Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Feature:

E3 2006: Verwachtingen Xbox 360


Door Rene Groen op 04-05-2006 om 00:23
Bron: Gamed

De E3 zit er alweer snel aan te komen en we kunnen natuurlijk niet wachten. Deze beurs lijkt alles in zich te hebben om de vetste en belangrijkste ooit te worden. De komende tijd zal het gamenieuws je om de oren vliegen en wij hebben alvast een overzicht gemaakt over wat je onder andere kunt verwachten tijdens het belangrijkste game evenement van het jaar. Vandaag bespreken we de Xbox 360.


De aandacht tijdens de E3 zal op meer punten liggen dan ooit tevoren. Current-gen consoles, next-gen consoles, handhelds, PC en ga zo maar door. Allen zijn aanwezig en allen willen graag laten zien wat ze in huis hebben. Op het gebied van de next-gen zullen Sony met de PlayStation 3 en Nintendo met de Nintendo Wii de harten van velen willen veroveren. Toch is het Microsoft met de Xbox 360 die al een stevige fundering heeft gelegd. De console is nu ongeveer een half jaar verkrijgbaar en we staan op het punt om uit te gaan kijken naar de zogeheten 'tweede lichting' met spellen. Hiermee wordt bedoeld dat ontwikkelaars nu de ware kracht van de Xbox 360 kennen en dus alle remmen los gooien om met mooiere en betere games te komen. Welke games dit zoal zijn hebben we voor jullie op een rijtje gezet.

Actie
Om maar meteen goed te beginnen trappen we af met de titel waar veel van verwacht wordt, namelijk Halo 3. Na twee succesvolle delen op de Xbox werd het derde deel als launchtitel verwacht op de Xbox 360, maar deze bleef uit. Vervolgens is het erg stil geworden wat betreft informatie rondom het spel, maar IGN wist te melden dat het spel in trailervorm aanwezig zal zijn op de E3. We wachten in spanning af.



Een andere shooter van formaat is Prey, die tevens op de PC zal verschijnen. Het opvallende van deze game is dat je niet één pad bewandelt om een gang door te komen. Door middel van aangegeven paden kun je bijvoorbeeld tegen de muren oplopen totdat de hele wereld ondersteboven staat. Aangezien het spel ook een multiplayer optie bevat zal de strijd hier zeer spannend worden. Stel bijvoorbeeld dat je onder je twee vrienden ziet lopen die elkaar aan het opjagen zijn, dan trek je snel je geweer en maai je ze van boven neer! Tevens zijn er schakelaars die de hele wereld laten kantelen. Meer over Prey kom je te weten in onze preview



Daar waar games als Halo 3 en Prey weinig realistisch zijn doen Brothers in Arms: Hell's Highway en Medal of Honor: Airborne juist een gooi naar de meest realistische titels. Beide titels zullen tevens op de PlayStation 3, Xbox, PlayStation 2 en PC verschijnen, waarbij laatstgenoemde zelfs al vorig jaar aangekondigd werd. Zoals bij veel van de realistische shooters is de Tweede Wereldoorlog het uitgangspunt. In Brothers in Arms staat zelfs Operation Market Garden centraal, de grootste luchtlandingsoperatie die in Nederland plaatsvond.

Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11


09:17  Eerste screen Rayman: Raving Rabbids
00:23  Meer details over Full Auto 2: Battlelines
 Reacties (371)
 Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15
Roderick op 04-05-2006 om 08:47 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Grote kans dat MS ondergelopen wordt deze E3, maar dat is niet erg. Veel aandacht zal gaan naar PS3 en Wii en na de E3 zien we (of dat weten we al) dat de multiplatform games ook wel naar de 360 gaan. Laat MS maar laten zien dat de 360 technisch niet veel onderdoet voor de PS3, tweede generatie titels moet de lat dan heel hoog leggen.

