Deze week verscheen Star Wars: Squadrons, een game die zich richt op de ruimtegevechten binnen het bekende universum. Aankomend weekend kun je in onze review lezen wat wij hiervan vinden, we weten nu al wel dat er hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe content zal worden uitgebracht.
Uitgever Electronic Arts lijkt geen langetermijnplannen te hebben voor de game en post-launch content hoeven we dan ook niet te verwachten. In gesprek met Upload VR laat creative director Ian Frazier weten dat het spel niet ontworpen is als een servicegame:
quote: "Zeg nooit nooit, maar onze strategie is niet om dit als een live service game te behandelen. We willen niet zeggen 'Het is bijna klaar!' en dan content uit blijven brengen, iets wat veel games tegenwoordig doen. In plaats daarvan is het meer een old-school benadering waarin we zeggen: 'Je hebt $40 betaald, dit is het spel en het staat volledig op zichzelf. We zijn niet van plan om meer inhoud toe te voegen en we hopen dat je deze waardepropositie begrijpt.'"
Hoewel het spel Virtual Reality ondersteunt op zowel de PC als de consoles geeft Frazier aan dat deze mogelijkheid er niet zal komen op Oculus Quest.
|