden maar valt op vele cruciale BioWare-standaarden te kort. De sterke gameplay kan wel heel wat redden en ook het exploreren met de Nomad is een pluspunt maar voor de technische uitwerking en het zwakke verhaal is gewoon geen excuus te vinden.


07:25  Fire Emblem Heroes demonstreert update
09:29  Achievements Yooka-Laylee
 Reacties (24)
 Pagina: 1
Gast (194.171.104.xxx) op 04-04-2017 om 10:55
En dan bouw je een mooie outpost op een planet en dan staan er maar 4 gebouwen met static andere npc's die naar 15 uur nog steeds op de dezelfde plaats staan.

Gast (82.217.60.xxx) op 04-04-2017 om 11:09
Bijna 80 uur besteed aan mijn eerste playthrough. Ik heb er heel erg van genoten. Maar ik val duidelijk in de categorie die door de tekortkomingen heen kan kijken.

Ik ben het met zo'n beetje alle kritiek in deze review wel eens. Ik snap alleen het bashen op het verhaal niet zo erg. Niet alleen hier, maar over het hele review-landschap. Het verhaal wist mij te boeien, en op sommige vlakken zelf (positief) te shockeren. Het is niet slecht, het is hooguit wat kort. Dit vind ik niet eens een probleem, gezien de sidequests juist weer uitgebreider zijn.

Technische glitches, rare animaties, hier en daar wat vreemde zinsopbouw of emotieloos ingesproken, 2 asari facemodels (Peebee, en de rest), dat is helaas allemaal waar. En ben het dus ook best met de score 65 eens. Ik vind het een goede game, maar het is inderdaad nog (lang) niet af.

Gast (83.192.6.xxx) op 04-04-2017 om 13:18
Jammer. Had echt gehoopt dat dit weer een toffe trilogie zou worden. Maar dit eerste deel slaat al de plank mis.

thenativedude op 04-04-2017 om 13:39 [Niv: 137 / Exp: 6865]
Ben nu zo 30 uur in de game. Hoewel ik mijn lol er mee heb is de game inmiddel 4 keer vastgelopen of vanzelf afgesloten. Cutscenes die er uit het jaar 2010 lijken te komen vooral als te tempest ergens aan komt vliegen. Ik moet inderdaad zeggen dat alles heel klein is. De nexus is gigantisch met flats gebouwen en alles die je in de verte ziet. Alleen blijf je in zone klein stuk van de map. NPC's zijn zeer saai en blijven continu op een standaard plek staan doen verder niks. Zelfs op de outposts wordt niks intressants gedaan. Kortom zeer jammer 5 jaar op gewacht.

Gewijzigd door thenativedude op 04-04-2017 om 13:49

Gast (178.84.159.xxx) op 04-04-2017 om 13:47
ik snap er niks van,werken ze jaren er aan en dan leveren ze zon product af,word er niet getest op bugs,glitches en andere rotzooi

dit is gewoon de klant naaien door half werk af te leveren!

Gast (143.166.226.xxx) op 04-04-2017 om 14:19
tjsa....EA, zo hope nnamelij kop klanten zoals gast Gast (82.217.60.xxx) :X |( :r

Redneckerz (Redacteur) op 04-04-2017 om 15:02 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Gast 178.84.159:
Dit is dan ook gemaakt door Bioware Montreal, welke nog geen ervaring had met Mass Effect of Frostbite.

Dat excuseert de controverse niet, maar het geeft wel te kennen dat EA een onervaren team op een AAA IP zet.

MaartenL (Redacteur) op 04-04-2017 om 15:23 [Niv: 472 / Exp: 23598]
@ Red: buiten de animaties en lelijke hoofden ziet het spel er wel fantastisch uit, dus er zitten wel degelijk wat mensen die iets kunnen met de Frostbite engine.

En niet onbelangrijk, de gameplay op zich is erg sterk en fun. Qua gameplay zeker in mijn ogen de beste ME.

