Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Alone in The Dark beelden


Door Roderick op 10-05-2007 om 20:49

De strijd om de meest creepy horrorgame gaat niet alleen tussen Resident Evil en Silent Hill, ook Alone in the Dark bemoeit zich er tegenwoordig weer graag mee.

Enkele belangrijke dingen zijn alvast op een rijtje gezet:

- Kennen we Alone in the Dark uit 1992 nog? In die game speelden we Edward Carnby, dezelfde man die ook in het nieuwste deel het hoofdpersonage zal zijn.
- Het verhaal draait om de vraag waarom Carnby in 2007 niet ouder is geworden t.o.v. 1992.
- Alone in the Dark moet geen simpele kopie gaan worden van andere survival-horror games als Resident Evil en Silent Hill, maar wil gaan innoveren in verschillende elementen. Eén van de manieren waarop ze dit willen bereiken is door met meer interactie te komen binnen het spel.
- Een situatie oplossen kan op verschillende manieren, de meest logische oplossing (degene die je in het echte leven ook zou nemen) zal ook binnen het spel vaak de beste oplossing blijken te zijn.
- Angst bij de speler is natuurlijk belangrijk bij games als deze, iets waar de ontwikkelaar dan ook op in speelt. Als snel zul je dan ook denken dat er weleens iets achter de deur van de kast zal zitten, of dat er iets zich schuil houdt in de donkere hoek van de kamer. Mede op deze manier wil de ontwikkelaar ook de gevoelens van de speler manipuleren.
- Op screenshots zagen we al dat Edward Carnby wonden op kan lopen en deze gaan verder dan de mooie plaatjes zelf. Loop je namelijk wonden op, dan zou het tevens kunnen dat je lichamelijke mogelijkheden beperkt worden en je zintuigen minder goed reageren. In het spel zien we dit bijvoorbeeld terug wanneer het beeld waziger wordt.
- Regelmatig zul je tegenover vijanden komen te staan, je vuurwapens zijn hierbij slechts één middel om de situatie te overwinnen.
- Het ontwikkelteam maakt gebruik van een rendersysteem dat ze fotorealistisch noemen. Het resultaat is een systeem vol mooie effecten voor licht, scherpte en diepte.
- Het geluid in het spel speelt uiteraard een grote rol, aan dit geluid dragen Olivier Derivière (de soundtrack), een orkest en een Hongaars koor bij.
- In Europa zullen de Xbox 360 en PlayStation 2 release in het vierde kwartaal verschijnen, de releases voor de PlayStation 3, Nintendo Wii, Nintendo DS en PSP volgen pas later.





20:57  Meer PGR4 beelden + video
20:42  Crackdown krijgt veel downloadable content
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (62.163.84.xxx) op 10-05-2007 om 21:40
komt die nou toch voor de ps2??? Jippie :9

Urkie op 10-05-2007 om 21:40 [Niv: 71 / Exp: 3527]
Jammer dat hij voor de ps3 pas later komt maar verder erg vet spel voor al die "photorealistische graphics" spraken me aan

im2 op 10-05-2007 om 21:53 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Op screenshots zagen we al dat Edward Carnby wonden op kan lopen en deze gaan verder dan de mooie plaatjes zelf. Loop je namelijk wonden op, dan zou het tevens kunnen dat je lichamelijke mogelijkheden beperkt worden en je zintuigen minder goed reageren. In het spel zien we dit bijvoorbeeld terug wanneer het beeld waziger wordt.

Dit is next-gen

Gast (86.87.11.xxx) op 10-05-2007 om 22:13
dit spel moet ik gwoon hebben op me ps2, ik houdt namelijk wel van schrik effecten of enge spellen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Alone in the Dark
Type:
Game
Releasedatum:
20-06-2008
Ontwikkelaar:
Eden Games
Uitgever:
Atari
Media:








Meer media