Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

LingerInShadows toont trailer


Door Roderick op 26-03-2008 om 09:46
Bron: OnAxis

Vorig jaar werd er al patent vastgelegd op de naam LingerInShadows. Veel meer dan dat weten we nog steeds niet, wel zijn er nu de eerste bewegende beelden.

Voorlopig is LingerInShadows niets meer dan een techdemo die werd gemaakt om de kracht van de PS3 te tonen, maar op het web circuleren geruchten dat Sony dit project uit wil breiden en er een game van wil maken. In hoeverre dit een game wordt, daar zijn wat onduidelijkheden over: de ene bron spreekt over een complete game, een andere over een meer interactieve film-ervaring. Voor meer info is het even afwachten. In de tussentijd kunnen we genieten van dit filmpje.



09:50  Infinity Ward over maps Call of Duty 4
09:36  Nieuwe beelden Star Soldier R
 Reacties (11)
 Pagina: 1
Salsa85 op 26-03-2008 om 09:57 [Niv: 82 / Exp: 4118]
Vaag

Maar wel erg mooi gedaan

prangstar op 26-03-2008 om 10:37 [Niv: 99 / Exp: 4926]
freaky

Urkie op 26-03-2008 om 10:37 [Niv: 71 / Exp: 3527]
Die hond deed me sterk denken aan Dombo

Gast (194.169.216.xxx) op 26-03-2008 om 11:34
Wat een real-time techdemo is, kan ook vertaald worden naar een game. Wie weet zijn ze al een tijd bezig met puur en alleen gameplay bouwen betreft de game zelf. Dat is een methode die onder andere ook toegepast word bij mario galaxy.

En sowieso. FFVII techdemo was bijvoorbeeld zwaar impressive, maar als we crisiscore mogen geloven, zullen we FFVII weer opnieuw zien. En ik geloof er natuurlijk onmiddelijk in, dat de techdemo van FFVII door SE zeker weten ook gerealiseerd kan worden ingame realtime met gameplay

mercy0001 op 26-03-2008 om 13:23 [Niv: 157 / Exp: 7862]
wow dit is in SD en is zo mooi wat moet dit in HD niet zijn.

Gast (82.92.237.xxx) op 26-03-2008 om 13:23
GRUWELIJK, ook die muziek, maarru eff een vraagje:

Is dit PS4?! :P

Gast (82.173.115.xxx) op 26-03-2008 om 14:04
Best vette sjit.

Matesers op 26-03-2008 om 14:35 [Niv: 58 / Exp: 2892]
Op hoeveel procent van de kracht van de ps3 is dit dan ongeveer?

Gast (194.169.216.xxx) op 26-03-2008 om 16:21
Alvast niet 100%. Het ziet er allemaal goed uit, maar zeker wel te doen voor de ps3. Ze hebben een goede bone spline system geschreven voor alles wat sliertig beweegt, en verder goede belichting.
Dus techdemo of niet. Dit zul je gewoon in de game zelf terug zien.

Sommige mensen denken namelijk dat een techdemo van developers iets is waarbij het systeem extreem gestrest word en dat zonder dat de gameplay er nog maar bij zit, maar dat is niet waar voor de meeste techdemo's. Het invoegen van gameplay is niet veel zwaarder dan wat de techdemo zelf heeft te bieden.
Alle visuals zijn namelijk al draaiende en animaties,particles, advanced bones systems worden allemaal al berekent. Dat een character op basis van een knopje X is dus niet veel anders dan dat characters realtime op je scherm bewegen zonder knopje. De XYZ berekeningen moeten dus alsnog uitgevoerd worden.

En tegen de tijd dat gameplay is ingevoerd, weet men alles al zo'n 10% tot 20 procent geoptimized te hebben, waardoor alles dus met gameplay vlekkeloos kan draaien.

En hoeveel % het verbruikt kan je niet echt weten. Het ligt namelijk eraan hoe geoptimized het is. Maar ik geloof eerder 50% waarbij er nog ruimte is voor optimizations.


Gast (84.104.40.xxx) op 26-03-2008 om 19:18
eeeeeeh, kweet niet wat ik hier van moet denken. ziet er wel apart uit. geen diee waar dit heen gaat, maar voorlopig wekt het mijn interesse

Nash op 26-03-2008 om 21:30 [Niv: 73 / Exp: 3656]
Tja om te bepalen hoeveel % het is zul je eerst moeten weten wat 100% is. En als je weet wat de 100% is weet je hoe je dit moet benutten. Er kan dus niet gezegd worden hoeveel % dit van de Ps3 benut, het kan alles zijn, het kan 10% zijn.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Linger In Shadows
Type:
Game
Releasedatum:
09-10-2008
Ontwikkelaar:
Plastic Studios
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:







Meer media