Spijtig dat de rest alles gewoon mee de dieperik in sleept...

Gast (213.118.179.xxx) op 04-04-2017 om 15:32
Score is te laag 7,5 tot 8 kan 6,5 is belachelijk .

Rene Groen (Eindredacteur) op 04-04-2017 om 15:50 [Niv: 747 / Exp: 37353]
Zonder enige onderbouwing kunnen we niet zoveel met het 'belachelijk'-argument.

Gast (178.117.126.xxx) op 04-04-2017 om 16:24
3 games en verschillende jaren lang bouw je deze reeks op tot een gevestigde waarde in het rpg genre en dan gooien ze het allemaal weg met deze bagger. Dit bioware heeft duidelijk teveel talent verloren over de laatste jaren. Jammer,gelukkig is er Persona 5 om deze door te spoelen.

Redneckerz (Redacteur) op 04-04-2017 om 18:52 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ MaartenL:
Die mensen zullen vast van het Bioware hoofdteam af komen.

Feit blijft dat het volstrekt onnodig was om de game in deze staat te releasen en te laten ontwikkelen door een team die overduidelijk minder met Mass Effect heeft dan het hoofdteam (En wellicht wel meer op heeft met Frostbite, vandaar de omgevingen)

Zal mij niet verbazen als deze titel aan het eind van het jaar terug te vinden is in de lijstjes van ''grootste teleurstellingen''.

Gast (84.195.184.xxx) op 04-04-2017 om 19:06
Na iets van een 75 uur in deze game gestoken te hebben, is het allemaal zo erg nog niet als men laat uitschijnen. Toegegeven de animaties zijn inderdaad rot slecht en gelukkig kom er normaliter deze donderdag een eerste patch uit om een gedeelte van deze problemen weg te werken. Maar langs de andere kant bugs aside zou de animatie zowiezo al subpar zijn. Het is Bioware voor een reden en net zoals Bathesda, zijn de kings van de open world de peasants van de animatie.

Daar ik het er 100% mee eens ben dat we veel meer van een Mass Effect game mogen verwachten, zeker wat polish betreft, denk dat net zoals er eerder dit jaar al enkele titels verschenen zijn waar de positieve hyperbolen, weinig reflectie hadden op de realiteit, Andromeda nu in dezelfde context te hard afgebroken wordt.

Qua gameplay zeker en vast het beste deel uit de reeks. Het speelt heel goed, combat heeft een hele goeie feeling,... Grafisch ook heel sterk (shitty animations aside) en de muziek redelijk, maar niet zo goed als ME1&2, maar dat is ook al sinds deel 3 in een neerwaartse spiraal aan het gaan. Verhaal is ook weer zo subjectief, zeker omdat het mij dan niet stoorde, ten opzichte van vb Nier of Final Fantasy XV, verhalen die voor mij complete onzin zijn, maar dan toch door vele andere mensen wel versmaad worden. En eerlijk is eerlijk, ME-trilogy verhaal, was ook niet goed. Het waren ook voornamelijk de side quests en de crew missions, die het spel veel aantrekkelijker maakten.

Het spel is voornamelijk een slachtoffer van zijn eigen controverse en legacy. En laat het nu éénmaal zijn, dat mensen daar liever allemaal op inpikken dan op de goeie punten die zeker wel in Andromeda zitten.

Gast (178.117.126.xxx) op 04-04-2017 om 20:26
Ieder zijn mening maar bioware king van de open world noemen is ronduit belachelijk er zijn zoveel bekwamere studio's en die hebben geen excuses nodig. Laat ons een kat een kat noemen en zeggen zoals het is bioware laatste echte topper was mass effect 3 en sindsdien is het alleen maar berg af aan het gaan. Inquisition leek nog goed en dan speelde je The witcher 3 en wist je wel beter.