Gast (83.160.172.xxx) op 04-05-2006 om 09:57
Ik vind juist dat er aardig wat titels zijn... 11 paginas ! Alleen we l iets teveel shooters en racers.. komop big M!

Gast (213.46.153.xxx) op 04-05-2006 om 10:59
@Roderick Zou het juist andersom willen stellen. De ps3 mag nu ECHT laten zien waartoe het in staat is, ben bang echter dat er geen één ECHT werkende ps3 voor het publiek op de E3 zal staan... En het is al bekend van diverse ontwikkelaars dat de x360 en ps3 games er bijna gelijk uit gaan zien, dus als je ze van de x360 kwa graphics niks vindt houd je dan maar vast voor de ps3, want dat wordt ongeveer hetzelfde ;)

Ik haal zowieso de ps3 en nintendo bij m'n 360, want ieder systeem heeft z'n eigen vette games die ik wil hebben.

Gast (.xxx) op 04-05-2006 om 11:04
ik heb een vraag weet iemand waneer rare zijn line up bekend maakt wil wel banja kazooie three zien

Ill.Skillz op 04-05-2006 om 12:45 [Niv: 18 / Exp: 918]
"Gast (213.46.153.x) op 04-05-06 10:59
@Roderick Zou het juist andersom willen stellen. De ps3 mag nu ECHT laten zien waartoe het in staat is, ben bang echter dat er geen één ECHT werkende ps3 voor het publiek op de E3 zal staan... En het is al bekend van diverse ontwikkelaars dat de x360 en ps3 games er bijna gelijk uit gaan zien, dus als je ze van de x360 kwa graphics niks vindt houd je dan maar vast voor de ps3, want dat wordt ongeveer hetzelfde "

Bullshit dat de Graphics identiek zullen zijn.

De developer die dat heeft gezegd is een multi platform developer en het zou ONGELOVELIJK raar zijn als zo iemand ging zeggen dat de een veel beter is dan de ander.

Hij heeft gewoon een politiek correct antwoord gegeven.

Er zijn ongelovelijk veel bottlenecks in de architectuur van de Xbox360, dus wat die gast roept is bullshit.

De voordelen van de PS3 (op hardware gebied) zijn echt ongelovelijk.

Als je met me in technische discussie wilt gaan, be my guest.

The bottom line is, dat er wel degelijk games op de PS3 uitkomen die er veel beter uit zullen zien dan op de Xbox360.

Gast (62.234.127.xxx) op 04-05-2006 om 15:30
whoa !! Een new record 9_9"

Tecnomic NL op 04-05-2006 om 15:35 [Niv: 164 / Exp: 8218]
@Skillz
de verschillen zullen er pas zijn als een game alleen voor de PS3 wordt gemaakt alhoewel deze verschillen ook niet eens groot zullen zijn maar goed....Komt een game zowel voor de 360 als op de PS3 dan verwacht ik gewoon dat de verschillen heel klein zullen zijn.

Maar goed er zitten een aantal sterke games tussen en dit gaat een hele mooie jaar worden voor de Xbox360 alhoewel ik ook hoop dat Sony goede launchgames zal afleveren bij de launch van hunconsole, want dat is zeer belangrijk zeker wanneer je bekijkt dat games als Gears Of War en Too Human ook in die periode zullen verschijnen.

En Rene het is Virtua Tennis 3

Gewijzigd door Tecnomic NL op 04-05-2006 om 15:35

Rene Groen (Eindredacteur) op 04-05-2006 om 15:38 [Niv: 747 / Exp: 37353]
Blijft tussen ons he

Gast (81.205.99.xxx) op 04-05-2006 om 19:42
Ik zie nog een klein foutje op de laatste pagina.
in te rechten --> rechten
foei! ;)

Gast (81.205.241.xxx) op 04-05-2006 om 20:14
zoveel goed titels _O_

Gast (83.162.23.xxx) op 04-05-2006 om 21:29
En waar is Rainbow Six: Vegas?

