De meeste gamers zullen deze game niet echt veel bijzonders vinden, maar de tech-geeks zoals ik zijn er echt helemaal gek van.
Dat komt namelijk door de tech die gebruikt wordt in deze game.
Het is echt ongelovelijk wat voor dingen ze wel niet in de game hebben kunnen stoppen.
__
HDR
4xAA
Raytracing( !!!!! ) Volumetric Clouds [3D]
Color Maps
Ambient Occlusion Maps
Parallax Maps
Dynamic Shadows
Point Lights
Procedural Animation
[En al deze mambo jambo met 100+ vijandelijke schepen op het scherm met individuele AI]
__
De reden dat ik die uitroep tekens achter Raytracing heb staan is omdat Raytracing ONGELOVELIJK veel hardware resources inneemt.
Uitleg raytracing:
Ray tracing describes a realistic method for rendering images (or frames) constructed in 3D computer graphics environments. It works by tracing the path taken by a ray of light from the camera through the scene, then calculating the reflection, refraction, or absorption of the ray when it intersects objects in the world.
Er is geen enkele CPU die realtime raytracing aankan en de meeste GPU's krijgen het pas in beeld met 5 FPS ofzo :S, en in Warhawk zie je gewoon wolken die worden ge-raytraced...
Hoe die gasten dat wel niet hebben kunnen klaren bij Incognito Games, OMFG.
Dit is DE game die //TECHNISCH// echt elk andere game doet verbleken. LETTERLIJK.
Gewijzigd door Ill.Skillz op 02-06-2006 om 12:25