Waar Nederland als klein landje al niet groot in kan zijn. Is LittleBigPlanet 2 officieel nog niet eens aangekondigd, daar weten we nu toch al dat deze zal verschijnen.
In een video laat Folkert Langeveld, werkzaam voor Sony Benelux, zich namelijk ontvallen dat LittleBigPlanet 2 één van de titels is die ondersteuning krijgt van PlayStation Move. Hoewel er al vele hints waren naar de sequel was deze officieel echter nog niet aangekondigd. Deze, en andere uitspraken over Move bekijk je hieronder:
1:17 die is dus aan het voorlezen.
Nah ja misschien valt het ooit nog wel te proberen die "motion controller" ik zie mezelf er niet mee gamen maar toch, misschien dat er een paar juweeltjes uit zullen komen voor de "Move"
Gewijzigd door deathtanz matisk op 23-03-2010 om 14:48
Gast (77.60.93.xxx)
op 23-03-2010 om 14:45
lijkt me wel handig met het bouwen van levels maar het spelen zelf doe ik liever met een controller
GekooktEi
op 23-03-2010 om 15:06
[Niv: 483 / Exp: 24134]
Ik las het inderdaad al op Tweakers... Ik dacht, die zijn weer een heel laat met hun nieuwtjes en hebben zich vergist, ik dacht dat dat nog over LBP ging
Stom dat ze dat vanaf 1:17 er niet uit hebben geknipt... Ze knippen er steeds in maar dat knippen ze er niet uit
Klinkt opeens heel gek om dan een video interview te horen met iemand die Nederlands praat, haha. Hij spreekt ook al die Engelse woorden zo leuk Nederlands uit, zoals controoler
Gast (82.174.249.xxx)
op 23-03-2010 om 16:43
is al debunked. hij bedoelde de versie van de originele littlebigplanet die nu 1.9 is. met 2 bedoelde hij 2.0, dus er komt een nieuwe patch
Matesers
op 23-03-2010 om 16:55
[Niv: 58 / Exp: 2892]
Dat zou idd kunnen gast 82.174, maar hoe weten wij dat jij geen medewerker van sony bent die deze aankondiging ongedaan probeert te maken?
on-topic:
Ik denk niet dat LBP 2 nodig is. Als ze alleen een first person view, wat extra level bouw opties en een nieuwe singleplayer campaign erin stoppen. Die eerste 2 kunnen via dlc of updates en in LBP was de singleplayer campaign absoluut niet belangrijk. (wel een goede campaign maar de game draaide natuurlijk om het creeeren en delen van levels)