Bij Sony Bend wordt momenteel Resistance: Retribution ontwikkeld voor de PlayStation Portable. In de game speel je met James Grayson die wraak wil nemen op de Chimera in West-Europa om de dood van zijn broer te wreken.
Wii gamer
op 19-02-2009 om 18:28
[Niv: 290 / Exp: 14517]
Wel vet dat ze dit in een psp-spel stoppen, alleen lijkt dit mij toch vrij prijzig, omdat motion-cap toch wel een van de betere technologieën vereist. Ik heb toch het gevoel dat ze dit niet hoefden te doen, maar het is alleen voordelig voor het spel.
AmazingShikoku
op 19-02-2009 om 18:46
[Niv: 129 / Exp: 6459]
Damn, wat ben ik toch blij met eindelijk weer een AAA topper voor de psp
GekooktEi
op 19-02-2009 om 19:36
[Niv: 483 / Exp: 24134]
Tof dat ze dit hiervoor doen, voor de PSP-versies van Syphon Filter dus ook? Maar inderdaad, het is misschien wat overdreven technologie voor een PSP-game.
Wazzim
op 19-02-2009 om 19:37
[Niv: 139 / Exp: 6951]
ben ik de enige die ziet dat er onder die editors pc-scherm een ps2 staat? zo rond 2:10... wat raar.. testen ze het dan op de ps2 en zetten ze het dan over naar psp?
Gewijzigd door fusioN op 19-02-2009 om 20:54
Ikkyu
op 20-02-2009 om 23:57
[Niv: 88 / Exp: 4417]
Idd, goed opgemerkt.
Maar ik denk niet dat ze het "eerst testen op de ps2 om dan over te zetten naar psp" . Die developpers willen gewoon hun infrastructuur meteen goed hebben. Of het nu om een PS2 of om een PSP game gaat
im2
op 21-02-2009 om 16:09
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Als een studio éénmaal een mo-cap studio heeft kunnen ze hem maar beter gebruiken dus ik denk niet dat het zo duur is.