Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Mei 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Veertien maal Supreme Commander


Door Roderick op 26-03-2008 om 15:20

Jarenlang verschenen RTS spellen bijna alleen op de PC, maar tegenwoordig maken veel RTS de overstap naar de console. Ook Supreme Commander maakt de overstap van de PC naar de Xbox 360. De Xbox 360 versie moest normaal volgende maand verschijnen, maar de titel is nu uitgesteld naar de zomer van 2008.





























16:14  Take Two weigert EA bod
12:15  JoWood breidt uit
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Gast (82.92.237.xxx) op 26-03-2008 om 15:23
jeetje wat nep, zijn er niet rts-en met normale units (tanks, mannetjes, vliegtuigen)en snelle gameplay zoals RA2? Ik zie echt amper verschil tussen de units.
RA2 was zo ontzettend duidelijk

MaartenL (Redacteur) op 26-03-2008 om 16:17 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Als je het speelt snap je de opzet wel

Het is wel een aparte RTS in ieder geval. Grote legers, gevechten met honderden tegelijk, dropships over heel de map, experimental units groter dan gebouwen die honderden eenheden wegblazen, artillerie van kilometers ver kraters zien slaan, etc.

Klinkt toch goed niet?

Ik heb hem op PC en speel hem nog vrij regelmatig. Bij mij staat ie in ieder geval hoog aangeschreven.

dark lars op 26-03-2008 om 16:47 [Niv: 108 / Exp: 5400]
hmm niet echt mooi ^^

Djierod op 26-03-2008 om 19:34 [Niv: 70 / Exp: 3481]
@dark lars
Grafisch is dit niet zo super mooi inderdaad, maar dat hoeft ook niet. De gameplay is ECHT het belanrijkste. Als je eenmaal bezig bent, kijk je niet meer naar die graphics.

Kurosaki01 op 26-03-2008 om 19:49 [Niv: 154 / Exp: 7711]
Zeker zoiets als Ground Control?

Zwaf op 26-03-2008 om 22:32 [Niv: 14 / Exp: 711]
Nu Nuke-impact ziet er anders wel gaar uit
Heb dit spel een tijd lang gespeeld en het is gewoon een supervette RTS.
Verder niet super ingewikkeld of zo, alhoewel taktiek je in dit spel heel ver helpt. Het feit dat je units per 50tal kan bouwen geeft al aan hoe massive het is (en laggy!!) . Tis echt een RTS die je es geprobeerd moet hebben. Als de legers iets meer gevarieerd waren, de AI beter en het spel niet zo laggy, was het de beste RTS ooit geweest imo }> (en heb er veel gespeeld)

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Supreme Commander
Type:
Game
Releasedatum:
16-02-2007
Ontwikkelaar:
Gas Powered Games
Uitgever:
THQ Inc.
Media:








Meer media