Gast (62.234.57.xxx) op 04-05-2006 om 21:35
De Devs hebben gewoon gelijk, de consoles zullen heel dicht bij elkaar liggen qua power, ik geloof dat in de game geschiedenis qua power consoles nog nooit zo dicht op elkaar hebben gezeten.
om te beweren dat een Cell chip hardware matig beter zou zijn, ten opzichte van een Xeon is dan ook kort door de bocht, sinds ze beide in de basis dezelfde chip zijn.

maar goed dat is een ander verhaal, ik vind dat er een aantal hele sterke titels op de lijst staan.

Rene Groen (Eindredacteur) op 04-05-2006 om 22:07 [Niv: 747 / Exp: 37353]
Het kan gebeuren dat je in een lijst van 11 pagina's een titel vergeet, Rainbow Six: Vegas is er hier één van

Ill.Skillz op 05-05-2006 om 10:17 [Niv: 18 / Exp: 918]
”Gast (62.234.57.x) op 04-05-06 21:35
De Devs hebben gewoon gelijk, de consoles zullen heel dicht bij elkaar liggen qua power, ik geloof dat in de game geschiedenis qua power consoles nog nooit zo dicht op elkaar hebben gezeten.
om te beweren dat een Cell chip hardware matig beter zou zijn, ten opzichte van een Xeon is dan ook kort door de bocht, sinds ze beide in de basis dezelfde chip zijn.”

Je hebt er totaal geen verstand van vriend.

//////KIJK UIT EEN HELE LANGE TECHNISCHE POST//////

De Xbox360 CPU bestaat uit 3 PPE cores, waarvan elke op 3.2 Ghz draait.
En al die 3 PPE cores sharen een L2 Cache van 1 MB.

The Cell heeft daarentegen 1 PPECore met een 512KB – L2 Cache (maar ook een 56K – L1 Cache)
En 8 SPE´s(1 is uitgezet) die draaien op 3.2 Ghz waarvan elke SPE een 256KB aan Local Storage(LS) sram heeft.

The Cell heeft een gemodificeerde versie van de PowerCore van IBM, dus niet hetzelfde als de 3 cores die je ziet in de Xenon.

Ok en voor jou nu een Xbox360 vs. PlayStation 3 op hardware gebied:

Naar mijn mening staat de PS3 op technisch gebied mijlen voor de Xbox360.
De Xbox360 CPU [Xenon] heeft een paar grote bottlenecks, en als je kijkt naar de VMX units(dat zijn de Powerhouses van de Xenon) zie je dat ze nog lang niet zo krachtig zijn als de SPE´s(uit The Cell), 1 VMX heeft ongeveer de helft van de kracht als 1 SPE.

De CPU van de PS3 is ook superieur vergeleken met de Xbox360 CPU.

Er zijn namelijk zelfs demonstraties gegeven waarin The Cell zelfs beter is als high end GPU´s op GRAFISCH TAKEN!!

Lees:


Recently I came across a link on http://www.gpgpu.org that I found interesting. It described a method of ray-tracing quaternion Julia fractals using the floating point power in graphics processing units (GPUs). The author of the GPU code , Keenan Crane, stated that “This kind of algorithm is pretty much ideal for the GPU - extremely high arithmetic intensity and almost zero bandwidth usage”. I thought it would be interesting to port this Nvidia CG code to the Cell processor, using the public SDK, and see how it performs given that it was ideal for a GPU. First we directly translated the CG code line for line to C + SPE intrinsics. All the CG code structures and data types were maintained. Then we wrote a CG framework to execute this shader for Cell that included a backend image compression and network delivery layer for the finished images. To our surprise, well not really, we found that using only 7 SPEs for rendering a 3.2 GHz Cell chip could out run an Nvidia 7800 GT OC card at this task by about 30%. We reserved one SPE for the image compression and delivery task. Furthermore the way CG structures it SIMD computation is inefficient as it causes large percentages of the code to execute in scalar mode. This is due to the way they structure their vector data, AOS vs SOA. By converting this CG shader from AOS to SOA form, SIMD utilization was much higher which resulted in Cell out performing the Nvidia 7800 by a factor of 5 - 6x using only 7 SPEs for rendering. Given that the Nvidia 7800 GT is listed as having 313 GFLOPs of computational power and seven 3.2 GHz SPEs only have 179.2 GFLOPs this seems impossible but then again maybe we should start reading more white papers and less marketing hype.”

