Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(5) 
(0) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
TopSpin 2K25
WWE 2K24
Nieuws:

Eerste episode van Sin deed het niet goed genoeg


Door Joni Philips op 31-01-2007 om 10:58
Bron: 1Up

In 1998 was de First Person Shooter SiN een klein succes en in mei 2006 bracht Ritual de opvolger. Deze kreeg de naam Sin Episodes en zou in kleine episodes verdeeld worden om zo de ontwikkeling gemakkelijker te maken. Sinds het eerste deel Emergence was het echter angstvallig stil en eind 2006 kwamen de geruchten dat de ontwikkeling gestaakt werd.

Toen werd nog gezegd dat een gebrek aan personeel het probleem was, maar nu blijkt dat Ritual gewoon niet genoeg geld had. Richard Gray, level designer van Ritual, heeft nu verklaard dat de ontwikkeling van de tweede episode werd stopgezet omdat het bedrijf niet genoeg geld had om de game af te werken. Van het eerste deel werden 150.000 exemplaren verkocht, dat was meer dan genoeg om de ontwikkeling van deel 1 te betalen. Er bleef echter niet genoeg geld over om door te gaan tot deel 2 af was. Games maken is dan misschien wel leuk, maar het is niet gemakkelijk voor kleine onafhankelijke developers. Gray wil later wel nieuwe SiN delen maken, maar voorlopig moet men casual games maken voor MumboJumbo.


11:03  Zet Virtua Fighter 5 op je harde schijf
10:58  Kratos blijft maar slachten
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Rene Groen (Eindredacteur) op 31-01-2007 om 11:04 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Ze hadden simpelweg niet met episodes moeten komen als ze het niet waar kunnen maken om er meer dan één te ontwikkelen. Ik heb de eerste gekocht en hoewel deze niet geniaal was voel ik me wel genept als ik dit niet op kan volgen met meer afleveringen.

Martijn Steinpatz op 31-01-2007 om 11:23 [Niv: 25 / Exp: 1231]
Ik denk dat het meer lag aan het tijdstip van uitgeven. Als je dat rond dezelfde tijd als Half-Life episode one doet, tja, dan ben je toch niet slim bezig.

LUPUS op 31-01-2007 om 11:52 [Niv: 81 / Exp: 4043]
Dat was al bekend bij de geruchten van het doorstrepen van een tweede episode en lag natuurlijk voor de hand.

Verder: wat Martijn zegt. De timing was beroerd.

Gast (145.103.250.xxx) op 31-01-2007 om 13:57
Timing was idd slecht. Maar als je geld op is -moet- je wel. Anders komt het of helemaal niet op de markt of niet genoeg gepolished...

Gast (82.171.118.xxx) op 31-01-2007 om 18:22
Ik vond em leuk ...

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
SiN Episodes: Emergence
Type:
Game
Releasedatum:
09-05-2006
Ontwikkelaar:
Ritual Entertainment
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media