Bohemia Interactive, de developer van Operation Flashpoint, kwam vorig jaar met ArmA: Armed Assault, volgend jaar komen ze met de opvolger, ArmA II. Hieronder kun je een in-game trailer bekijken van de game.
Urkie
op 20-11-2008 om 13:19
[Niv: 71 / Exp: 3527]
Graphics
Divine Rage
op 20-11-2008 om 15:34
[Niv: 97 / Exp: 4851]
ArmA 1 was niks voor mij, pure simulatie eigenlijk. Maarja, dat was het ook...
Gast (84.31.70.xxx)
op 20-11-2008 om 16:09
Ziet er goed uit!
Gast (80.200.33.xxx)
op 20-11-2008 om 16:33
Hmm, ik kijk toch meer uit naar zijn directe concurrent: Operation Flashpoint 2
Gast (86.94.196.xxx)
op 20-11-2008 om 17:06
Dit game is gebasseerd op VBS2, een geavanceerde militaire simulatie van dezelfde makers. O.a. de Amerikaanse en Nederlandse krijgsmacht maken hier gebruik van.http://virtualbattlespace.vbs2.com/
Voor enkele honderden euro's kun je hem kopen
Jonezy
op 20-11-2008 om 19:49
[Niv: 192 / Exp: 9611]
Ik kijk nog meer uit naar Flashpoint 2, Operation Flashpoint vond ik juist goed vanwege de hele setting enzo. Al is het uiteindelijk natuurlijk allemaal hetzelfde, ik vind deze game er gewoon grafisch achterhaald uitzien. Ik weet dat het een open wereld is, en ook nog eens heel groot, maar Just Cause was toch ook niet qua graphics uit 2001?
Grafisch is dit tov Operation Flashpoint 2 ERG matig, en het ziet er houterig uit:S
Gast (83.244.198.xxx)
op 21-11-2008 om 10:53
Als je OFP leuk vond moet je ArmA hebben. ArmA is gemaakt door dezelfde makers als OFP (BIS). OFP2 zal gemaakt worden door Crudmasters, en die maken alleen maar onrealistische bagger. Volgens mij zijn er ook nog helemaal geen ingame beelden van OFP2, en alleen maar pre-rendered shit.
En Just Cause vergelijken met de engine van ArmA, WHAHAHAHA. Er moet heel wat meer berekend worden in ArmA ivm physics en realisme. Bij Just Cause zit er zo'n blur filter overheen en is de view distance erg kort door allemaal bergen en obstructies. Pak maar eens een vliegtuig in ArmA, dat geeft pas een WOW idee.