LINK: http://gametomorrow.com/blog/index.php/2005/11/30/gpus-vs-cell/

Een CPU die grafische taken op zich kan nemen is ONGEKEND!

Of de The Cell vs. X86 architectuur.

Waar de The Cell 5 seconden over doet om medische IMAGES te renderen daar doen gespecialiseerde servers 5 MINUTEN OVER!

Link: http://www.mc.com/cell/media/medium.cfm

ONGELOVELIJKE MAAR WAAR.

In een ander artikel werden hele grote topografische highres images gerenderd met raytracing in nonstop 30 FPS.
Waar de x86 processoren maar 1 frame om de 2 minuten konden krijgen.


Er zijn zoveel benchmarks gedaan,waarin je kunt zien dat The Cell 7 keer de kracht heeft als een High End Pentium 4 Processor.

Door de 1 Megabyte Cache en dat de VMX units in de 360 die bandwith met elkaar sharen, is er naar mijn mening gewoon geen dicussie mogelijk dat over een paar jaar je echt grote verschillen gaat zien tussen de 2 als het gaat om Physisc, AI etc. etc.

The Cell heeft laten zien dat ie 3 tot 6 keer krachtiger is in het transformeren van LIGHTNING TASKS dan een Nvidia 7800 GTX. [Zoals ik hierboven heb gespost]

Mensen, zoek eens een andere CPU die grafissche taken opzich kan nemen, en het nog beter kan doen als een GPU.
DAT BESTAAT BIJNA NIET!!!

The Cell is daarom ook echt geen GIMMICK of HYPE.
Dit is echt THE REAL DEAL.

Waarom denk je dat de Medische wereld zo ongelovelijk geinterreseerd is in The Cell[En de overheid ook niet te vergeten]?

Ik heb net fijn uitgelegd dat The Cell echt ongelovelijk is, terwijl ik nog niet eens gepraat heb over de GPU van de PS3.
De beruchte Reality Synthisizer.
Er is jammer genoeg nog weinig bekend over deze GPU.

Behalve dat er developers waren die hebben gezegt dat de RSX ongeveer 40% meer krachtiger zal zijn als een 7800 GTX kaartje.
Er werd door een Nividia rep. Ook gezegd dat een Quad 7800 je ongeveer een idee geeft van de kracht van de GPU.
Dus dat zegt ook wat.

De GPU en CPU van de PS3 kunnen ook HEERLJK samenwerken met elkaar.
Je kunt vanaf elke plek op The Cell schrijven/coden naar de RSX, dus instructies geven.
Dit is ook een CLOSED SYSTEM. En is ONGELOVELIJK efficient.

De grafische workload kan dus van de the cell overgegeven worden naar de RSX en andersom.

De PS3 is daarom ook ZO ONGELOVELIJK FEXIBEL vergeleken met elke andere architectuur ooit.
De meeste programmeurs zijn daarom ook heel erg HAPPY dat er zo´n CPU design is ontworpen.
Want nu hebben de programmeurs dus ook ECHT VOLLE controle over wat en hoe de hardware/systeem iets moet doen.

En daarom vind ik het nogal erg raar als mensen gaan roepen dat de kracht van de PS3 en Xbox360 zo dicht bij elkaar liggen.

De PS3 is echt een ONGELOVELIJK KRACHTIG PLATFORM, en nu is het aan de developers om dat ook te laten zien.

