Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Nieuwe art The Legend of Zelda: Twilight Princess


Door Gideon op 13-07-2006 om 00:58
Bron: Hyrule.net

The Legend of Zelda: Twilight Princess kan de laatste topper voor de Nintendo GameCube worden, en meteen ook de eerste voor de Nintendo Wii.


Hoe dat zit? Heel simpel. De game komt namelijk uit op zowel de GameCube als de Nintendo Wii. De laatste versie zal echter gebruik maken van de Wii-Mote, waarbij dus de besturing anders zal zijn. Tevens zul je de game op de Wii in breedbeeld kunnen spelen, iets wat de GameCube versie niet bevat.

In The Legend of Zelda: Twilight Princess gaan we wederom op pad met Link. Ook Epona is weer van de partij, wat betekend dat de gigantische oceaan verleden tijd is. Toch zit er nog steeds genoeg water in de game en zul je ook moeten varen, bijvoorbeeld om bij je favoriete visstekje te komen. Jazeker, de legendarische minigame uit Ocarina of Time is terug.





10:07  Trailer met commentaar developer voor Mass Effect
00:10  Haalt Too Human 2006 niet?
 Reacties (30)
 Pagina: 1 | 2
Gast (62.195.189.xxx) op 13-07-2006 om 01:09
Nog geen Zora gezien. Das toch echt mijn favoriete tribe van Zelda.

En die Gorons zijn lelijk!!!!

Limmepie op 13-07-2006 om 01:17 [Niv: 21 / Exp: 1043]
Dat zei ik dus, maar ik moet me elke dag weer opnieuw inloggen:s.

Anyway, ik hoop dat dit spel de Windwaker zwaar overtreft. De windwaker was een zware 3 in mijn ogen. Net iets hoger dan The Legend Of zelda 2, dus...

Gideon op 13-07-2006 om 01:18 [Niv: 163 / Exp: 8165]
Muah, Wind Waker is na Ocarina of Time, A Link to the Past en Link's Awakening mijn favoriete Zelda. Vond Majora's Mask slechter eerlijk gezegd. Maar zelfs die was niet echt slecht, gewoon een mindere Zelda

Lekkere tijd om nog te reageren trouwens (al mag ik niets zeggen, ik heb het nieuws net nog gepost ).

Uchiha_Shadow op 13-07-2006 om 01:32 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Wind Waker is dik underrated door het publiek. Stomme pubers die alleen realistische graphics geil vinden. Ik hou meer van de cell-shaded link. Toch ziet dit spel eruit als de ultieme zelda. Die fireboss ziet er vet uit.

Paul_jambers op 13-07-2006 om 01:44 [Niv: 68 / Exp: 3394]
mij hoor je ook niet klagen dat wind waker slecht was door de graphics maar meer door al dat varen de hele tijd en ik hoop zo dat deze game het lange wachten waard is het is bijna nog mn enigste reden om gamen kicken te blijven vinden heb hele grote hoop bij deze game

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 01:44
Hopen dat het halen van nieuwe items weer het magische gevoel geeft als bij voorgaande delen, zoals het vinden van een bepaald voorwerp diep in een bos omringd door vreemde misteries, en met dat item aan de andere kant van de wereld iets unlocken.
Zijn maar weinig spellen die daar zo' n impact op hebben.

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 01:50
Wind Waker moet men ook niet vergelijken met Ocarina of time en TP, elke zelda heeft zijn eigen soort uitstraling. .
Al ga ik zelf ook liever voor het ocarina of time genre, alle zelda' s zijn goed of super , op de link versie van de nes na.

Uchiha_Shadow op 13-07-2006 om 02:01 [Niv: 344 / Exp: 17178]
En nog iets van 10 andere onbekende Zelda's =)

Ik wil niet een hele discussie over the wind waker started hoor, maar het enige negatieve punt (ok, naast misschien de moeilijkheidsgraad) van TWW is zo ongeveer het zeilen (persoonlijk vond ik dit helemaal niet zo erg en ik heb het spel dan ook 5 keer uitgespeeld), dat is niet een reden om het spel "een 3" te geven zoals Limmepie zei, of zelfs om het maar als al te erge kritiek te nemen. Het is gewoon geen perfect spel, maar wel heel erg goed, en volgens mij zit er meer puberaal gedrag achter de TWW-haat dan goed-onderbouwde kritiek.

