Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Leer meer over Resistance: Fall of Man


Door Rene Groen op 02-10-2006 om 16:42
Bron: Gamefront

Hoewel de PlayStation 3 meerdere veelbelovende titels geeft gaat de aandacht vaak uit naar Resistance: Fall of Man. Dit is overigens niet geheel ontoevallig, de ontwikkelaar geeft regelmatig informatie over de game, vandaag is daar geen uitzondering op.

'Ons' eigen Official PlayStation Magazine heeft de eer voor de details, wij zetten ze even op een rijtje.

- Vroeger was het zo dat de computer tegenstander altijd een reden had voor zijn verstand binnen het level. Zo zaten ze altijd achter een muur, een container of een ander object om zo hun cover te behouden. In Resistance: Fall of Man analyseert de Chimera het level constant, waardoor deze een stuk slimmer is. Stel dat er een tank ontploft waar dozen op stonden, dan zoeken ze dekking achter deze dozen. Verder zullen ze mobiele objecten ook verplaatsen op het moment dat ze doorgang willen.

- Resistance: Fall of Man kent zogeheten 'Hero moments'. Stel dat een Chimera een persoon te pakken heeft, dan kun je kiezen of je deze persoon red of laat sterven. Middels een cutscene zie je de situatie en kun je bepalen of je je ermee bemoeit.


17:52  Splinter Cell sluipt naar zijn release op 48 screens
16:31  Nieuwe details van Mercenaries 2: World in Flames
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Digital Knight op 02-10-2006 om 16:50 [Niv: 12 / Exp: 600]
Hmmm, de AI lijkt op die van Half Life 2 zo te zien, opzich een goed teken.
Aangezien die zich ook aanpaste aan de dynamiek van de omgeving.

ToxicSnake op 02-10-2006 om 19:39 [Niv: 74 / Exp: 3720]
Ik hou van goede AI, nu hoeft hij alleen maar te praten, zoals een normaal mens, en online gamen is bijna overbodig

Jeweet op 02-10-2006 om 23:17 [Niv: 74 / Exp: 3697]
ja die A.I. van Halflife2 was ook wel goed. Wel chill dat ie hier ook ook goed is beter dan van die domme mannetjes die gewoon naar je toe rennen en schieten en stilstaan ne gwoon...ja ..dom

Jeweet op 02-10-2006 om 23:18 [Niv: 74 / Exp: 3697]
perfect dark zero A.I.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Resistance: Fall of Man
Type:
Game
Releasedatum:
23-03-2007
Ontwikkelaar:
Insomniac Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media