Gast (62.163.50.xxx) op 05-05-2006 om 15:34
@Ill.Skillz
''De PS3 is echt een ONGELOVELIJK KRACHTIG PLATFORM, en nu is het aan de developers om dat ook te laten zien.''

Dat is t probleem juist de meeste developers doen er niets mee(misschien alleen Kojima dan :P)

Ill.Skillz op 05-05-2006 om 15:48 [Niv: 18 / Exp: 918]
LOL

Dan ken jij de Devs van Lair nog niet.

Factor 5

Ik kan me de launchgames van de Nintendo GameCube nog wel herrinren, aangezien Factor 5 toen nog een ongelovelijke vette titel voor de Cube had uitgebracht namelijk: Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II.

Toen ik die game voor het eerste speelde, viel mijn bek letterlijk open.

En ik snap tot de dag van vandaag nog steeds niet hoe ze dat nou geflikt hebben op de Cube.

Of Team Ico, heb je de games van hun gezien op de PS2?
En nu hebben ze gewoon 12 keer zoveel kracht om mee te werken, OMG.

Hoe ze hebben ge code voor de PS2 is voor mij echt gewoon abra kadabra.
Met zo'n ongelovelijk kut hardware nog wel[Met alleen maar 4 embedded ram]

En nu hebben ze ook nog onmenselijk veel power om mee te werken...
IK KAN HAAST NIET WACHTEN

WOEIIII

Nelus op 05-05-2006 om 17:22 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Ok, je hebt me dus net overgehaald om te wachten op de PS3 en niet de Xbox 360 kopen ...ik weet niet wat ik ga doen. Xbox 360 kopen...PC upgraden..of een jaar wachten op de PS3...De Wiirevo ga ik zowieso kopen.

Gast (62.234.57.xxx) op 05-05-2006 om 20:12
Wat een hoop hype zeg..
Men schijnt te vergeten dat van de Cell chip verschillende varianten op de markt komen, net als van de x86 chip(pentium, celeron, noem maar op), en dat sommige van die testresultaten die worden gepubliceerd onder het kopje "cell" absoluut niet ter zake doen wat betreft specs voor de PS3, aangezien die een variant heeft van de Cell.
Een van de vele.
De Cells waarop technische demo's te zien zijn geweest, zijn niet persé identiek aan de chip die de PS3 gaat bevatten.

Gast (82.75.62.xxx) op 05-05-2006 om 23:28
heey skills, je vergeet te zeggen dat de developerssoftware van de 360 minsten 3x zo makkelijk mee te werken is als die van de ps3. (en dat zeggen tot nu toe alle developers, zelf de multi-platformers) de ps3 kan nog zulke goede hardware hebben, maar als het moeilijk is om al die kracht te gebruiken ga je toch uiteindelijk geen verschil zien tussen de 360 en de ps3. ook zech je in je technische post niks over de technische voordelen van de 360 (zoals een betere GPU, ook al scheelt dat haast niks) verder zijn er nog maar 2 tests geweest met de cell die in de ps3 komt, en die blijkt dus de zwakste te zijn van alle geteste cell's tot nu toe.
het verschil met de cpu van de 360 zal dus niet zo enorm zijn als jij zeg. Ook valt het me een beetje op dat je het niet hebt overe de bd-drive in de ps3, die blijkt namelijk vreselijk onstabiel te zijn, en uiteindelijk komt alle informatie daar toch vandaan. tot nu toe kunnen ze de laadtijden van een 360-grafische-kwaliteit-game van 1gb per map niet eens onder de 10 minuten krijgen.

dit is allemaal geen fanboy-actie trouwens
want ik ga ook een ps3 kopen, die word gewoon supervet
(ik heb de 360 trouwens wel, en de grafische details zijn wel duidelijk goed gerendered(bij pgr3 en GRAW in ieder geval )

Mario

Ugamer op 06-05-2006 om 11:01 [Niv: 14 / Exp: 707]
Jullie hadden wel zin om te typen he?