Gast (81.82.145.xxx) op 13-07-2006 om 10:06
windwaker is NIET slecht. gewoon het triforce-verzamel-stuk suckt echt heel erg hard omda 't juist zo veel te lang duurt.
da mag twilight princess niet bevatten, en zal het ook niet bevatten, zo 'n vastloop-stuk.

die goron's zijn volgens mij van een ander ras als degene in ocarina of time. die punt op hun hoofd was er eerst niet. goedaardig zijn ze wel, op een paar na.

Joni Philips (Eindredacteur) op 13-07-2006 om 10:18 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
WW is niet slecht, gewoon ongelofelijk overrated, op GameRankings 16de beste game ooit. Staat nog niet eens in mijn top 5 Zelda's. (A Link to the Past, Ocarina of Time, Oracle of Ages, Oracle of Seasons, Majora's Mask) Ik zou het wsl een 6-7 geven op gameplay en graphics (niets tegen cell-shading, er zijn gewoon veel betere voorbeelden van goede cellshading, bijv JRSF, Sly Cooper, Killer 7, Viewtiful Joe), 8-9 voor geluid en 3-4 voor replay.

Gideon op 13-07-2006 om 11:10 [Niv: 163 / Exp: 8165]
Ben ik absoluut niet met Joni eens. Vooral het stukje cellshading niet; Sly Cooper, Viewtifull Joe en JRSF beter in qua graphics?! Absoluut niet. Beste cellshaded game (die de techniek het betst beheerd) is absoluut Wind Waker. ALleen Killer7 komt in de buurt, maar die doet weinig indrukwekkends eigenlijk.

Wat betreft gameplay; iets teveel recyclen van bazen imo in vergelijking met OoT, iets te weinig dungeons en dat zoeken naar TriForce charts zuigt. Voor de rest niets op aan te merken.

Limmepie op 13-07-2006 om 11:18 [Niv: 21 / Exp: 1043]
Min punten van WW?

1).Het varen
2).Het eindeloos zoeken van die stomme kaarten en triforce pieces
3).Weinig kerkers
4). Bij the WW was het letterlijk, kerkertje in, wapentje zoeken, eindbaas zijn kop der mee inrammen.
5). De animaties van beesten als je ze verslagen hebt: Dat poof, paarse stofwolkje. Dat is wel heel simpel, maar bij OoT heb je een heel filmpje van de eindbaas die zich dood rent. Dan voel je jezelf echt machtig!

Aangezien de kerkers kort simpel en soms vervelend zijn het varen daarbij toe is er weinig leuks aan WW. Daarna kon je die stomme triforce zoeken. Heel vervelend. De muziek uit die triangel was lelijk. Of toverstokje. Nou dat was uit MM ook wel. Die van OoT was de mooiste! OoT krijgt van mij ook een 10. MM een 6 en de WW een 3. Alleen het verhaal is elk Zelda spel goed.

Gewijzigd door Limmepie op 13-07-2006 om 11:22

Kujatochi op 13-07-2006 om 11:23 [Niv: 16 / Exp: 812]
oracle of ages en seasons zijn 2 games die ik grijs heb gespeeld , met de top 5 ben ik het helemaal met Joni eens

Master Killer op 13-07-2006 om 13:00 [Niv: 87 / Exp: 4361]
Windwaker vond ik een erg goede game en zou bij mij ongeveer een 90 scoren.
Nadeel ervan was wel dat er te weinig kerkers waren, hebben ze die triforce stukken zoeken er maar in gedaan in plaats van de 2 tempels die er nog in moesten komen.

En in Ganonstower moest je alle 4 de eindbazen nog eens verslaan maar dan in het zwart wit.... had dan 4 nieuwe gemaakt.

