Ontwikkelaar SCE Bend Studio is drukdoende met Days Gone, een action, adenture én survival horror. De grote vraag is nog altijd wanneer de game verschijnt, wel leren we iets meer over de game zelf.
In een livestream laat Star Citizen‘s Community Content Manager Jared Huckaby weten in gesprek geweest te zijn met Sam Witwer (de man die protagonist Deacon St. John speelt) en dat hem werd vertelt dat er 'een heleboel uur' aan cinematografie in de game aanwezig is. Witwer voegt verder toe dat Huckaby graag onderdeel zou zijn van de Star Citizen's singleplayer spin-off Squadron 42 aangezien hij onder de indruk was van diens verhaalvertelling.
Of Days Gone daadwerkelijk uren aan cutscenes heeft valt nog te bezien aangezien de ontwikkelaar geen officiële reactie heeft gegeven op de berichtgeving van Huckaby. Wel gaf Sony President Shuhei Yoshida recentelijk aan dat Days Gone een grote game is waarin er veel focus ligt op het vertellen van een verhaal.
De gehele Reverse the Verse livestream kun je hieronder terugkijken.
Dat wordt dus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz tijdens het spelen..
Boogieboyz
op 16-01-2018 om 01:10
[Niv: 303 / Exp: 15154]
Dus je speelt alleen maar om te spelen, niet om het verhaal? dan kun je net zo goed elke andere game gaan spelen want ja verhaal boeit je toch niet.
Gast (213.93.134.xxx)
op 17-01-2018 om 13:06
Ja dan lees ik wel een boek. Noem mij 1 game behalve Half life waar een verhaal op een pakkende , boeiende manier verteld werd??
Redneckerz
(Redacteur)
op 17-01-2018 om 15:03
[Niv: 227 / Exp: 11336]
Half-Life 2.
Oke dat was flauw
Stalker had een goed verhaal, sowieso zijn de oostblok landen veel meer gericht op verhaal dan op visuals. Cryostasis is ook zon titel, al was dat visueel een bijzonder zware titel vooral geprezen om diens verhaal.
Gast (87.208.227.xxx)
op 18-01-2018 om 13:11
Wat dacht je van de verhalen die verteld worden in games als Uncharted en The Last of Us??
Zonder verhaal hebben dat soort games totaal geen zin. Hou je niet van games met verhalen? Dan zijn online only FPS precies jou ding.