Ill.Skillz op 08-05-2006 om 16:53 [Niv: 18 / Exp: 918]
"heey skills, je vergeet te zeggen dat de developerssoftware van de 360 minsten 3x zo makkelijk mee te werken is als die van de ps3. (en dat zeggen tot nu toe alle developers, zelf de multi-platformers) de ps3 kan nog zulke goede hardware hebben, maar als het moeilijk is om al die kracht te gebruiken ga je toch uiteindelijk geen verschil zien tussen de 360 en de ps3. "


Bullshit de Middleware op de PS3 is net zo goed als op de Xbox360.

En het grappige is dat de beste developers nu voor de PS3 werken, aangezien dat dezelfde zijn die op de PS2 al die vette shizzle hebben geleverd(kuch team ico kuch), en iedereen weet hoe de PS2 een bitch was om er voor te programmeren.

"ook zech je in je technische post niks over de technische voordelen van de 360 (zoals een betere GPU, ook al scheelt dat haast niks) verder zijn er nog maar 2 tests geweest met de cell die in de ps3 komt, en die blijkt dus de zwakste te zijn van alle geteste cell's tot nu toe.
het verschil met de cpu van de 360 zal dus niet zo enorm zijn als jij zeg. "

Wat lul jij man.

The Cell verkracht de Xenon IN ELKE TAAK.
Jezus doe eens een beetje research.

The Cell toont Raytracing (Meest intensieve grafische taak, Devs schreeuwden altijd dat zoiets onmogelijk zou zijn in games, aangeziend het zoveel hardware resources ineemt) Maar we zien zelfs raytracing in een game (Warhawk).

The Cell rendered Medische Images in 5 seconden, waar gespecialiseerde servers 5 minuten over doen.

Ik kan jaren hierover doorgaan, maar lees eens mijn post voordat je gelijk dom reageerd.

Je snapt gewoon totaal niet waar je over praat.

"Ook valt het me een beetje op dat je het niet hebt overe de bd-drive in de ps3, die blijkt namelijk vreselijk onstabiel te zijn, en uiteindelijk komt alle informatie daar toch vandaan. tot nu toe kunnen ze de laadtijden van een 360-grafische-kwaliteit-game van 1gb per map niet eens onder de 10 minuten krijgen. "

Wat verzin jij allemaal bullshit man.
BD-Drive in de PS3 heeft seek times waar je U tegen zegt.

Omdat de BD-DRIVE zo langzaam draait blijft de ERROR RATE van een 2XBlu-ray zo ongelovelijk laag.

En het is trouwens niet zo dat een 12x DVD sneller is als een 2xBD. [Wat overigens velen van jullie denken]

12x DVD stream reading speed is 120Mb/s.
2x BD stream reading speed is 70Mb/s.

Jullie kijken naar de stream reading speed en denken dan dat BD langzamer is, toch?

Laat ik beginnen met dat geen enkele games programmeur zo goed zal zijn in het programmeren van een game en alles te gaan zitten STREAMEN.

Wanneer je games speelt zal 70% van het laden ZOEKEN en ERROR RETRY´s zijn en niet van het READEN.

BD heeft de helft van de searching tijd nodig om iets te vinden en 2 keer zoveel accuratie als DVD.

Gast (195.225.177.xxx) op 10-04-2007 om 01:29
Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.sh8cale.org/treviso

Gast (195.225.177.xxx) op 13-04-2007 om 07:37
Nice site you have! http://www.priup40.org/il-giorno

Gast (195.225.177.xxx) op 13-04-2007 om 16:01
L'information interessante que vous avez! I'am allant revenir bientot. http://www.sh8cale.org/digitali

Gast (195.225.177.xxx) op 13-04-2007 om 20:56
Inferno! luogo grande per sicuro! http://www.sh8cale.org/media-player

 Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Electronic Entertainment Expo
Type:
Event
Releasedatum:
Niet
Ontwikkelaar:
ESA
Uitgever:
ESA
Media:
Geen media gevonden