En ik vond zo mooi van Ocarina of Time je Ocarina of Time weet je hoe mooie deuntjes dat zijn en als je een liedje gespeeld hebt zie je een heel mooi filmpje met muziek echt

Dat als je een vijand hebt verslagen dan poef en is die we vond ik niet erg...
En het lange varen op het begin de eerste 10 minuten echt . alleen van toen tot dat eiland waar je teleporteren leert duurde wel lang. Moest ik steeds vaar richting zetten en in die tijd even iets anders doen.
Sinds Windwaker snap ik niet wat mensen zo leuk aan een bootje vinden op zee, alleen maar water water water... as ffar as the eye could see. Ej dat zegt Ganondorf The King of Evil ook op het laatst.
Toch is WindWaker een zelda geworden die ik het meest heb uitgespeeld alleen omdat die zo simpel en vrolijk is
Is nu al 49 keer door mij uitgespeeld

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 14:47
waarom zijn mijn 2 berichten van gister verwijdert ?

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 15:01
Ff een vraag aan joni (niet om vervelend te zijn althans), een spel zoals dbz tenkaichi 2 prijs je de hemel in, vooral omdat er veel characters inzitten etc etc. (terwijl ik vind dat er meer gesleuteld kan worden aan de kwaliteiten in het spel) en een spel die gewoon niet super is maar goed wel een kleine 8 verdient je hooguit een magere 7 geeft.

Joni Philips (Eindredacteur) op 13-07-2006 om 16:17 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
Ik vraag me af waar ik Budokai Tenkaichi 2 de hemel in prijs? Ik heb hoe dan ook geen ervaring met het spelen van Budokai Tenkaichi 2, of het origineel for the matter. De game verdient vooralsnog het voordeel van de twijfel, waar aan de andere kant ik met TWW genoeg ontgoocheld ben. Daarnaast is een 7 nog een goed cijfer. 7 is voor mij zowat de grens tussen goed en redelijk. Daarnaast lijkt me ook dat Budokai Tenkaichi 2 en The WInd Waker niet te vergelijken zijn. Een Beat-'Em-Up moet aan andere criteria voldoen dan een Action/Adventure

Gewijzigd door Joni Philips op 13-07-2006 om 16:18

kuRta!_eRt op 13-07-2006 om 20:48 [Niv: 14 / Exp: 721]
windwaker is een hele vette zelda; vernieuwde look en toch hetzelfde gevoel. echt precies wat de serie nodig had na oot en mm. (anders had je nu niets vetters gehad, of een game als ww) ik hoop dat ze de volgende zelda´s veel mensen voor een hele lange tijd bezig gaan houden en dat daarna weer een cellshaded komt. met graphics als hierboven zijn getoond. lekker rauw dus.

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 21:45
Ja, ok de hemel in prijzen was een beetje over the hill, maar toch kwam je er best enthousiast over de characters uit enne die term beat em up raakt wel een beetje uit de mode :P ze proberen er althans meer story in te krijgen. Ookal is t een beat em up, diepgang maar er van mij wel meer in, wel leven niet meer in de street fighter 2 descenia.

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 21:48
maar, we leven * * sorry van de spelfouten ^^

lloyd op 13-07-2006 om 22:28 [Niv: 68 / Exp: 3397]
heeeel erg mooi

Joni Philips (Eindredacteur) op 13-07-2006 om 22:46 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
Och got, dat was gewoon de feiten opnoemen. 130 karakters is gewoon verbazend hoog aantal. Trouwens, waarom zou een Beat-'Em-Up met een verhaal geen Beat-'Em-Up meer zijn. Zowat elke Beat-'Em-Up heeft een verhaal.

Gast (84.83.97.xxx) op 13-07-2006 om 23:55
T gaat mij niet zo zeer om het genre maar om de inhoud van een spel, ik maak niet zo gauw onderscheid van een adventure beat em up, rpg whatsoever ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit in elk soort game (welke game dan ook) :) en dan praat ik niet alleen over graphicskwaliteit.

Stormbreaker op 14-07-2006 om 11:18 [Niv: 24 / Exp: 1217]
zeer goed

Joni Philips (Eindredacteur) op 14-07-2006 om 11:25 [Niv: 1181 / Exp: 59072]
In een Beat-'Em-Up is kwantiteit een vereiste. Een Beat-'Em-Up met 1 personage, zelfs als is het het best uigewerkte personage ooit, suckt.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Type:
Game
Releasedatum:
08-12-2006
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media