Gast (62.207.253.xxx) op 04-04-2017 om 21:14
@Gast 178.117.126.xxx
Desalniettemin heb ik The Witcher 1, 2 en 3 maar 1 keer doorgespeeld, en heb ik niet de behoefte dat vaker te doen. Echter ME-trilogy, De Dragon Age games (behalve DA:2) en recente Besthesda Game Studio games (Elderscrolls serie en FO serie) heb ik echter wel allemaal meermaals doorgespeeld, én zal ik in de komende jaren nog wel vaker doen. Andromeda hoort daar ook bij.

The Witcher serie verdient veel lof, hoor. Het doet heel veel dingen (vrijwel alles, eigenlijk) heel erg goed. Maar ik kan het niet helpen dat het een lange aaneenschakeling is van achter de feiten aanlopen en 20 keer te horen krijgen "ik wil je wel helpen, maar dan moet je wel eerst dit andere onbelangrijke ding eerst doen". Het hoofdverhaal is wel lekker lang, maar dat constante andere dingen eerst moeten doen haalt wel het tempo, en wat mij betreft daarmee een groot deel van de fun, eruit.

MaartenL (Redacteur) op 04-04-2017 om 21:55 [Niv: 472 / Exp: 23598]
"The Witcher serie verdient veel lof, hoor. Het doet heel veel dingen (vrijwel alles, eigenlijk) heel erg goed. Maar ik kan het niet helpen dat het een lange aaneenschakeling is van achter de feiten aanlopen en 20 keer te horen krijgen "ik wil je wel helpen, maar dan moet je wel eerst dit andere onbelangrijke ding eerst doen"."

En daarmee som je net zowat alle quests van ME/DA en alle games van de Elders Scrolls series op...

In The Witcher hadden alle sidequests er een echt apart verhaal bij, en effectief consequenties. Iets dat Andromeda gewoon helemaal afwezig is.

Een "belangrijke" keuze in Andromeda is gewoon kiezen tussen welke factie uiteindelijk aan je zijde staat. Een keuze in the Witcher is of je krijgt hulp, of je krijgt een beetje hulp of je krijgt helemaal niks, afgaande van je acties.

Om al de rest dan weg te wuiven als "achja, het is BioWare/Bethesda dus OK." terwijl een ander kan aantonen dat je in elk aspect van de game goede kwaliteit kan leveren is gewoon vreemd.

Dus, omdat jij de Witcher games niet meerdere malen herspeelt is het OK om dergelijke praktijken door de beugel te laten gaan?

Gast (178.117.126.xxx) op 04-04-2017 om 22:01
Ok.Maar waarin bijvoorbeeld een cdprojekt stappen vooruit blijft zetten met hun games blijft bioware of wat er nog van overblijft stagneren,slechter nog ze gaan erop achteruit. Je kan niet blijven terugvallen op oude glorie. Het gaat me om de games die ze nu creëren.

Gast (178.117.126.xxx) op 04-04-2017 om 22:05
Bovenstaande was een reactie op gast 62.207.253. MaartenL verwoord het perfect voor me.

Gast (86.82.231.xxx) op 04-04-2017 om 23:17
Wat een shitspel... zonde

Gast (86.82.231.xxx) op 04-04-2017 om 23:18
Wie hier witcher 3 met dit flopspel wil vergelijken is miet 100 procent

Gast (86.82.231.xxx) op 04-04-2017 om 23:18
Niet*

Gast (62.207.253.xxx) op 04-04-2017 om 23:38
@Maarten en gast 178.117.126.xxx

Ik gaf al aan dat ik het eens ben met het cijfer. Dus nee, ik vind het niet ok om dergelijke praktijken door de beugel te laten gaan. En ik hoop van harte dat Bioware en EA zich de slechte scores aantrekken en de game gaan patchen, en de volgende game wel eerst afmaken voordat deze uitkomt.

Ik wilde vooral reageren op de zin: "Inquisition leek nog goed en dan speelde je The witcher 3 en wist je wel beter."

Ik vond Inquisition leuker dan Witcher 3. En ik vind de andere games die ik noemde ook leuker. Dat is mijn mening, en die onderbouw ik met hoe graag ik de games opnieuw wil spelen. Voor mij geeft dat aan hoe leuk en memorabel ik de games vond, dat ik hun verhalen opnieuw mee wil maken. Boven de streep kan je helemaal uitkouwen welke aspecten goed of slecht zijn, maar onderaan de streep telt voor mij enkel hoe leuk het was.

Ja, ik was ook onder de indruk van de Witcher games, met name deel 3. Op alle meetbare vlakken is Witcher 3 een geniale game. En desondanks heb ik geen behoefte om de game meerdere malen te spelen. Ik kan niet goed uitleggen waarom dat is, dus ik poogde dat te doen met enige negatieve wat ik me kan herinneren aan de game. Witcher 3 was de eerste game waarin ik me er bewust aan stoorde wéér eerst iemand ander te moeten helpen voordat ik weer verder kon met het verhaal. Ja, het klopt dat alle games dergelijke progressie blockers hebben, maar daar stoorde het mij toch niet (of minder).
Wellicht is Witcher 3 voor mij iets té veel van het goede? Of niet 'toegankelijk' genoeg voor mij?

Er zijn een paar punten die ik wilde maken:
1. Andromeda, ondanks zijn vele tekortkomingen vind ik wel degelijk een hele leuke game.
2. Witcher 3, ondanks zijn genialiteit op vrijwel alles, vind ik geen perfecte game.
3. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.

Dus tegen populaire opinie in, zou ik graag willen dat Bioware niet naar Witcher 3 kijkt. Ik zou het zonde vinden als de volgende ME of DA dat wel zou doen, en er vervolgens een game uitkomt die ik vervolgens maar 1 keer doorspeel en er daarna genoeg van heb.

Asianator op 05-04-2017 om 08:22 [Niv: 164 / Exp: 8198]
Jammer dat er mensen zijn die, zonder zelf een game te spelen, reviewscores direct overnemen en zien als bevestiging dat de game niet goed is. Speel eerst zelf iets voor je ergens over gaat praten.

Gast (194.171.7.xxx) op 14-04-2017 om 08:50
Polariserende game dat Andromeda. En de tendens is wel dat mensen er inderdaad snel een extra stapje onder doen qua score overal omdat het ME is en om dat het Bioware/EA is. En ik denk ook wel terecht omdat je van hun meer moet kunnen verwachten.
Dit neemt echter niet weg dat ME:A gewoon wel een goede game is, maar helaas wel het minste deel in de reeks, en dat stelt teleur. Maar het is in principe Dragon Age: Inquisition in space, dus zoveel slechter dan die game kan en is het echt niet.

De Story is idd wat kort, maar niet zo slecht als wordt gezegd. Wel heb ik heel erg het gevoel dat dit deel (of laten we zeggen vanilla pre-DLC ME:A) enkel bedoeld is als set-up voor toekeomstige delen en DLC ipv meteen een verhaal te leveren dat dingen ook daadwerkelijk afhandeld. Er zijn heel veel interessante dingen aan de hand, maar er worden eigenlijks geen verhaal lijnen afgewerkt. Dit is helaas de overduidelijke EA invloed, er moet tenslotte ook geld verdient worden (met DLC en vervolgen) en vandaag is er ook geen seasonpass omdat fans toch wel betalen en de reeks blijven verdedigen (ik ben ook fan, dus ik ben bang dat ik me er ook aan overgeef hoe fout het ook is)

Maar het grootste "nadeel" waar Andromeda niets tegen kan doen en waar het toch vaak op word afgerekend is nostalgie. Daar is niet tegen te vechten. Die schoenen zijn te groot om te vullen.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Mass Effect: Andromeda
Type:
Game
Releasedatum:
23-03-2017
Ontwikkelaar:
BioWare
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media